Kontrolki i inne zachowania GS 300 mk2
: 6 sie 2013, o 23:04
Witajcie!
Te dwie kontrolki palą mi się pod ponad roku, czyli tak długo jak mam tegoż GS-a
Dlaczego piszę teraz ?
Bo od kilku dni mam problem z poziomowaniem się xenonów. Oślepiam ludzi i to dość brutalnie. Próbowałem z odłączeniem akumulatora na dłuższy czas i poza tym że lepiej jedzie na gazie poprawy żadnej. Wygląda to tak, że po każdym uruchomieniu silnika i włączeniu świateł, jadą do góry i zostają w tej pozycji. Wcześniej wracały troszkę w dół i wszystko było ok ze światłami. W czym może być problem, skoro sam mechanizm poziomowania działa ?
Druga sprawa - jak wymienia się tylne żarówki ? Trzeba wykręcić całą lampę ? Stop mi się przepalił.
Trzecia sprawa - opony wyważone kolejny raz, wszystko z kołami i felgami posprawdzane a nadal przy 100km/h zaczyna trząść kierownica. Jak zbadać tą maglownicę? Jak przekazać mechanikowi o co może chodzić (jakaś śruba odpowiedzialna za jakieś luzy, nie znam się kompletnie), ktoś to przerabiał? Pytałem o tym w innym wątku.
I ostatnie pytanie - te kontrolki, o co chodzi i jak to sprawdzić ? Dodam że hamulce są w pełni sprawne, nawet "ręczny", a kontrolka wyskakuje przy którymś hamowaniu (zazwyczaj po 20-25min jazdy), a kontrolka żółta ze światłem wyskakuje czasem od razu po uruchomieniu, czasem po kilku minutach jazdy.
Te dwie kontrolki palą mi się pod ponad roku, czyli tak długo jak mam tegoż GS-a
Dlaczego piszę teraz ?
Bo od kilku dni mam problem z poziomowaniem się xenonów. Oślepiam ludzi i to dość brutalnie. Próbowałem z odłączeniem akumulatora na dłuższy czas i poza tym że lepiej jedzie na gazie poprawy żadnej. Wygląda to tak, że po każdym uruchomieniu silnika i włączeniu świateł, jadą do góry i zostają w tej pozycji. Wcześniej wracały troszkę w dół i wszystko było ok ze światłami. W czym może być problem, skoro sam mechanizm poziomowania działa ?
Druga sprawa - jak wymienia się tylne żarówki ? Trzeba wykręcić całą lampę ? Stop mi się przepalił.
Trzecia sprawa - opony wyważone kolejny raz, wszystko z kołami i felgami posprawdzane a nadal przy 100km/h zaczyna trząść kierownica. Jak zbadać tą maglownicę? Jak przekazać mechanikowi o co może chodzić (jakaś śruba odpowiedzialna za jakieś luzy, nie znam się kompletnie), ktoś to przerabiał? Pytałem o tym w innym wątku.
I ostatnie pytanie - te kontrolki, o co chodzi i jak to sprawdzić ? Dodam że hamulce są w pełni sprawne, nawet "ręczny", a kontrolka wyskakuje przy którymś hamowaniu (zazwyczaj po 20-25min jazdy), a kontrolka żółta ze światłem wyskakuje czasem od razu po uruchomieniu, czasem po kilku minutach jazdy.