Strona 1 z 1

[IS200] Problem z nawiewem.

: 1 paź 2013, o 18:02
autor: adamovicius
Mam problem z nawiewem ciepłego powietrza po stronie kierowcy.
Dwa prawe nawiewy dmuchają ciepłym powietrzem,lewy środkowy dmucha letnim,a skrajny lewy całkiem zimnym.
Jest to dosyć niepokojące bo nadchodzi zima,a ja nie mam czym odmrozić sobie szyby.Nadmuch na szybę też grzeje tylko z prawej strony
Podejrzewam ,że któryś z silniczków od klap jest zepsuty,albo sie coś zblokowało i teraz pytanie gdzie znajdują się silniczki i który odpowiada za lewą stronę?
Jaki jest dostęp do silniczków,co trzeba wymontować?

Re: [IS200] Problem z nawiewem.

: 1 paź 2013, o 19:03
autor: maniek_ls400
Użyć wyszukiwarki na forum, znaleźć, że to wina zapowietrzonej/zamulonej nagrzewnicy - zrobić zgodnie i opisem i mieć ciepło :)

Re: [IS200] Problem z nawiewem.

: 1 paź 2013, o 19:19
autor: adamovicius
Szukałem,ale widocznie nie tam gdzie trzeba :D
Dzięki za nakierowanie na właściwy tor.

Re: [IS200] Problem z nawiewem.

: 2 paź 2013, o 22:12
autor: Pawełn
adamovicius pisze:Szukałem,ale widocznie nie tam gdzie trzeba :D
Dzięki za nakierowanie na właściwy tor.
Być może będzie to co u mnie, link celem ułatwienia:)

Re: [IS200] Problem z nawiewem.

: 3 paź 2013, o 17:54
autor: adamovicius
Czytałem to :D
U ciebie obydwa węże od nagrzewnicy były gorące?
Bo u mnie są,czyli jest drożna przynajmniej częściowo.
Nie wiem czy byłby przepływ gdyby była zapchana.
Dodatkowo zauważyłem,że bulgocze mi pod radiem,to pewnie powietrze uwięzione w nagrzewnicy.
Wczoraj próbowałem odpowietrzyć układ,trochę bombli poszło i grzało troche lepiej,ale dzisiaj rano już znowu to samo.
Muszę znaleźć porządną górkę żeby dobrze odpowietrzyc to ustrojstwo.

Re: [IS200] Problem z nawiewem.

: 3 paź 2013, o 20:56
autor: Pawełn
adamovicius pisze:Czytałem to :D
U ciebie obydwa węże od nagrzewnicy były gorące?
Bo u mnie są,czyli jest drożna przynajmniej częściowo.
Nie wiem czy byłby przepływ gdyby była zapchana.
Dodatkowo zauważyłem,że bulgocze mi pod radiem,to pewnie powietrze uwięzione w nagrzewnicy.
Wczoraj próbowałem odpowietrzyć układ,trochę bombli poszło i grzało troche lepiej,ale dzisiaj rano już znowu to samo.
Muszę znaleźć porządną górkę żeby dobrze odpowietrzyc to ustrojstwo.
Tak u mnie płyn był gorący na wyjściu z nagrzewnicy bo była drożna właśnie częściowo, przyjrzyj się uważnie schematowi budowy nagrzewnicy, jeżeli jest częściowo zabita szlamem to przepływ będzie ale wystąpi brak grzania na stronę kierowcy gdyż króćce są od strony pasażera.
U mnie żadne górki nie pomogły, też próbowałem.
Dodatkowo pod korkiem chłodnicy i w zbiorniczku wyrównawczym miałem trochę tego szlamu.
Nagrzewnica była tak zabita że przy przy próbie płukania ciśnienie samej wody nie wystarczyło i trzeba było wspomóc się kompresorem.
Sam zabieg jest prosty i skuteczny (w moim przypadku), polecam:)