Jestem tutaj nowy i nie mogę znaleźć jednej informacji.
Jaki współczynnik jest potrzebny do nabicia klimy w ls400 1991r wersja na amerykę ?
Klimatyzacja
-
- Nowy lex user
- Posts: 2
- Joined: 27 Nov 2015, o 21:38
- Model Lexusa: LS400
- Skąd:: Mosina
- Contact:
-
- Lex user
- Posts: 159
- Joined: 20 Jul 2013, o 23:04
- Model Lexusa: LS400
- Skąd:: Wlkp
- Contact:
Re: Klimatyzacja
R12 czyli freon,zakazany dawno temu.Gdybyś był przypadkiem
obwodzie Kaliningradzkim,tam napełnisz ,bez problemu 


- passat1978
- Lex Driver
- Posts: 614
- Joined: 14 Nov 2010, o 10:42
- Model Lexusa: gs 300
- Skąd:: Łęczyca
- Location: Łęczyca - Kutno
- Contact:
Re: Klimatyzacja
dajesz więcej oleju do R 134a i nie powinno być problemu, choć niestety po na biciu gaz jest na sezon, możne dwa.ketrab wrote:Jestem tutaj nowy i nie mogę znaleźć jednej informacji.
Jaki współczynnik jest potrzebny do nabicia klimy w ls400 1991r wersja na amerykę ?
Części do LEXUS GS 300 KMI
NR 790462651 Lub PW
NR 790462651 Lub PW
-
- Lex user
- Posts: 159
- Joined: 20 Jul 2013, o 23:04
- Model Lexusa: LS400
- Skąd:: Wlkp
- Contact:
Re: Klimatyzacja
r 134a nie zeżre uszczelnień ?
- tomek233391
- Lex user
- Posts: 50
- Joined: 10 Sep 2017, o 19:43
- Model Lexusa: LS 400
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: Klimatyzacja
Też mnie czeka nabicie klimy w LS400 z 1991 roku. Czy może ktoś powiedzieć ile tego oleju i jakiego trzeba dodać do czynnika r134a? Z góry dzięki za pomoc.
-
- Lex Driver
- Posts: 381
- Joined: 27 Sep 2017, o 18:31
- Model Lexusa: GS300 MkII
- Skąd:: Poznań
- Contact:
Re: Klimatyzacja
A ja ciekaw jestem skąd wy weźmiecie teraz czynnik chłodniczy jak się pozmieniały przepisy odnośnie freonów.
Niestety to nie działa w ten sposób jak się może wydawać, że dopuszczę sobie trochę bo słabo mi chłodzi. Jeśli słabiej / wcale nie chłodzi to jest gdzieś nieszczelność i należy jej najpierw poszukać. Wygląda to w ten sposób, że ściąga się cały freon z instalacji, przez wentylek wpuszcza się do układu odpowiednią ilość kontrastu oraz nie szkodliwego azotu. Mając w układzie wytworzone ciśnienie szukamy z lampką UV świecących na żółto miejsc czyli nieszczelności. Jeśli są to pozbywamy się ich. Następnie w układzie wytwarza się próżnię a jest ona pomocna do wprowadzenia właściwego czynnika chłodniczego do układu. Rzecz tak prosta, banalna jak by się wydawało dolewka lub wymiana oleju w kompresorze może nam małe kuku zrobić
Dużo by pisać...
Z tego co wiem to w GS300/430 czynnika w układzie jest 600gram +- 50gram.
Przy naprawach oleju dolewa się chyba 50ml - 100ml. W razie większej roboty typu wymiana podzespołu oleju wlewa się 150ml - 250ml.
A jak sprawdzicie ciśnienia na niskim i na wysokim? Chyba że każdy ma stację lub chociaż by zegary w domu.
Aaaaale ja tam się nie znam
Niestety to nie działa w ten sposób jak się może wydawać, że dopuszczę sobie trochę bo słabo mi chłodzi. Jeśli słabiej / wcale nie chłodzi to jest gdzieś nieszczelność i należy jej najpierw poszukać. Wygląda to w ten sposób, że ściąga się cały freon z instalacji, przez wentylek wpuszcza się do układu odpowiednią ilość kontrastu oraz nie szkodliwego azotu. Mając w układzie wytworzone ciśnienie szukamy z lampką UV świecących na żółto miejsc czyli nieszczelności. Jeśli są to pozbywamy się ich. Następnie w układzie wytwarza się próżnię a jest ona pomocna do wprowadzenia właściwego czynnika chłodniczego do układu. Rzecz tak prosta, banalna jak by się wydawało dolewka lub wymiana oleju w kompresorze może nam małe kuku zrobić

Dużo by pisać...
Z tego co wiem to w GS300/430 czynnika w układzie jest 600gram +- 50gram.
Przy naprawach oleju dolewa się chyba 50ml - 100ml. W razie większej roboty typu wymiana podzespołu oleju wlewa się 150ml - 250ml.
A jak sprawdzicie ciśnienia na niskim i na wysokim? Chyba że każdy ma stację lub chociaż by zegary w domu.
Aaaaale ja tam się nie znam

Alkohol niszczy skórę........głównie na kolanach i łokciach.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest