Strona 1 z 4

GS 430 MKII swap hamulców.

: 8 lut 2015, o 09:19
autor: Marchol
Przymierzam się do wymiany klocków i tarcz w GS'ie, jako że tarcze mają rozmiar tych w IS200 chciałem zrobić swap na jakieś większe, podobno pasują plug & drive z Toyoty Supry tylko z którego modelu?

Re: GS 430 MKII swap hamulców.

: 8 lut 2015, o 09:29
autor: krzywydg
Supra TT 93-2001

Re: GS 430 MKII swap hamulców.

: 8 lut 2015, o 11:39
autor: Marchol
Dzięki Krzywy za szybką odpowiedź, ewentualnie z jakiś innych modeli również pasują ?

Re: GS 430 MKII swap hamulców.

: 8 lut 2015, o 11:52
autor: ghostmateus
A co zaciskami, z którejś wersji LS pasują plug&play czy trzeba adaptery zastosować? :scratch:

Re: GS 430 MKII swap hamulców.

: 8 lut 2015, o 11:57
autor: krzywydg
Nie podejda.. Ale zawsze można zrobić sobie zaciski 4tloczkowe fajne;) tylko taki do których jest duży wybór tarcz i klocków.. Bo do supry jest malo..

Re: GS 430 MKII swap hamulców.

: 8 lut 2015, o 12:02
autor: ghostmateus
krzywydg pisze:Nie podejda.. Ale zawsze można zrobić sobie zaciski 4tloczkowe fajne;) tylko taki do których jest duży wybór tarcz i klocków.. Bo do supry jest malo..
Bo też myślałem nad 4 tłoczkami bo te hamulce w GS-ie w porównaniu do mocy to słabizna jest. :shout: Pamiętam, że chyba ktoś na forum również chciał coś takiego zrobić tylko nie wiem czy coś z tego wyszło :P

Re: GS 430 MKII swap hamulców.

: 8 lut 2015, o 13:16
autor: bunny54
Kolego krzywydg, podrzuć coś bliżej na temat zacisków tych "fajnych". Jak nie znajdę nic sensownego to będę chciał wszczepić zaciski od ls430.

Re: GS 430 MKII swap hamulców.

: 8 lut 2015, o 13:33
autor: krzywydg
Wszystko zależy od hajsu jaki chcesz wydać i fantazji... od zacisków z Alfy do zacisków z porsche :)

Edit: temat już był na forum poruszany. warto poszukać ;)

Re: GS 430 MKII swap hamulców.

: 8 lut 2015, o 14:13
autor: baniaq
W niedalekiej przyszłości będę wrzucał hebel do IS200. Póki co zwycięzcą są zaciski od W220.
Plusy:
1. 4 tłoczki.
2. Ogarniają tarczę od 315 do 345mm (tarcz jeszcze szukam, ale możliwe, że będę próbował z tarczą od GS mkIII 334mm, bo ma wszystkie wymiary zbliżone do IS-a; minus - nie ma ciekawych tarcz, a jak już są, to bardzo drogie (nie ma zimmermanna sport, brembo sport, jak już zostaje dba), a do tego grubość tylko 30mm (będą bardziej podatne na gięcie przy pałowaniu))
3. Duży wybór dobrych klocków hamulcowych, a do tego są relatywnie tanie.
4. Tani zacisk, tani zestaw naprawczy.
5. Mały zacisk (zmieści się w IS-ie między zwrotnicą a sworzniem dolnym)
6. Duży wybór na rynku.
Minusy:
1. Zacisk jest aluminiowy, ale jarzmo jest żeliwne (większa masa niż full alu)
2. Trzeba dorabiać adaptery.

Wg mnie nie ma najmniejszego sensu zamykać się na markę i wsadzać zacisków z innego lexa / toyoty. Wybór jest mały, ceny wysokie, a do tego nie ma ciekawych klocków (ja na początek idę w EBC yellowstuff)

Re: GS 430 MKII swap hamulców.

: 8 lut 2015, o 15:23
autor: maniek_ls400
baniaq pisze:W niedalekiej przyszłości będę wrzucał hebel do IS200. Póki co zwycięzcą są zaciski od W220.
Plusy:
1. 4 tłoczki.

Wg mnie nie ma najmniejszego sensu zamykać się na markę i wsadzać zacisków z innego lexa / toyoty. Wybór jest mały, ceny wysokie, a do tego nie ma ciekawych klocków (ja na początek idę w EBC yellowstuff)
To jeszcze podpowiem - jest wersja W220 AMG - 6 tłoczków - w US/UK masowo goście zmieniają na ten rodzaj zacisków - fizycznie są podobno takie same jak W220 nie AMG.