LEXUS NX300H problem z wgraniem aplikacji

Pozostałe problemy występujące w naszych Lexusach

LEXUS NX300H problem z wgraniem aplikacji

Postprzez Wojtku » 1 lut 2022, o 15:44

Witam Wszystkich,
zakupiłem na stronie Lexus-Polska pakiet: 17MM-SERVICE PACK - 1YR
Po zalogowaniu do sklepu mam w swoich aktywnych zakupach listę aplikacji ale nie można ich pobrać. Mogłem tylko pobrać aplikację ESTORE, którą udało mi się zainstalować w aucie. Wg instrukcji po jej wgraniu i uruchomieniu powinna pokazać się lista zakupionych aplikacji ale nic się nie dzieje. Napisałem do Lexus Polska ale odpowiedzieli tylko żeby pojechać do ASO.
Może ktoś walczył z tym tematem i wie jak to prawidłowo zrobić.

Pozdrawiam
W.B.
Wojtku
Nowy lex user
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14 gru 2021, o 18:57
Model Lexusa: NX300H
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: LEXUS NX300H problem z wgraniem aplikacji

Postprzez Pijanek » 30 lip 2022, o 07:32

Kiedyś sprawdzałem tę funkcję i na liście był chyba tylko estore. Pojawiły się nowe aplikacje? Jeśli tak,to czy udało się rozwiązać problem?
Pijanek
Nowy lex user
 
Posty: 11
Dołączył(a): 8 lut 2021, o 20:41
Model Lexusa: NX300H
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Pozostałe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości