Strona 3 z 5

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

: 13 lis 2018, o 23:46
autor: focusgr
Witam. Mam pytanie za 100 pkt. Wszyscy obniżają swoje lexy, a ja z przekory (żart) chcę podnieść. W moim GS 430 tył trochę siedzi (siedział już przed montażem lpg) i jest znacznie niżej niż przód co mnie trochę denerwuje wizualnie. Wcześniej jeździłem podwyższonym kombi (Alltarck) i to auto i tak jest dla mnie niskie, więc na pewno nie chcę obniżać przodu tylko chcę podnieść tył. Moim zdaniem jest niższej niż w innych jemu podobnych. Plan jest taki, że wrzucę nowe amortyzatory i sprężyny. I tu jest pytanie: czy GS 450H ma sztywniejsze sprężyny z racji obciążenia bateriami???? Z racji obciążenia lpg oraz okazjonalnym podczepieniem przyczepy kempingowej jest to dla mnie bardzo cenna informacja.
Pozdrawiam.

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

: 14 lis 2018, o 18:03
autor: focusgr
O taką informację mi chodziło :)) Dzięki

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

: 12 gru 2018, o 10:28
autor: feecle
Dużo podnosi się tył po zamontowaniu sprężyn z 450h? Jest wyżej niż przód? Jeśli macie zdjęcia to podzielcie się bo rozważam założenie używek z hybrydy.

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

: 12 gru 2018, o 10:54
autor: cooper69
Sprężyny z hybrydy uniosą Ci nadwozie.
Stosuje się je jeżeli instalujesz instalację lpg żeby zrównoważyć ciężar zbiornika.

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

: 12 gru 2018, o 11:11
autor: feecle
Nie mam LPG (może za jakiś czas zamontuję) ale tył jest u mnie 2,5cm niżej niż przód. Dlatego zastanawiam się nad sprężynami od hybrydy, ale z drugiej strony nie chcę, aby poszedł za bardzo do góry. Gdyby się podniósł 3-4cm to byłoby dla mnie idealnie.

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

: 21 gru 2018, o 18:47
autor: focusgr
U mnie jest dokładnie tak jak u ciebie. Tył był niżej niż przód już przed montażem lpg. Po montażu wiele nie usiadł, ale wolałbym żeby stał równo (wysoko).
Zamówiłem sobie używane tylne sprężyny od hybrydy, ale nic w temacie montażu jeszcze nie zrobiłem. Postanowiłem, że jak już rozbierać to założę przy okazji nowe amory na tył. Plan jest na wiosnę, bo teraz to święta, potem ferie z dzieciakami... U mnie jest już lpg więc nie obawiam się, że będzie za wysoko. U ciebie moim zdaniem albo założyć nowe ori, albo jeżeli jest plan lpg montować od hybrydy. Pytanie ile podniosą tył nowe oryginały 1 cm, bo wydaje mi się, że większość GS-ów niżej siedzi tyłem, o dziwo hybrydy stoją równo. Pytałem o komplet nowych w ASO - około 1K za ori do 430, 1400 do hybrydy.

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

: 10 sie 2019, o 13:44
autor: Gallus
Panowie a jaki jest koszt wymiany amortyzatorow przód w gs300
Standardowe zawieszenie? Bo widziałem zamienniki kayaby za 350 zł sztuka to moi zdaniem spoko ceena :)

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

: 10 sie 2019, o 14:57
autor: Nemo 77
No to sobie sam odpowiedziałeś.700 zł+ wymiana jakieś 100-200.

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

: 10 sie 2019, o 18:25
autor: Gallus
Ok czyli koszta znikome dzięki za odpowiedz :)
Pytam bo jakoś dziwnie wybiera mi nierówności i huczy na nich i właśnie podejrzewam ze amory, przy wymianie oleju każe zdiagnozować i ewentualnie wymienić mechanikowi :)

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

: 25 sie 2019, o 21:17
autor: rodzyneck
Cześć ziomki

Chodzi mi po głowie zmiana w zawieszce, bo od 13 lat jeżdżę lekko obniżonymi autami i to już jednak choroba jest :D
Myślałem o zestawie samych sprężyn ale do GS450h w europie ani stanach nie występują a targanie z japonii samych sprężyn dziwnej marki za 2 tysie mija się z celem.
Wpadł mi w oko gwint Tein VSC76-C1SS3, ale boli mnie trochę że teoretycznie nie jest dopuszczony na drogi, jak większość jeśłi nie wszystkie gwinty.

W związku z tym moje pytanie - czy spotkaliście się kiedyś z przypadkiem odmowy wypłaty z OC czy AC z powodu zamontowanego w aucie gwintu?
O przeglądy się nie martwię, to nie Niemcy, ale nie chcę być w czarnej doopie w razie złego...

Czy walić to i montować? ;)

pozdr