Strona 1 z 2

Kody usterek P0136 i P0156

: 21 maja 2017, o 19:09
autor: ghostmateus
Witam
Powyższe kody usterek wyskakują w tym samym czasie. Wydech cały nowy wstawione emulatory sond(tulejki) długość całkowita 34mm, a otwór 2mm. Wykresy sond wyglądają płasko, tak jakby w ogóle nie działały. Od wykonania wydechu zrobiłem kilkaset kilometrów i wyskoczył check, to skasowałem i po kilkudziesięciu zaś wyskoczyły. Tu moje pytanie czy ktoś z forum montujący w GS-ie 430 pamięta jakie otwory miały tulejki? :shout: :crazy:

Re: Kody usterek P0136 i P0156

: 21 maja 2017, o 19:12
autor: carsik
ale co tulejki maja mieć do tych błędów?

Re: Kody usterek P0136 i P0156

: 21 maja 2017, o 19:21
autor: agatka
ghostmateus pisze:Witam
Powyższe kody usterek wyskakują w tym samym czasie. Wydech cały nowy wstawione emulatory sond(tulejki) długość całkowita 34mm, a otwór 2mm. Wykresy sond wyglądają płasko, tak jakby w ogóle nie działały. Od wykonania wydechu zrobiłem kilkaset kilometrów i wyskoczył check, to skasowałem i po kilkudziesięciu zaś wyskoczyły. Tu moje pytanie czy ktoś z forum montujący w GS-ie 430 pamięta jakie otwory miały tulejki? :shout: :crazy:
Skoro płaski wykres z sond to masz je do wymiany kolego lub coś było pokićkane przy robirniu wydechu...

Re: Kody usterek P0136 i P0156

: 21 maja 2017, o 20:02
autor: brat_z
Wstaw tulejki pod drugie sondy lambda te za katami, otwór około 2mm i powinno być ok:)

Re: Kody usterek P0136 i P0156

: 21 maja 2017, o 20:08
autor: carsik
co was poniosło z tymi tulejkami? W jaki sposób ma to działać na błędy z tematu?

Re: Kody usterek P0136 i P0156

: 21 maja 2017, o 21:09
autor: ghostmateus
Sondy są wstawione właśnie w takie tulejki. Tylko dziwię się, że obie sondy padły jednocześnie w szybkim tempie po wymianie wydechu. o jeszcze raz chodziłem sprawdzać wykresy przez Torque Lite i są płaskie, jakby sondy nie reagowały.

Re: Kody usterek P0136 i P0156

: 22 maja 2017, o 06:54
autor: carsik
no to co, że są wstawione? Tulejki są oszustwami dla błędów P0420 a nie tych o których piszesz. Masz do wymiany sondy lub uszkodzony obwód. Często przy odkręcaniu starej sondy dochodzi do uszkodzenia.

Re: Kody usterek P0136 i P0156

: 22 maja 2017, o 08:30
autor: brat_z
carsik pisze:co was poniosło z tymi tulejkami? W jaki sposób ma to działać na błędy z tematu?
Tulejki są potrzebne gdy padną katalizatory żeby oszukać ekologię:)

Na zdjęciu poniżej masz zaznaczone sondy pod którymi powinny być tulejki.
Obrazek
Pod innymi sondami nie ma prawa być żadnych tulejek.
W małym lexusie też niby za nowym luźniejszym katem (100cpsi) miałem płaski wykres a w korkach i gdy autko było zamulane wyrzucało błąd kata.
Gdy weszła tulejka wszystko się uspokoiło:)
Profilaktycznie wymieniłem pierwsze sondy na zamienniki denso (te z kablami do łączenia) a stare dałem za kata i teraz jest ok:)

Re: Kody usterek P0136 i P0156

: 22 maja 2017, o 09:40
autor: carsik
przepraszam ale czy umiesz przeczytać tytuł tematu?

Nie musisz mnie uczyć do czego służą tulejki pod sondę zwane szumnie emulatorami, ja pytam co one mają do błędów w temacie. Odpowiesz na to pytanie?

Re: Kody usterek P0136 i P0156

: 22 maja 2017, o 10:51
autor: brat_z
Nie musisz się unosić;)
Z opisu błędu wynika że uszkodzona jest sonda nr 2 na pierwszym i drugim banku.
Jeżeli się mylę to mnie popraw i nie gorączkuj się:)