Komputer do GS300 Pomocy!!

Wszystko co związane z problemami w układzie elektrycznym.
Miłosz
Lex Master
Posty: 1425
Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: Komputer do GS300 Pomocy!!

Post autor: Miłosz »

No jak nie idzie
http://obd2plus.com/view/75-80880.html

Ale kup najlepiej pełen zestaw a nie składak, że interfejs z korei północnej a adapter z południowej ;)
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
Lex Luthor
Lex user
Posty: 141
Rejestracja: 10 lip 2015, o 10:26
Model Lexusa: GS300 MKI
Skąd:: Biłgoraj
Kontakt:

Re: Komputer do GS300 Pomocy!!

Post autor: Lex Luthor »

Dzieki, jak ty to robisz? :D Wlasnie przeczytalem cala instrukcje do auta zeby znalezc nazwe tego zlacza. Kurna czeka mnie niewaska przeprawa, bo przejrzalem z pincest adapterow na aliexpres i nigdzie tego nie ma. Zabytek jakis chyba :D Tylko jak zyja inni ludzie z takimi lexusami ? ;)
Miłosz
Lex Master
Posty: 1425
Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: Komputer do GS300 Pomocy!!

Post autor: Miłosz »

Wpisuje w google ;) Ja bym szukał w chinach, mówie Ci napisz do nich maila to Ci ulepią cały zestaw.
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
Lex Luthor
Lex user
Posty: 141
Rejestracja: 10 lip 2015, o 10:26
Model Lexusa: GS300 MKI
Skąd:: Biłgoraj
Kontakt:

Re: Komputer do GS300 Pomocy!!

Post autor: Lex Luthor »

Sprobuje, czyli wchodze na pierwszego lepszego ze zlaczem MVCI i podsylam fotke zlacza zeby mi zestaw zrobil??
Awatar użytkownika
brat_z
Lex user
Posty: 263
Rejestracja: 26 lut 2015, o 15:56
Model Lexusa: is200
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Komputer do GS300 Pomocy!!

Post autor: brat_z »

A musisz mieć kompa ? tak nie dasz rady? http://www.lexls.com/tutorials/intro/codereading.html
Awatar użytkownika
passat1978
Lex Driver
Posty: 614
Rejestracja: 14 lis 2010, o 10:42
Model Lexusa: gs 300
Skąd:: Łęczyca
Lokalizacja: Łęczyca - Kutno
Kontakt:

Re: Komputer do GS300 Pomocy!!

Post autor: passat1978 »

brat_z pisze:A musisz mieć kompa ? tak nie dasz rady? http://www.lexls.com/tutorials/intro/codereading.html
tak to sie właśnie robi w MKI i za 0 zł. Choć to sprawa dla ludzi z większą wiedza techniczna , bo obecnie każdy " bandzwoł " wpina się pod obd 2 i myśli ze wszystko wie a naprawdę wie ten co się na tym zna i kroi całą resztę na duże pieniądze, smutne ale prawdziwe.
Części do LEXUS GS 300 KMI
NR 790462651 Lub PW
Miłosz
Lex Master
Posty: 1425
Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: Komputer do GS300 Pomocy!!

Post autor: Miłosz »

Jak ktoś ogarnia elektrykę to czemu nie. Aczkolwiek w nowszych autach bez kompa to jedynie wróżbita maciej zostaje.
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
Lex Luthor
Lex user
Posty: 141
Rejestracja: 10 lip 2015, o 10:26
Model Lexusa: GS300 MKI
Skąd:: Biłgoraj
Kontakt:

Re: Komputer do GS300 Pomocy!!

Post autor: Lex Luthor »

passat1978 pisze:
brat_z pisze:A musisz mieć kompa ? tak nie dasz rady? http://www.lexls.com/tutorials/intro/codereading.html
tak to sie właśnie robi w MKI i za 0 zł. Choć to sprawa dla ludzi z większą wiedza techniczna , bo obecnie każdy " bandzwoł " wpina się pod obd 2 i myśli ze wszystko wie a naprawdę wie ten co się na tym zna i kroi całą resztę na duże pieniądze, smutne ale prawdziwe.
Czy jezeli to wydrukuje mojemu elektrykowi, to bedzie wiedzial o co chodzi? Cos mi wlasnie mowil, ze mozna sie wpiac przez piny ale nie podjal tematu.
Ja sie nie znam, wiec szukam rozwiazania najlepszego dla mnie.
Awatar użytkownika
passat1978
Lex Driver
Posty: 614
Rejestracja: 14 lis 2010, o 10:42
Model Lexusa: gs 300
Skąd:: Łęczyca
Lokalizacja: Łęczyca - Kutno
Kontakt:

Re: Komputer do GS300 Pomocy!!

