IS200 Podniesienie zawieszenia
: 13 kwie 2015, o 13:10
Od początku gdy kupiłem swojego lekko denerwowało mnie obniżone zawieszenie. O ile z tyłu jest w miarę OK to przód jest istną tragedią i nie mieszczę się na żaden krawężnik a progi zwalniające to już koszmar. Dość często zdarza mi się przytrzeć plastikowymi dokładkami pod zderzakiem co za każdym razem wywołuje mały zawał serca czy przypadkiem nie przytarłem czymś innym i czegoś nie urwałem . Mój Lexus przyjechał z takim zawieszeniem z Niemiec bo oczywiście tam można sobie na takie pozwolić.
Dziś podniosłem go do góry by sprawdzić co tam w ogóle siedzi. Sprężyny to Vogtland 48230-00200-83 o których na internecie nie mogę znaleźć kompletnie żadnych informacji. Amortyzatory to prawdopodobnie oryginały Toyota 48510-530 BD Tokio Japan choć tu prosiłbym o potwierdzenie. Na szarpakach zawieszenie wypadło dość przyzwoicie przód w granicach 67% a tył 73%. Tak czy siak planuję podniesienie do góry i tu pojawia się problem jakie sprężyny i amortyzatory założyć by IS poszedł do góry może nie tak wysoko jak oryginał ale odrobinkę niżej. W najbliższym czasie raczej za to się nie zabiorę bo nie pozwalają na to fundusze ale chciałbym już się przygotować mentalnie i budżetowo.
Dodaje parę fotek jak obecnie nisko siedzi.
Dziś podniosłem go do góry by sprawdzić co tam w ogóle siedzi. Sprężyny to Vogtland 48230-00200-83 o których na internecie nie mogę znaleźć kompletnie żadnych informacji. Amortyzatory to prawdopodobnie oryginały Toyota 48510-530 BD Tokio Japan choć tu prosiłbym o potwierdzenie. Na szarpakach zawieszenie wypadło dość przyzwoicie przód w granicach 67% a tył 73%. Tak czy siak planuję podniesienie do góry i tu pojawia się problem jakie sprężyny i amortyzatory założyć by IS poszedł do góry może nie tak wysoko jak oryginał ale odrobinkę niżej. W najbliższym czasie raczej za to się nie zabiorę bo nie pozwalają na to fundusze ale chciałbym już się przygotować mentalnie i budżetowo.
Dodaje parę fotek jak obecnie nisko siedzi.