Strona 1 z 2

Problemy z LS 400 1996

: 3 lut 2016, o 17:23
autor: shotproduction
Witam serdecznie
Jestem posiadaczem Ls 400 od około 2 tygodni mam kilka problemów 1996 rok 370 tyś km
1. Jechałem ostatnio po autostradzie średnia prędkość około 140 km/h wszystko było ok wręcz znakomicie, do momentu zjazdu z autostrady przed samym zatrzymaniem auto zgasło, zdarzyło mi sie to kilka razy, na co dzień nic takiego się nie dzieje, tylko na trasie.

2. Czasem nie działa obrotomierz przy odpalaniu po 20 minutach jazdy wszystko wraca do normy.

3. Fotele programowanie raz działa raz działa tylko pozycja kierownicy raz wszystko czasem nic :)
Pozdrawiam

4. Auto podnosi się auto nierówno różnica pomiędzy kołami z tyłu lewa prawa strona to około 10 cm.

5. Amortyzatory do zawieszenia pneumatycznego, na ścieżce wyszła skuteczność około 50 % jakie kupić gdzie kupić czy regenerować ??

6. Pojawia się błąd zmieniarki Error 21 miała hasać a nie hasa :( regeneracja wymiana kto to naprawia ?

Po za tym to znakomite auto Pan Chrysler idzie w odstawkę :)

Re: Problemy z LS 400 1996

: 3 lut 2016, o 17:33
autor: addzik
Co do pierwszej rzeczy, zapewne zanim silnik przestal pracować, można było zauważyć falowanie obrotów.
Potem zafalowal tak nisko, że zgasł.
Temat popularny.
Rozebrać przepustnice oraz "air mix path".
Jak nie jesteś pewien swoich umiejętności zakup throttle cleanera z liquid moly i użyj zgodnie z instrukcją.
Podczas dozowania dobrze jest mieć druga osobę, która będzie kontrolowala obroty, bo sterujac linka przepustnicy możesz nie mieć wyczucia.

Re: Problemy z LS 400 1996

: 3 lut 2016, o 17:55
autor: shotproduction
Dzięki za szybką odpowiedz
Mechanik twierdzi że jest super czysto, co nie zmienia faktu że nie zaszkodzi spróbować.
Śmigam do GSu

Re: Problemy z LS 400 1996

: 3 lut 2016, o 18:38
autor: addzik
Przepustnica może się wydawać czysta, ale air mix path zawalony. W tym roczniku już występował jeśli dobrze kojarzę. Wpisz sobie w Google frazę i na Club forum będziesz miał topic.

Re: Problemy z LS 400 1996

: 3 lut 2016, o 22:34
autor: tofex
U mnie to była brudna przepustnica. Po mieście nic się nie działo, ale powyżej kilkunastu km na trasie, po zatrzymaniu obroty potrafiły wachlować w okolicy 200 rpm, a zdarzało się mu zgasnąć.

Re: Problemy z LS 400 1996

: 4 lut 2016, o 02:07
autor: shotproduction
W moim przypadku jest dokładnie tak samo,rozumiem że oczyszczenie preparatem załatwiło problem ?

Re: Problemy z LS 400 1996

: 4 lut 2016, o 06:35
autor: addzik
W moim przypadku czyszczenie manualne nie pomogło, czyszczenie throttle cleanerem już tak.
Spotkałem się z jeszcze jednym podobnym problemem i o dziwo był to olej w skrzyni biegów niewymieniany hoho, natomiast był to silnik 2jz w gs300.
Ostatnim podejrzanym mogą być sondy lambda, ale tutaj zauwazylbys również nienaturalnie wysokie spalanie - no i sypaloby prawdopodobnie błędami przy odpalaniu silnika.

Re: Problemy z LS 400 1996

: 4 lut 2016, o 16:02
autor: shotproduction

Re: Problemy z LS 400 1996

: 4 lut 2016, o 18:37
autor: addzik
Tak, ten srodek.

Przeczytaj ten wątek http://www.clublexus.com/forums/ls-1st- ... 4859%C2%A0

Potem zlokalizuj u siebie właśnie to obejście (8 małych dziurek i dwie większe skierowane w kierunku kolektora) powietrza, przeczysc mechanicznie, po czym psikaj właśnie w te dwa kanaliki. Często są zabite zweglonym nagarem lub mazia. I pamiętaj o trzymaniu obrotów. Samochód będę się dusil po podaniu mu cleanera.

Re: Problemy z LS 400 1996

: 5 lut 2016, o 22:59
autor: sebek8888
addzik pisze:Co do pierwszej rzeczy, zapewne zanim silnik przestal pracować, można było zauważyć falowanie obrotów.
Potem zafalowal tak nisko, że zgasł.
Temat popularny.
Rozebrać przepustnice oraz "air mix path".
Jak nie jesteś pewien swoich umiejętności zakup throttle cleanera z liquid moly i użyj zgodnie z instrukcją.
Podczas dozowania dobrze jest mieć druga osobę, która będzie kontrolowala obroty, bo sterujac linka przepustnicy możesz nie mieć wyczucia.
Mam pytanko..... co sie dzieje z syfem ktory ten preparat "molly cos tam" rozpusci??