Hej, napisz proszę czy z maglem zadziałałeś i czy Ci coś to pomogło z wibracjami kierownicy.
W swoim aucie mam dokładnie ten sam objaw co Ty + lekki wyciek płynu z przekładni.
grucha2666 napisał(a):Ja rozwiązałem swój problem choć tanio nie było po kolei:
1. Telepało mi kierownicą jak w temacie już odkąd kupiłem auto (poprzedni właściciel mówił że pokrzywiły się tarcze po rozgrzanymi wjechał w kałuże)
2. Kupiłem cały zestaw TRW (tarcze + klocki) i było spoko ale po 200-300 km znów się pokrzywiły i telepało tak samo.
3. Przetoczyłem tarcze na piastach ale pomogło na max 300 km.
4. Zdecydowałem się że oddam do AJC w Warszawie auto (zasugerowałem że coś jest nie tak bo oni sprawdzili tylko bicie tarcze- proponowałem sprawdzić i zregenerować zaciski).
5. Okazało się że:
a) tarcze są wiadomo krzywe i do wymiany.
b) zaciski są 100% sprawne i wystarczyło je posmarować prewencyjnie.
C)!!! Krzywe są piasty. Wymiana piasty wiąże się z wymianą łożyska (można było przetoczyć piasty ale jak to nie pomoże to pokrzywią znów nowe tarcze).
d) wymieniłem piasty z łożyskami (oryginały z Belgii) + hamulce przód + hamulce tył.
e) całość 3010 zł.
f) dodam tylko że z hamulcami mam spokój i auto hamuje idealnie. pozdrawiam
P.S. Według mechanika krzywiące się piasty to dość częsty problem w IS'ach (chyba z powodu słabych tarcz- źle odprowadzających ciepło)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość