is250 a dyfer z LSD
: 17 sie 2015, o 00:08
Hej,
Zabierałem się dość długo aby wam opisać ta przeróbkę. Aby wykonać ta modyfikację potrzeba:
- is250 RWD w przypadku AWD nie próbował bym tego ze względu na przełożenia.
- dyfer z Torsenem z is300
- nowe uszczelki półosi 2 x numer cześci to 9031143009
- nowy olej okolo 1 litra (ja wlalem motula 75W140 taki jak w evo)
- troche czasu i siły aby dzwigać dyfry
- nie sa wymagane żadne inne modyfikacje. Pół osi z is300 tez nie będziecie potrzebować ponieważ te z is250 pasują p&p
Rozpoznać dyfer z Torsenem można bardzo łatwo wyciągając półośki i patrząc przez otwory. Kiedy jest przelot tj nie ma bolca znaczy ze macie LSD kiedy jest po środku bolec oznacza że nie ma Torsena (jedno ze zdjęć poniżej). Albo po numerach ale ja na to akurat nie patrzyłem ponieważ jakoś nie mam zaufania i wole sprawdzić. No ale jeżeli ktoś by chciał to poniżej lista jaka w necie udało mi sie wyszperać.
B01A = 3.73:1 (MT) Open
B01B or B01C = 3.73:1 (MT) LSD
B03A = 3.91:1 (AT) Open
B03B or B03C = 3.91:1 (AT) LSD
Przełozenia:
M82 = 3.73:1 (MT) Open
M86 = 3.73:1 (MT) LSD
M96 = 3.91:1 (AT) Open
M98 = 3.91:1 (AT) LSD (ja wsadziłem ten)
Co i jak w kolejności
- Wszystko powinno sie udać nie ruszając nic w zawieszeniu
- zostawiamy samochód na N na podnośniku
- odkręcamy wszystkie osłony
- demontujemy tylna cześć wydechu
- odpinamy wał
- odkręcamy dyfer
- wybijamy półośki
- ściągamy dyfer
- przerwa na lub kilka zależy od waszej masy
- robimy to samo tylko odwrotnie zakładając nowy dyfer.
- Wszystko robicie na własna odpowiedzialność ja juz przelatalem 2k km i jestem zadowolony
No i to wszystko Teraz powinniście zostawiać 2 ślady przy poślizgu nie jeden .
Jako ze moim zdaniem w is250 brak jest mocy będę wdzięczny za materiały jakieś dotyczące swapu silnika 3uz-fe
Pozdrawiam
Zabierałem się dość długo aby wam opisać ta przeróbkę. Aby wykonać ta modyfikację potrzeba:
- is250 RWD w przypadku AWD nie próbował bym tego ze względu na przełożenia.
- dyfer z Torsenem z is300
- nowe uszczelki półosi 2 x numer cześci to 9031143009
- nowy olej okolo 1 litra (ja wlalem motula 75W140 taki jak w evo)
- troche czasu i siły aby dzwigać dyfry
- nie sa wymagane żadne inne modyfikacje. Pół osi z is300 tez nie będziecie potrzebować ponieważ te z is250 pasują p&p
Rozpoznać dyfer z Torsenem można bardzo łatwo wyciągając półośki i patrząc przez otwory. Kiedy jest przelot tj nie ma bolca znaczy ze macie LSD kiedy jest po środku bolec oznacza że nie ma Torsena (jedno ze zdjęć poniżej). Albo po numerach ale ja na to akurat nie patrzyłem ponieważ jakoś nie mam zaufania i wole sprawdzić. No ale jeżeli ktoś by chciał to poniżej lista jaka w necie udało mi sie wyszperać.
B01A = 3.73:1 (MT) Open
B01B or B01C = 3.73:1 (MT) LSD
B03A = 3.91:1 (AT) Open
B03B or B03C = 3.91:1 (AT) LSD
Przełozenia:
M82 = 3.73:1 (MT) Open
M86 = 3.73:1 (MT) LSD
M96 = 3.91:1 (AT) Open
M98 = 3.91:1 (AT) LSD (ja wsadziłem ten)
Co i jak w kolejności
- Wszystko powinno sie udać nie ruszając nic w zawieszeniu
- zostawiamy samochód na N na podnośniku
- odkręcamy wszystkie osłony
- demontujemy tylna cześć wydechu
- odpinamy wał
- odkręcamy dyfer
- wybijamy półośki
- ściągamy dyfer
- przerwa na lub kilka zależy od waszej masy
- robimy to samo tylko odwrotnie zakładając nowy dyfer.
- Wszystko robicie na własna odpowiedzialność ja juz przelatalem 2k km i jestem zadowolony
No i to wszystko Teraz powinniście zostawiać 2 ślady przy poślizgu nie jeden .
Jako ze moim zdaniem w is250 brak jest mocy będę wdzięczny za materiały jakieś dotyczące swapu silnika 3uz-fe
Pozdrawiam