Post autor: passat1978 »

brat_z pisze:A musisz mieć kompa ? tak nie dasz rady? http://www.lexls.com/tutorials/intro/codereading.html
Takie szybkie tłumaczenie w google tlumacz
widziałem takie coś oryginalnego ale tylko 2 kartki i nie mam pojęcia skąd to zassać by mieć w Pl dla gs MKI


Czewrwony – Angielski
. Czarny – Polski
Check engine light on? O/D OFF light blink periodicly? This tutorial will show you how to read the codes for the engine, transmission, airbag, ABS and TRAC systems and how to clear them. Checking for any codes is the first step is diagnosing problems and so everyone should know how to do this. It's simple and will only take you a few minutes. Please do not contact me regarding a specific code you have. The only thing I can tell you is to follow the diagnostic procedure in the repair manual, or you can search on the forums listed on the links page.
Sprawdź światło Engine ? O / D OFF światła migają periodicly ? Ten poradnik pokaże Ci, jak czytać kody dla silnika , skrzyni biegów, poduszek powietrznych , ABS i systemów TRAC i jak je usunąć . Sprawdzanie dowolnych kodów jest pierwszym krokiem jest diagnozowania problemów, a więc każdy powinien wiedzieć, jak to zrobić. To proste i zajmuje tylko kilka minut. Proszę nie kontaktować się ze mną w sprawie konkretnego kodu masz. Jedyne co mogę powiedzieć, to należy wykonać procedurę diagnostyczną w instrukcji naprawy , czy można szukać na forach wymienionych na stronie linki.
If you have a 1990-1994 LS then you have an OBDI system (On-board diagnostics I). This system is what I will cover here.
If you have a 1995 LS on up then you have an OBDII system. Reading codes from these systems requires you to use an OBDII code reader. They typically run around $100. They're not cheap but they can provide many more codes and this makes diagnosis easier. All you need to do is plug the scan tool into the diagnostic port and it displays any codes.
Jeśli masz 1990-1994 LS wtedy masz OBDI systemu ( diagnostyka pokładowa I) . System ten jest , co omówię tutaj .

Jeśli masz 1995 LS na górę, a potem masz system OBDII . Odczyt kodów z tych systemów wymaga korzystania z czytnika kodów OBDII . Zazwyczaj biegać 100 $ . Nie są one tanie, ale mogą one dostarczyć wiele więcej kodów , a to sprawia, że rozpoznanie łatwiejsze. Wszystko, co musisz zrobić, to podłączyć przyrząd diagnostyczny do gniazda diagnostycznego i wyś
wietla żadnych kodów .

1) In order to read the code the battery must be 11v or higher, throttle valve fully closed, transmission in neutral position, and AC turned off. For checking transmission codes the OD switch must in on (pushed in). Connect terminals Te1 and E1 by placing a short piece of wire in the TDCL diagnostic port under the steering wheel. You can also connect these terminals using the check connector located in the engine bay. For engine and transmission codes you place the jumper wire in Te1 and E1. For air bag codes, ABS and TRAC codes, you place the jumper wire in Tc and E1.
1 ) W celu odczytania kodu bateria musi być 11V lub wyższej , zawór dławiący całkowicie zamkniętym, przekładnię w położeniu neutralnym i AC wyłączony. Do sprawdzania kodów transmisji przełącznik OD musi się on ( wciśnięty ) . Podłączyć zaciski TE1 i E1 umieszczając krótki kawałek drutu do portu diagnostycznego TDCL pod kierownicą . Można również połączyć te zaciski za pomocą złącza wyboru znajdujące się w komorze silnika . Dla silnika i transmisji kodów umieścić zworkę w TE1 i E1 . Dla kodów poduszek powietrznych , ABS i kodów TRAC , umieścić zworkę w TC i E1

2) Turn the ignition switch on. The diagnostic code is read by counting the number of blinks on the appropriate light. For engine codes, you count the blinks on the check engine light. For transmission codes, you count the blinks on the "O/D OFF" light. For airbag codes, you count the blinks on the "airbag" light. For ABS codes, you count the blinks on the "ANTILOCK" light. For TRAC codes, you count the blinks on the "TRAC" light. The codes are all two digits, the first digit is output first, it will pause 1.5 seconds and then output the second digit outputs. Multiple codes can be output. In this case the lowest numbered code is output first followed by a 2.5 second pause between other higher numbered codes in increasing numerical order. Once all stored codes have been output there will be a 4.5 second pause and then the codes repeat. If there are no codes stored then the light will blink continuously, every .25 second. I know this sounds a little confusing but it's very simple once you do it or see an example yourself....
2) Ustawić przełącznik zapłonu. Kod diagnostyczny jest odczytywany przez zliczanie liczby błysków na odpowiednim światła. Dla kodów silnika, można liczyć miga światło sprawdzić silnik. Dla kodów transmisji, można liczyć miga na "O / D OFF" światła. Dla kodów poduszka powietrzna, można liczyć miga na "poduszki powietrznej" światła. Dla kodów ABS, liczyć miga na "przeciwpoślizgowy" światła. Dla kodów TRAC, można liczyć miga na "TRAC" światła. Kody są dwie cyfry, pierwsza cyfra jest wyjście pierwsze, będzie on wstrzymać 1,5 sekundy, a następnie wyjście drugiego wyjścia cyfrowe. Wiele kodów mogą być wyprowadzane. W tym przypadku kod o najniższym numerze jest odtwarzany najpierw następuje 2.5 sekundową przerwą między innymi wyższe o numerach kodów rosnące liczbową. Gdy wszystkie zapamiętane kody zostały wyjście nastąpi przerwa 4,5 sekundy, a następnie kody powtórzyć. Jeśli nie istnieją żadne kody zapisane to światło będzie migać w sposób ciągły, co .25 sekundy. Wiem, że to brzmi trochę mylące, ale to jest bardzo proste, gdy to zrobić lub zobaczyć przykład siebie ....

3) Once repairs have been made, clear all stored codes by removing the 20 amp EFI fuse shown above for 10 seconds or more with the ignition switch off. You can also clear codes by removing the negative lead on the battery for the same amount of time, but you'll lose all your clock, radio, and memory settings. After you've cleared the codes go for a road test. If the codes reappear it means you haven't fixed the problem. Note: airbag code 41 cannot be cleared using this method, here's how to clear it. ABS & TRAC codes are cleared by keeping the jumper wire in Tc and E1 and then pressing the brake pedal 8 or more times within 3 seconds.
3 ) Po remoncie zostały dokonane , wyczyść wszystkie zapisane kody przez usunięcie 20 amp bezpiecznik EFI przedstawiony powyżej 10 sekund lub więcej przy wyłączonym zapłonie . Można również kasowanie kodów usuwając przewód ujemny na baterii w tym samym czasie , ale stracisz wszystkie ustawienia zegara , radio i pamięci. Po usunięciu kody przejść do testu drogowego. Jeśli kody ponownie oznacza to, że nie naprawili problem . Uwaga: Kod poduszka 41 nie mogą być usunięte za pomocą tej metody , oto jak go usunąć . ABS - TRAC kody są usuwane poprzez utrzymywanie zwieracz w TC i E1 , a następnie naciskając pedał hamulca 8 lub więcej razy w ciągu 3 sekund .

Engine OBDI Diagnostic Codes
The list below will tell you where the problem lies but will not go into diagnosis. Please consult your repair manual for in depth diagnosis, testing and troubleshooting.

Silnik OBDI diagnostyczne kody

Poniższa lista powie, gdzie leży problem , ale nie pójdzie do diagnozy. Należy skonsultować się z instrukcji naprawy do głębokości diagnozowania, testowania i rozwiązywania problemów

