Po wymianie płynu chłodzącego ciepłe powietrze z nawiewu leci dopiero po kilku km. Występuje też jakby bulgotanie z okolicy deski rozdzielczej, od strony pasażera przy ok 2000 obrotów i przy odpalaniu. Czyżby zapowietrzona nagrzewnica? Stary płyn miał rdzawy kolor.
za silnikiem po prawej stronie jest układ ogrzewania i tam jest taki zawór jak był w Polonezach zobacz czy jak ustawisz ogrzewanie na max on się przesuwa i czy jest ciepły.
Temperatura poszła do góry i nie miała chęci opaść, płyn wywalało zbiorniczkiem wyrównawczym, twardy wąż chłodnicy, kopci pomimo rozgrzanego silnika, no i odgłos przelewania przy odpalaniu i koło 2000 obr.
owczar napisał(a):To teraz rzeczywiście objawy wskazują na uszczelkę.
na początku możesz spróbować uszczelniacza w proszku za parę złotych, jak to nie da rezultatu to robota z uszczelka, ja w kilku autach próbowałem uszczelniacza i było ok