Kody usterek P0136 i P0156

Pozostałe problemy występujące w naszych Lexusach

Kody usterek P0136 i P0156

Postprzez ghostmateus » 21 maja 2017, o 19:09

Witam
Powyższe kody usterek wyskakują w tym samym czasie. Wydech cały nowy wstawione emulatory sond(tulejki) długość całkowita 34mm, a otwór 2mm. Wykresy sond wyglądają płasko, tak jakby w ogóle nie działały. Od wykonania wydechu zrobiłem kilkaset kilometrów i wyskoczył check, to skasowałem i po kilkudziesięciu zaś wyskoczyły. Tu moje pytanie czy ktoś z forum montujący w GS-ie 430 pamięta jakie otwory miały tulejki? :shout: :crazy:
Avatar użytkownika
ghostmateus
Lex Driver
 
Posty: 557
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 14:39
Lokalizacja: Opolskie
Model Lexusa: GS 430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Prudnik/Opole

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Postprzez carsik » 21 maja 2017, o 19:12

ale co tulejki maja mieć do tych błędów?
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
carsik
Lex Master
 
Posty: 1071
Dołączył(a): 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GT4 Warszawa

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Postprzez agatka » 21 maja 2017, o 19:21

ghostmateus napisał(a):Witam
Powyższe kody usterek wyskakują w tym samym czasie. Wydech cały nowy wstawione emulatory sond(tulejki) długość całkowita 34mm, a otwór 2mm. Wykresy sond wyglądają płasko, tak jakby w ogóle nie działały. Od wykonania wydechu zrobiłem kilkaset kilometrów i wyskoczył check, to skasowałem i po kilkudziesięciu zaś wyskoczyły. Tu moje pytanie czy ktoś z forum montujący w GS-ie 430 pamięta jakie otwory miały tulejki? :shout: :crazy:

Skoro płaski wykres z sond to masz je do wymiany kolego lub coś było pokićkane przy robirniu wydechu...
Avatar użytkownika
agatka
Lex user
 
Posty: 297
Dołączył(a): 20 lis 2015, o 01:14
Lokalizacja: Łódz
Model Lexusa: is200
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Lodz

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Postprzez brat_z » 21 maja 2017, o 20:02

Wstaw tulejki pod drugie sondy lambda te za katami, otwór około 2mm i powinno być ok:)
Avatar użytkownika
brat_z
Lex user
 
Posty: 269
Dołączył(a): 26 lut 2015, o 15:56
Model Lexusa: is200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Postprzez carsik » 21 maja 2017, o 20:08

co was poniosło z tymi tulejkami? W jaki sposób ma to działać na błędy z tematu?
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
carsik
Lex Master
 
Posty: 1071
Dołączył(a): 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GT4 Warszawa

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Postprzez ghostmateus » 21 maja 2017, o 21:09

Sondy są wstawione właśnie w takie tulejki. Tylko dziwię się, że obie sondy padły jednocześnie w szybkim tempie po wymianie wydechu. o jeszcze raz chodziłem sprawdzać wykresy przez Torque Lite i są płaskie, jakby sondy nie reagowały.
Avatar użytkownika
ghostmateus
Lex Driver
 
Posty: 557
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 14:39
Lokalizacja: Opolskie
Model Lexusa: GS 430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Prudnik/Opole

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Postprzez carsik » 22 maja 2017, o 06:54

no to co, że są wstawione? Tulejki są oszustwami dla błędów P0420 a nie tych o których piszesz. Masz do wymiany sondy lub uszkodzony obwód. Często przy odkręcaniu starej sondy dochodzi do uszkodzenia.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
carsik
Lex Master
 
Posty: 1071
Dołączył(a): 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GT4 Warszawa

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Postprzez brat_z » 22 maja 2017, o 08:30

carsik napisał(a):co was poniosło z tymi tulejkami? W jaki sposób ma to działać na błędy z tematu?


Tulejki są potrzebne gdy padną katalizatory żeby oszukać ekologię:)

Na zdjęciu poniżej masz zaznaczone sondy pod którymi powinny być tulejki.
Obrazek
Pod innymi sondami nie ma prawa być żadnych tulejek.
W małym lexusie też niby za nowym luźniejszym katem (100cpsi) miałem płaski wykres a w korkach i gdy autko było zamulane wyrzucało błąd kata.
Gdy weszła tulejka wszystko się uspokoiło:)
Profilaktycznie wymieniłem pierwsze sondy na zamienniki denso (te z kablami do łączenia) a stare dałem za kata i teraz jest ok:)
Avatar użytkownika
brat_z
Lex user
 
Posty: 269
Dołączył(a): 26 lut 2015, o 15:56
Model Lexusa: is200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Postprzez carsik » 22 maja 2017, o 09:40

przepraszam ale czy umiesz przeczytać tytuł tematu?

Nie musisz mnie uczyć do czego służą tulejki pod sondę zwane szumnie emulatorami, ja pytam co one mają do błędów w temacie. Odpowiesz na to pytanie?
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
carsik
Lex Master
 
Posty: 1071
Dołączył(a): 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GT4 Warszawa

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Postprzez brat_z » 22 maja 2017, o 10:51

Nie musisz się unosić;)
Z opisu błędu wynika że uszkodzona jest sonda nr 2 na pierwszym i drugim banku.
Jeżeli się mylę to mnie popraw i nie gorączkuj się:)
Avatar użytkownika
brat_z
Lex user
 
Posty: 269
Dołączył(a): 26 lut 2015, o 15:56
Model Lexusa: is200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona

Powrót do Pozostałe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości