LS400 - bicie na kierownicy

Pozostałe problemy występujące w naszych Lexusach
Awatar użytkownika
michalWro
Lex Driver
Posty: 339
Rejestracja: 5 sty 2014, o 23:08
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Wrocław
Kontakt:

Re: LS400 - bicie na kierownicy

Post autor: michalWro »

Nowe tarcze+klocki rozwiązały problem.
Jest jeszcze leciutkie bicie, ale to podobno kwestia wyważenia.
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: LS400 - bicie na kierownicy

Post autor: Yarecki »

Nie spotkałem jeszcze "japońca" który nie ma problemów z hamulcami, jakaś plaga i te bicia na kierze, w europejskich markach jakoś to ogarniają lepiej hmmm.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: LS400 - bicie na kierownicy

Post autor: owczar »

Dokładnie. W BMW stockowe hamulce pozwalają zatrzymać auto z każdej prędkości, a w Japończyku trzeba bardzo uważać żeby nie pogiąć tarcz. Może przez ograniczenia w JP. Może założenia są takie by zatrzymywały auta z dozwolonych prędkości ;)

Jesli bije tylko podczas hamowania to nie kwestia wyważenia. Albo krzywe piasty, albo źle oczyszczone. U siebie ostatnio poprawiałem robotę po serwisie w Danii. Piasty były źle doczyszczone i przez to tarcza krzywo przylegała do piasty.
Awatar użytkownika
michalWro
Lex Driver
Posty: 339
Rejestracja: 5 sty 2014, o 23:08
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Wrocław
Kontakt:

Re: LS400 - bicie na kierownicy

Post autor: michalWro »

Bije podczas jazdy.
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: LS400 - bicie na kierownicy

Post autor: Yarecki »

owczar pisze:Dokładnie. W BMW stockowe hamulce pozwalają zatrzymać auto z każdej prędkości, a w Japończyku trzeba bardzo uważać żeby nie pogiąć tarcz. Może przez ograniczenia w JP. Może założenia są takie by zatrzymywały auta z dozwolonych prędkości ;)

Jesli bije tylko podczas hamowania to nie kwestia wyważenia. Albo krzywe piasty, albo źle oczyszczone. U siebie ostatnio poprawiałem robotę po serwisie w Danii. Piasty były źle doczyszczone i przez to tarcza krzywo przylegała do piasty.
ja bym ich nie tłumaczył, wiedząc, że auto idzie na rynek europejski powinno być do niego przystosowane.
Po co komu 300 kucy z ciężkim V8 który bardzo łatwo się napędza by później nie móc tego zatrzymać :szok:.
Zerkam sobie czasem na tylne tarcze w różnych markach i w BMW szczególnie nowszych tylna tarcza jest naprawdę spora, no pewnie w kiekszości zaciski to monoblok, któy jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem niż pływający klocek.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: LS400 - bicie na kierownicy

Post autor: owczar »

Nie tłumaczę ich, po prostu zastanawiam się skąd takie buble w aucie tej klasy ;)

W LS430 pomijając już tarcze- bo podobne są w BMW7 z tego samego okresu, to klocki hamulcowe są po prostu bardzo małe. W tej chwili mam jeszcze połowę okładzin, ale w dłuższą trasę kupiłem zapasowe, bo mam wrażenie, że zaraz się skończą :)
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: LS400 - bicie na kierownicy

Post autor: Yarecki »

owczar pisze:Nie tłumaczę ich, po prostu zastanawiam się skąd takie buble w aucie tej klasy ;)

W LS430 pomijając już tarcze- bo podobne są w BMW7 z tego samego okresu, to klocki hamulcowe są po prostu bardzo małe. W tej chwili mam jeszcze połowę okładzin, ale w dłuższą trasę kupiłem zapasowe, bo mam wrażenie, że zaraz się skończą :)
:biggrin2:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości