Strona 1 z 1

gs300 mk1 airbag

: 1 paź 2016, o 18:05
autor: umpilex
Siemka, kontrolka airbaga cały czas mi się świeci...
poprzedni właściciel twierdził ze stało się to po wyciągnięciu kiery do obszycia, czyli myślałem ze cos z jaśkiem i dałem rezystor 2,5ohm i nic.
Wiec idę dalej stwierdzam może taśma kiery , wiec dałem tam opornik i niestety nie pomogło.
Myślę ze może moduł airbag padł albo dostał spięcia wiec będzie trzeba go wymienić ale niestety nie wiem gdzie się znajduje.
Może miał już ktoś podobny problem ?
Dodam jeszcze że komp podaje ze jest to błąd nr 14

Re: gs300 mk1 airbag

: 4 paź 2016, o 12:18
autor: passat1978
jeśli po wyjęciu poduchy i ktoś przekręcił kluczy to normalne, poszukaj w moich postach tam BeeMiX mi pisał jak to prosto i szybko zrobić , robiłem to 2 razy i bez problemu kontrolka gasła.

Re: gs300 mk1 airbag

: 5 paź 2016, o 09:58
autor: umpilex
ZNALAZŁEM DZIĘKUJE : )
cyt.
"Pod maską masz terminal diagnostyczny (gniazdo). Znajdujesz w nim piny oznaczone AB i TC. Wpinasz w te piny kabelki na tyle długie by sięgnęły do UJEMNEGO bieguna akumulatora.

Teraz włączasz zapłon (przekręcasz kluczyk tak by świeciły się kontrolki) i dotykasz kablami na przemian UJEMNEGO bieguna akumulatora - TC, AB, TC, AB, TC, AB..... okolo dziesięciu razy. Odstępy między dotknięciami powinny wynosić ok 1s... ważne by robić to równomiernym tempem. Kontrolka powinna zgasnąć. Jeżeli nie gaśnie to spróbuj robić krótsze lub dłuższe przerwy pomiędzy dotknięciami. Mi się udało za pierwszym razem.
Aha - nie przytrzymuj kabli przy ujemnym biegunie - to mają być tylko dotknięcia."

Re: gs300 mk1 airbag

: 5 paź 2016, o 10:47
autor: passat1978
umpilex pisze:ZNALAZŁEM DZIĘKUJE : )
cyt.
"Pod maską masz terminal diagnostyczny (gniazdo). Znajdujesz w nim piny oznaczone AB i TC. Wpinasz w te piny kabelki na tyle długie by sięgnęły do UJEMNEGO bieguna akumulatora.

Teraz włączasz zapłon (przekręcasz kluczyk tak by świeciły się kontrolki) i dotykasz kablami na przemian UJEMNEGO bieguna akumulatora - TC, AB, TC, AB, TC, AB..... okolo dziesięciu razy. Odstępy między dotknięciami powinny wynosić ok 1s... ważne by robić to równomiernym tempem. Kontrolka powinna zgasnąć. Jeżeli nie gaśnie to spróbuj robić krótsze lub dłuższe przerwy pomiędzy dotknięciami. Mi się udało za pierwszym razem.
Aha - nie przytrzymuj kabli przy ujemnym biegunie - to mają być tylko dotknięcia."
tak tylko dotknięcia, ale mi za pierwszym razem nie wyszło bo ma byś równomiernie choć możne być to co 0,3 s lub co 1 sekunda, można próbować kilka razy ale trzeba wyłącza stacyjkę.
pozwodzenia

Re: gs300 mk1 airbag

: 26 paź 2016, o 22:15
autor: umpilex
udało się za pierwszym razem :)
Dzięki pozdrawiam