12 - RPM signal no. 1 12 - Obroty sygnalizować brak . 1
13 - RPM signal no. 2 13 - Obroty sygnalizować brak . 2
14 - Ignition no. 1 signal 14 - Zapłon nr. 1 sygnał
15 - Ignition no. 2 signal 15 - Zapłon nr. 2 sygnał
16 - ECT control signal 16 - sygnał sterujący ECT
17 - No. 1 cam position sensor signal 17 - nr 1 Sygnał czujnika położenia krzywki
18 - No. 2 cam position sensor signal 18 - nr 2 cam sygnał czujnika położenia
21 - Main oxygen sensor signal (on left bank) 21 - Główny sygnał czujnika tlenu ( na lewym brzegu )
22 - Water temp sensor signal 22 - sygnał z czujnika temperatury wody
24 - Intake air temp. sensor signal24 - Przyjmowanie Temp . sygnał z czujnika
25 - Air-fuel ratio lean malfunction 25 - stosunek powietrza do paliwa chude usterka
26 - Air-fuel ratio rich malfunction 26 - stosunek powietrza do paliwa bogate usterka
27 - Sub-oxygen sensor signal (on left bank) - 27 Sygnał z czujnika Sub - tlen ( na lewym brzegu )
28 - Main oxygen sensor signal (on right bank) 28 - Główny sygnał czujnika tlenu ( na prawym brzegu )
29 - Sub-oxygen sensor signal (on right bank) - 29 Sygnał z czujnika Sub - tlen ( na prawym brzegu )
31 - Air flow meter signal - 31Sygnał przepływomierz powietrza
35 - HAC sensor signal 35 - HAC sygnał czujnika
41 - Throttle position sensor signal 41 - sygnał z czujnika położenia przepustnicy
43 - Starter signal 43 - sygnał startowy
47 - Sub-throttle position sensor signal 47 - Pod- Sygnał czujnika położenia przepustnicy
51 - Switch condition signal 51 - Przełącznik sygnału warunku
52 - No. 1 knock sensor signal 52 - nr 1 sygnał czujnika spalania stukowego
53 - Knock control signal 53 - Knock sygnał sterujący
55 - No. 2 knock sensor signal 55 - nr 2 sygnał czujnika spalania stukowego
71 - EGR system malfunction - 71 nieprawidłowego działania układu EGR

Transmission OBDI Diagnostic Codes Skrzynia OBDI diagnostyczne kody

42 - No. 1 speed sensor signal malfunction 42 - Nr 1 Prędkość usterka sygnał czujnika
46 - Open or short circuit in no. 4 solenoid valve 46 - Przerwa lub zwarcie w nr. 4 elektrozawór
61 - No. 2 speed sensor signal malfunction 61 - nr 2 prędkości usterka sygnał czujnika
62 - Open or short circuit in no. 1 solenoid valve 62 - Przerwa lub zwarcie w nr. 1 elektrozawór
63 - Open or short circuit in no. 2 solenoid valve 63 - Przerwa lub zwarcie w nr. 2 elektrozawór
64 - Open or short circuit in no. 3 solenoid valve 64 - Przerwa lub zwarcie w nr. 3 elektrozawór
67 - OD direct clutch speed sensor signal malfunction 67 - OD bezpośrednie usterka sygnał czujnika prędkości sprzęgła
68 - Short circuit in kick-down switch 68 - Zwarcie w przełąc


Air Bag OBDI Diagnostic Codes
11 - Short in squib circuit or front airbag sensor circuit (to ground)
12 - Short in squib circuit or front airbag sensor circuit (to +B)
13 - Short in squib circuit (between D+ wire harness and D- wire harness)
14 - Open in squib circuit
15 - Open in front airbag sensor sensor circuit
22 - Airbag warning light system
31 - Center airbag sensor assembly malfunction
41 - Malfunction stored in memory
Kody Air Bag OBDI diagnostyczne

