Strona 1 z 1

porady techniczne

: 11 lip 2014, o 21:57
autor: adasko84
Witam wszystkich jestem tu nowy dlatego proszę o wyrozumiałość. Jakies 2 ms temu stałem się posiadaczem is 200 autem przyjechałem z litwy , auta szukałem dość długo i nie spodziewłem sie ze stanę ie posiadaczem lexa. auto kupilem za 3150euro + oplaty 2 tyś rozrząd 1150zl zamontowałem lpg 3500zł oleje filtry jalies 500zł. wcale nie wyszło taniej niz w polsce auta 2001r. mam parę pytan dotyczących tego modelu może ktos mi cos doradzi. mianowicie:

1.Skrzynia biegów przy zmianie z 1 na 2 słychac dosc głośne i dokuczliwe łupnięcie z 2 na 3 też ale już zadziej i nie tak głośno próbowałem sie z tym uporać , wymieniłem 2 razy skrzynie( wraz z nowym sprzęgłem aisin) bo myślałem ze to jej wina niestety nic to nie pomoło w każdej bło to samo na dodatek w 2 głośne wycie na luzie i ciekła skrzynie wymieniałem sam kupowałem je na allegro ok 300zł za sztukę. Rozwarzałem też winę dwumasu ale silnik na luzie pracuje normalnie równo bez halasu nie ma też problemu z ruszaniem chyba ze się rusza z naprawde wolnych obrotach potrafi wtedy trochę zawibrowac.

2. Przy 80 km/h słychać takie basowe niesymetryczne dudnienie jakos tak co 1sekundę już powyżej cisza przy demontażu skrzyni sprawdzałem podporę była ok nie miała luzów czyżby most dyfer zauważyłem tylko że wał przy wejściu do skrzyni ma lekki luzik.

3. Silnik, przy przyśpieszaniu mędzy 2 a 3 tyś obrotów słychac takie nie przyjemne trzepotanie, dzwonienie, laskanie. nie wiem jak jeszcze można to nazwać jak by jakas blacha czy coś dzwię jaky z okolicy kolektora ssacego i tez zauważyłem ze nie zawsze a jak mu popadnie. na początku myślalem ze olej za zadki motul 5w30 więc zalalem 5w40 nic nie dało

4. Przy zaciąganiu recznego podczas gdy auto jeszcze sie toczy słychac takie metaliczne stuknięcie ale to chyba jakas tulejka bedzie bo na postoju gdy zaciągam już tego nie ma

z góry dziękuję za pomoc :blush:

Re: porady techniczne

: 11 lip 2014, o 22:11
autor: bamss
dla mnie to masz dyfer do wymiany wlasnie to lupniecie na to wskazuje, co do recznego trzeba rozberac i sprawdzic czy sa jeszcze okladziny

Re: porady techniczne

: 11 lip 2014, o 22:35
autor: adasko84
klocki sa wymienione na wszystkich 4 kołach TRW

Re: porady techniczne

: 11 lip 2014, o 22:39
autor: bamss
tarczo bebny mowi ci to cos?

Re: porady techniczne

: 12 lip 2014, o 07:55
autor: adasko84
niestety w moim is sa tylko tarcze przy wymianie to sprawdzalem:/

Re: porady techniczne

: 12 lip 2014, o 09:58
autor: jes
Hej.

Z tyłu właśnie są tarczo-bębny. Ręczny jest w bębnie i tam musisz zobaczyć jaki jest stan części.

Re: porady techniczne

: 12 lip 2014, o 20:33
autor: adasko84
fakt zwracam honor faktycznie tarczo-bebny :doh: nie miałem zielonego pojęcia mam nadzieję że ktoś pomoże mi rozwiązać reszte problemów był bum bardzo wdzięczny :scratch: