Strona 1 z 1

Ładownie akumulatora IS 200

: 24 kwie 2017, o 22:58
autor: pabllok
Witajcie,

chciałbym Was zapytać jakie macie wskazania ładowania akumulatora w Waszych Lexach Is200, u mnie jak jadę na światłach, z radiem i dmuchawą wynosi około 14, ale wystarczy że włączę ogrzewanie tylnej szyby i od razu spada do 11. Tak się zastanawiam czy to alternator powoli się nie kończy. A jak u Was z tym ładowaniem?

Pozdrawiam

: 25 kwie 2017, o 00:53
autor: Damian87
Chyba coś nie tak masz z regulatorem napięcia... po włączeniu podgrzewania szyby, grzania foteli itp. Napięcie spadnie fakt, ale na chwile i powinno zaraz podnieść się do prawidłowej wartości.

Re: Ładownie akumulatora IS 200

: 25 kwie 2017, o 08:20
autor: rupert
zdaje się, że to może też zależeć od pojemności akumulatora również....

Re: Ładownie akumulatora IS 200

: 25 kwie 2017, o 11:27
autor: pabllok
Witam,

oddałem alternator do regeneracji, tylko szczotki wymienili, regulator napięcia podobno ok. Elektryk twierdzi co musi dolegać instalacji, akumulator 62Ah według mnie też jest dobry.

Pozdrawiam

Re: Ładownie akumulatora IS 200

: 25 kwie 2017, o 11:32
autor: Raven069
u mnie jest podobny problem i póki co mechanik nie ma pomysłu co z tym, dodatkowe objawy to na jałowym biegu lubi sobie migać kontrolka od oleju. Aku 55Ah - (taki był przy zakupie i przez 2,5roku nie było z Nim problemów). a wracając do ładowania to przy mocnym obciążeniu nawet zapala się kontrolka brak ładowania.

Re: Ładownie akumulatora IS 200

: 25 kwie 2017, o 12:13
autor: XYZ
Co ma wspólnego ładowanie z kontrolką oleju.

Co do ładowania, to trzeba sprawdzić wszystkie połączenia, alternator>akumulator i masy.

Re: Ładownie akumulatora IS 200

: 25 kwie 2017, o 20:39
autor: endrju1
Co do kontrolki oleju, to sprawdziłbym rzeczywiste ciśnienie oleju, bo może być tak że pompa niedomaga (i warto się tym zająć jak najszybciej).
Co do ładowania, na początek pomiar prądu do i z akumulatora, a także z alternatora (na kilku prędkościach obrotowych).

Re: Ładownie akumulatora IS 200

: 26 kwie 2017, o 07:14
autor: blue
Jeśli przy tylu włączonych odbiornikach jest spadek na biegu jałowym, to OK bo alternator przy tych obrotach silnika nie da sobie rady.
Jeśli jest to podczas jazdy, to spróbuj jechać na wyższych obrotach i zobacz czy ładowanie powróci na normalny poziom (na chwilę). Jeśli tak, to raczej obstawiam jednak regulator albo masz na którymś z tych obwodów zwarcie.