11 - Zwarcie w obwodzie charłakiem lub przednim obwodzie czujnika airbag (do ziemi )
12 - Zwarcie w obwodzie charłakiem lub przednim obwodzie czujnika airbag ( do + B)
13 - Zwarcie w obwodzie charłakiem (pomiędzy D + i D- wiązki przewodów wiązki przewodów )
14 - Otwórz w obwodzie charłakiem
15 - Otwórz w przednią poduszkę powietrzną obwodzie czujnika Czujnik
22 - Airbag System lampka ostrzegawcza
31 - Centrum poduszka nieprawidłowego montażu czujnika
41 - Usterka zapisana w pamięci
ABS OBDI Diagnostic Codes
11 - Open circuit in ABS solenoid relay circuit
12 - Short circuit in ABS solenoid relay circuit
13 - Open circuit in pump motor relay circuit
14 - Short circuit in pump motor relay circuit
21 - Open or short circuit in 3-position solenoid circuit for front right wheel
22 - Open or short circuit in 3-position solenoid circuit for front left wheel
23 - Open or short circuit in 3-position solenoid circuit for rear right wheel
24 - Open or short circuit in 3-position solenoid circuit for rear left wheel
31 - Front right wheel speed sensor signal malfunction
32 - Front left wheel speed sensor signal malfunction
33 - Rear right wheel speed sensor signal malfunction
34 - Rear left wheel speed sensor signal malfunction
35 - Open circuit in front left or rear right speed sensor circuit
36 - Open circuit in front right or rear left speed sensor circuit
37 - Faulty front speed sensor rotor
41 - Low battery voltage or abnormally high battery voltage
43 - Malfunction in TRAC control system
51 - Pump motor is locked, Open in pump motor ground
Always ON - Malfunction in ECU
Kody diagnostyczne ABS OBDI

11 - Otwarty obwód w obwodzie przekaźnika elektromagnetyczny ABS
12 - Zwarcie w obwodzie przekaźnika elektromagnetyczny ABS
13 - Otwarty obwód w obwodzie przekaźnika silnika pompy
14 - Zwarcie w obwodzie przekaźnika silnika pompy
21 - Przerwa lub zwarcie w obwodzie 3-pozycyjny elektromagnetycznego na przednim prawym kołem
22 - Przerwa lub zwarcie w obwodzie 3-pozycyjny elektromagnetycznego dla lewego przedniego koła
23 - Przerwa lub zwarcie w obwodzie 3-pozycyjny elektromagnetycznego tylnego prawego koła
24 - Przerwa lub zwarcie w obwodzie 3-pozycyjny elektromagnetycznego tylnego lewego koła
31 - przedni prawy prędkość kół usterka sygnał czujnika
- 32 Usterka prędkości koła lewy sygnał czujnika z przodu
33 - Tylny prawy prędkość kół usterka sygnał czujnika
34 - Tylna prędkości koła lewy sygnał czujnika usterka
35 - Otwarty obwód przed lewo lub prawy tylny czujnik prędkości obiegu
36 - Otwarty obwód w przedniej prawej lub lewej tylnej prędkości obwodzie czujnika
37 - Uszkodzony czujnik obrotów wirnika z przodu
41 - niskie napięcie baterii lub nieprawidłowo wysokie napięcie akumulatora
43 - Usterka układu sterowania TRAC
51 - Silnik pompy jest zablokowana, Otwórz w ziemi silnika pompy
Zawsze ON - Awaria w ECU
TRAC OBDI Diagnostic Codes
11 - Open in TRAC brake main relay circuit
12 - Short in TRAC brake main relay circuit
13 - Open in TRAC throttle relay circuit
14 - Short in TRAC throttle relay circuit
15 - Electric supply to TRAC motor for a long time (fluid leakage)
16 - Open circuit in pressure switch circuit
17 - Pressure switch remains OFF
19 - TRAC motor ON and OFF operation is higher than a predetermined number of times (accumulator pressure leakage)
21 - Open or short in master cylinder cut solenoid valve circuit
22 - Open or short in accumulator cut solenoid valve circuit
23 - Open or short in reservoir cut solenoid valve circuit
24 - Open or short in sub-throttle actuator circuit
25 - Step motor does not move to a position decided by ECU
26 - Sub-throttle valve does not move even when the sub-throttle valve is controlled to fully open position by ECU
27 - When power supply to step motor is stopped, sub-throttle valve does not reach its fully-open position
44 - During TRAC control, NE signals are not input to the ECU
45 - When idle switch is ON, main throttle position sensor signal is 1.5V or higher
46 - Main throttle position sensor signal is 4.3V or higher, or main throttle position sensor signal is 0.2V or lower when idle switch is OFF
47 - When idle switch is ON, sub-throttle position sensor signal is 1.45V or higher
48 - Sub-throttle position sensor signal is 4.3V or higher, or sub-throttle position sensor signal is 0.2V or lower when idle switch is OFF
49 - Open or short in engine communication circuit
51 - Problem in engine control system
52 - Brake fluid level warning switch ON
54 - Open in TRAC motor relay circuit
55 - Short in TRAC motor relay circuit
56 - TRAC pump motor locked
Always ON - Malfunction in ECU
Kody TRAC OBDI diagnostyczne

11 - Otwórz w hamulcowego TRAC obwodu głównego przekaźnika
12 - Zwarcie w obwodzie hamulcowym TRAC głównego przekaźnika
13 - Otwórz w TRAC obwodzie przekaźnika przepustnicy
14 - Zwarcie w obwodzie przekaźnika przepustnicy TRAC
15 - zasilanie elektryczne silnika TRAC przez długi czas (wyciek płynu)
16 - Otwarty obwód w obwodzie wyłącznika ciśnieniowego
17 - Czujnik ciśnienia pozostaje wyłączona
19 - silnik Trac a operacje OFF jest większa niż ustalona z góry ilość razy (przecieku ciśnienia akumulatora)
21 - Przerwa lub zwarcie w pompy hamulcowej wyciąć obwód elektromagnetyczny zawór
22 - Przerwa lub zwarcie w akumulatorze wyciąć obwód elektromagnetyczny zawór
23 - Przerwa lub zwarcie w obwodzie zbiornika cięcia elektromagnetyczny zawór
24 - Przerwa lub zwarcie w obwodzie sub-przepustnicy siłownika
25 - Krok silnik nie przejdzie do pozycji ustalonej przez ECU
26 - zawór dławiący cząstkowa nie porusza się, nawet gdy zawór sub-przepustnicy jest sterowany w pełni otwartą pozycję przez ECU
27 - Gdy zasilanie do kroku silnik jest zatrzymany, zawór dławiący sub-nie osiągnie pełni otwartą pozycję
44 - Podczas kontroli TRAC sygnały NE nie są wprowadzane do ECU
45 - Gdy przełącznik biegu jałowego jest włączony, główny sygnał czujnika położenia przepustnicy jest 1.5V lub wyższy
46 - Główny sygnał czujnika położenia przepustnicy jest 4.3V lub wyższy, lub głównym sygnałem czujnika położenia przepustnicy jest 0.2V lub niższa gdy przełącznik biegu jałowego jest wyłączony
47 - Gdy przełącznik biegu jałowego jest włączony, sygnał z czujnika położenia przepustnicy jest sub-1.45V lub wyższy
48 - Pod-Sygnał czujnika położenia przepustnicy jest 4.3V lub wyższy, lub sub-przepustnicy Sygnał czujnika położenia jest 0.2V lub niższa gdy przełącznik biegu jałowego jest wyłączony
49 - Przerwa lub zwarcie w obwodzie komunikacji silnika
51 - Problem w układzie sterowania silnikiem
52 - Poziom płynu hamulcowego ostrzegawczy WŁ
54 - Otwórz w obwodzie przekaźnika silnika TRAC
55 - Zwarcie w obwodzie przekaźnika silnika TRAC
56 - silnik pompy TRAC zablokowana
Zawsze ON - Awaria w ECU
Części do LEXUS GS 300 KMI
NR 790462651 Lub PW
Awatar użytkownika
passat1978
Lex Driver
Posty: 614
Rejestracja: 14 lis 2010, o 10:42
Model Lexusa: gs 300
Skąd:: Łęczyca
Lokalizacja: Łęczyca - Kutno
Kontakt:

Re: Komputer do GS300 Pomocy!!

Post autor: passat1978 »

Lex Luthor pisze:
passat1978 pisze:
brat_z pisze:A musisz mieć kompa ? tak nie dasz rady? http://www.lexls.com/tutorials/intro/codereading.html
tak to sie właśnie robi w MKI i za 0 zł. Choć to sprawa dla ludzi z większą wiedza techniczna , bo obecnie każdy " bandzwoł " wpina się pod obd 2 i myśli ze wszystko wie a naprawdę wie ten co się na tym zna i kroi całą resztę na duże pieniądze, smutne ale prawdziwe.
Czy jezeli to wydrukuje mojemu elektrykowi, to bedzie wiedzial o co chodzi? Cos mi wlasnie mowil, ze mozna sie wpiac przez piny ale nie podjal tematu.
Ja sie nie znam, wiec szukam rozwiazania najlepszego dla mnie.
może to co " przetłumaczyłem " mu pomoże!!! powodzenia i daj znać jak coś znajdziesz bo tez tym tematem się interesuje
Części do LEXUS GS 300 KMI
NR 790462651 Lub PW
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości