RX300 IVgen - Iphone + zestaw głośnomówiący
: 23 mar 2021, o 23:10
Witam,
Odebrałem auto w styczniu i do tej pory walczę z zestawem głośnomówiącym. Mam telefon Iphone 11pro (Iphone X też próbowałem) i łączę go oryginalnym kablem z USB. AppleCar działa super - nawigacja, Janosik etc.. Niestety podczas rozmów telefonicznych ja słyszę dobrze, ale mój głos jest często "komputerowy" i obcina końcówki zdań. Do tego dochodzą zewnętrzne zakłócenia. Dochodzi do tego, że rozmówcy kończą rozmowę, bo nie mogą mnie zrozumieć.
Byłem dwa razy w serwisie, ale oczywiście jest to pierwszy przypadek w ich historii. Zresztą jak dzwonię na telefon serwisanta to jest wszystko OK. Niestety tylko w serwisie mogą mnie perfekcyjnie zrozumieć przez telefon
Szukałem trochę na stronach anglojęzycznych i może to być brak kompatybilności pomiędzy nowym telefonem a nowym Lexusem. Zresztą w serwisie też poradzili, aby poczekać na upgrade oprogramowania. Do tej pory mam zebrać "dowody" nagrania rozmów, aby mogli interweniować i zgłosić problem wyżej. Na dzisiaj w przypadku ważnych rozmów muszę się zatrzymać i rozmawiać bez zestawu - i było mi zmieniać Audi na Lexusa
Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i może zna rozwiązanie ?
Z góry dziękuję za pomoc.
Odebrałem auto w styczniu i do tej pory walczę z zestawem głośnomówiącym. Mam telefon Iphone 11pro (Iphone X też próbowałem) i łączę go oryginalnym kablem z USB. AppleCar działa super - nawigacja, Janosik etc.. Niestety podczas rozmów telefonicznych ja słyszę dobrze, ale mój głos jest często "komputerowy" i obcina końcówki zdań. Do tego dochodzą zewnętrzne zakłócenia. Dochodzi do tego, że rozmówcy kończą rozmowę, bo nie mogą mnie zrozumieć.
Byłem dwa razy w serwisie, ale oczywiście jest to pierwszy przypadek w ich historii. Zresztą jak dzwonię na telefon serwisanta to jest wszystko OK. Niestety tylko w serwisie mogą mnie perfekcyjnie zrozumieć przez telefon
Szukałem trochę na stronach anglojęzycznych i może to być brak kompatybilności pomiędzy nowym telefonem a nowym Lexusem. Zresztą w serwisie też poradzili, aby poczekać na upgrade oprogramowania. Do tej pory mam zebrać "dowody" nagrania rozmów, aby mogli interweniować i zgłosić problem wyżej. Na dzisiaj w przypadku ważnych rozmów muszę się zatrzymać i rozmawiać bez zestawu - i było mi zmieniać Audi na Lexusa
Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i może zna rozwiązanie ?
Z góry dziękuję za pomoc.