Te dwie kontrolki palą mi się pod ponad roku, czyli tak długo jak mam tegoż GS-a


Dlaczego piszę teraz ?
Bo od kilku dni mam problem z poziomowaniem się xenonów. Oślepiam ludzi i to dość brutalnie. Próbowałem z odłączeniem akumulatora na dłuższy czas i poza tym że lepiej jedzie na gazie poprawy żadnej. Wygląda to tak, że po każdym uruchomieniu silnika i włączeniu świateł, jadą do góry i zostają w tej pozycji. Wcześniej wracały troszkę w dół i wszystko było ok ze światłami. W czym może być problem, skoro sam mechanizm poziomowania działa ?
Druga sprawa - jak wymienia się tylne żarówki ? Trzeba wykręcić całą lampę ? Stop mi się przepalił.
Trzecia sprawa - opony wyważone kolejny raz, wszystko z kołami i felgami posprawdzane a nadal przy 100km/h zaczyna trząść kierownica. Jak zbadać tą maglownicę? Jak przekazać mechanikowi o co może chodzić (jakaś śruba odpowiedzialna za jakieś luzy, nie znam się kompletnie), ktoś to przerabiał? Pytałem o tym w innym wątku.
I ostatnie pytanie - te kontrolki, o co chodzi i jak to sprawdzić ? Dodam że hamulce są w pełni sprawne, nawet "ręczny", a kontrolka wyskakuje przy którymś hamowaniu (zazwyczaj po 20-25min jazdy), a kontrolka żółta ze światłem wyskakuje czasem od razu po uruchomieniu, czasem po kilku minutach jazdy.