Strona 1 z 2

IS300 przewody zapłonowe

: 28 maja 2013, o 17:58
autor: Lukas
Witam,

Okazuje się, że mam przebicie na przewodach zapłonowych.

Co polecacie kupić oprócz ori?

pozdrawiam

Re: IS300 przewody zapłonowe

: 28 maja 2013, o 19:00
autor: Yarecki
Lukas pisze:Witam,

Okazuje się, że mam przebicie na przewodach zapłonowych.

Co polecacie kupić oprócz ori?

pozdrawiam

Po co Ci jakiś śmietnik zamienny jak ori kupisz w okolicy 300zł i masz 100% pewności o spokój.

Re: IS300 przewody zapłonowe

: 28 maja 2013, o 20:28
autor: Lukas
Heh, dzwoniłem do aso i sztuka kosztuje 150zł - jest 6 czyli 900zł - troche sporo

Re: IS300 przewody zapłonowe

: 28 maja 2013, o 22:27
autor: Yarecki
Lukas pisze:Heh, dzwoniłem do aso i sztuka kosztuje 150zł - jest 6 czyli 900zł - troche sporo
Tyle grzebiesz przy tym aucie i nie wiesz, że są 3 a nie 6 Panie -15% rabatu to masz 385 zł.
Nie ma tragedii.

Jakbym znalazł to swoje mogę Ci podesłać w ramach przyjaźni Polsko-Radzieckiej :biggrin2: ale mam gdzieś 2szt - ja wymieniłem profilaktycznie jak kupiłem auto a stare były ok.

Re: IS300 przewody zapłonowe

: 31 maja 2013, o 17:59
autor: Lukas
Qźwa muszę wymienić chyba świece i przewody, oby nie cewka.

Dzisiaj w aucie tak mi zaczęły wypadać zapłony, że nie mogłem jechać na benzynie. Nie wiem co jest grane.

Re: IS300 przewody zapłonowe

: 31 maja 2013, o 19:53
autor: Yarecki
PW

Re: IS300 przewody zapłonowe

: 1 cze 2013, o 11:34
autor: Yarecki
Lukas pisze:Qźwa muszę wymienić chyba świece i przewody, oby nie cewka.

Dzisiaj w aucie tak mi zaczęły wypadać zapłony, że nie mogłem jechać na benzynie. Nie wiem co jest grane.
Poza tym pewnie strojenie LPG leży, a to ma spory wpływ również.

Re: IS300 przewody zapłonowe

: 1 cze 2013, o 16:09
autor: Lukas
Wiem,

Yarecki odezwę się w poniedziałek do ciebie.

Re: IS300 przewody zapłonowe

: 2 cze 2013, o 09:13
autor: Lukas
Jednak okazuje się, że mam chyba walnięty moduł zaplonu.

Wczoraj przez przypadek się o tym dowiedziałem.

Auto chodziło na wolnych i ruszyłem wtyczkę od modułu i auto zgasło. później nie chciało zapalić i po ponownym ruszeniu wtyczki zapalił.

Jeszcze kilka prób - lekkie stuknięcie ręką w moduł jak auto chodzi i samochód gaśnie.

Cyrki zaczęły się dziać po zmianie zawieszenia na gwint. Wczoraj troszkę pojeździłem i zauważyłem, że jak wpadnę w dziurę czy uskok na jezdni to po chwili wyskakuje błąd zapłonu.

Możliwe, że moduł ma za twardo teraz na kielichu z tym gwintem i się uszkodził?

pozdrawiam

Re: IS300 przewody zapłonowe

: 2 cze 2013, o 10:01
autor: Yarecki
Lukas pisze:Jednak okazuje się, że mam chyba walnięty moduł zaplonu.

Wczoraj przez przypadek się o tym dowiedziałem.

Auto chodziło na wolnych i ruszyłem wtyczkę od modułu i auto zgasło. później nie chciało zapalić i po ponownym ruszeniu wtyczki zapalił.

Jeszcze kilka prób - lekkie stuknięcie ręką w moduł jak auto chodzi i samochód gaśnie.

Cyrki zaczęły się dziać po zmianie zawieszenia na gwint. Wczoraj troszkę pojeździłem i zauważyłem, że jak wpadnę w dziurę czy uskok na jezdni to po chwili wyskakuje błąd zapłonu.

Możliwe, że moduł ma za twardo teraz na kielichu z tym gwintem i się uszkodził?

pozdrawiam
Nie no bankowo nie jest to wina gwintu.
Sam wiesz ile dłubiesz w tym aucie i jakie tam są patenty, jeśli są złe połączenia to wiadomo, że utwardzenie auto będzie to potęgować.