GS MK3 amortyzatory, gwint

Pozostałe problemy występujące w naszych Lexusach
tomy
Nowy lex user
Posty: 11
Rejestracja: 10 gru 2014, o 22:51
Model Lexusa: gs300 mkII
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Post autor: tomy »

Tak troszkę odświeżając temat, czy ktoś wie jaka w tej chwili cena za amorki do GS430 MKIII jest tą właściwą :)
Może ktoś ostatnio zmieniał albo jakimś cudem poszukał zamienników ? takie marzenia...
fractal
Lex user
Posty: 47
Rejestracja: 29 lis 2015, o 19:35
Model Lexusa: GS 430
Skąd:: Iława
Kontakt:

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Post autor: fractal »

tomy pisze:Tak troszkę odświeżając temat, czy ktoś wie jaka w tej chwili cena za amorki do GS430 MKIII jest tą właściwą :)
Może ktoś ostatnio zmieniał albo jakimś cudem poszukał zamienników ? takie marzenia...
Kayaba ma zamienniki, przód/tył koło 350 zł kosztuje. Oczywiście bez regulacji twardości. Można też regenerować 750 zł/szt. tylko nie wiem przy przód czy tył.
Nemo 77
Lex Driver
Posty: 415
Rejestracja: 25 lis 2018, o 14:21
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Mazowieckie
Kontakt:

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Post autor: Nemo 77 »

Tyle,że 430 miała chyba w standardzie regulowane
fractal
Lex user
Posty: 47
Rejestracja: 29 lis 2015, o 19:35
Model Lexusa: GS 430
Skąd:: Iława
Kontakt:

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Post autor: fractal »

Nemo 77 pisze:Tyle,że 430 miała chyba w standardzie regulowane
Tak miał regulacje, ale można dać amory bez regulacji.
wuju
Lex user
Posty: 226
Rejestracja: 4 lip 2017, o 09:45
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Kozienice
Kontakt:

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Post autor: wuju »

Mozna?
Nie sadze zeby amory z v6 i v8 byly takie same.
tomy
Nowy lex user
Posty: 11
Rejestracja: 10 gru 2014, o 22:51
Model Lexusa: gs300 mkII
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Post autor: tomy »

wg serwisu oryginał przód ok 1500zł za szt. - tylko czy to dobra cena?
amortyzatory są regulowane
nie sądzę, żeby można było założyć zwykłe
Nemo 77
Lex Driver
Posty: 415
Rejestracja: 25 lis 2018, o 14:21
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Mazowieckie
Kontakt:

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Post autor: Nemo 77 »

Raczej nie.Nawet gdyby można było to trochę.... lipa w/g mnie,ale różne są pomysły.
fractal
Lex user
Posty: 47
Rejestracja: 29 lis 2015, o 19:35
Model Lexusa: GS 430
Skąd:: Iława
Kontakt:

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Post autor: fractal »

wuju pisze:Mozna?
Nie sadze zeby amory z v6 i v8 byly takie same.
A od kiedy to amory dobiera się do silnika? :) Podejrzewam że konstrukcyjnie zawieszenie w 300 i 430 jest takie same.
tomy pisze:wg serwisu oryginał przód ok 1500zł za szt. - tylko czy to dobra cena?
amortyzatory są regulowane
nie sądzę, żeby można było założyć zwykłe
Można założyć zwykłe. Mam u siebie zwykłe i nic nie wybuchło.;) Amory nie są regulowane tylko i twardość jest zmienna, prawdopodobnie przez zwiększenie oporu przepływu oleju. Z zewnątrz wyglądają bardzo podobnie.
Nemo 77 pisze:Raczej nie.Nawet gdyby można było to trochę.... lipa w/g mnie,ale różne są pomysły.
A dla mnie żadnej lipy nie ma. Amortyzator spełnia swoje zadanie i to jest najważniejsze.
wuju
Lex user
Posty: 226
Rejestracja: 4 lip 2017, o 09:45
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Kozienice
Kontakt:

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Post autor: wuju »

fractal pisze:
wuju pisze:Mozna?
Nie sadze zeby amory z v6 i v8 byly takie same.
A od kiedy to amory dobiera się do silnika? :) Podejrzewam że konstrukcyjnie zawieszenie w 300 i 430 jest takie same.
Ty tak na serio ?

Skoro nie liczy się masa i moc silnika, to od poloneza wsadź amory, po co przepłacać? Przecież nie wybuchną.

Zrób test łosia przy 80 i zobaczysz czy nie ma różnicy.
fractal
Lex user
Posty: 47
Rejestracja: 29 lis 2015, o 19:35
Model Lexusa: GS 430
Skąd:: Iława
Kontakt:

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Post autor: fractal »

wuju pisze:
fractal pisze:
wuju pisze:Mozna?
Nie sadze zeby amory z v6 i v8 byly takie same.
A od kiedy to amory dobiera się do silnika? :) Podejrzewam że konstrukcyjnie zawieszenie w 300 i 430 jest takie same.
Ty tak na serio ?

Skoro nie liczy się masa i moc silnika, to od poloneza wsadź amory, po co przepłacać? Przecież nie wybuchną.

Zrób test łosia przy 80 i zobaczysz czy nie ma różnicy.
Chciałem włożyć od Seicento, ale nie pasowały do cylindra.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości