Odpowietrzanie układu hamulcowego-RX II
: 31 maja 2021, o 12:39
Jak to w końcu jest - WYŁĄCZAMY! - zapłon i naciskamy pedał hamulca kilkadziesiąt razy, pozbywając się w ten sposób ciśnienia regulacji układu ABS.
Albo - WŁACZAMY! - zapłon i naciskamy pedał hamulca kilkadziesiąt razy, pozbywając się w ten sposób ciśnienia regulacji układu ABS.
W google wiele porad - jedne - WŁĄCZ - drugie - WYŁĄCZ - CHODZI O ZNIESIENIE CIŚNIENIA POMPY ABS - jak to w końcu jest?
Chodzi mi o odpowietrzenie po wymianie zacisków - w nowych - tłoczki maks wciśniete - więc niewiele powietrza jest w nich.
Przewody gumowe zaciśnięte tuż przy zaciskach i po przykreceniu do nowych - odblokowane.
Czy to w ogóle gra rolę?? - w moim wypadku??
Albo - WŁACZAMY! - zapłon i naciskamy pedał hamulca kilkadziesiąt razy, pozbywając się w ten sposób ciśnienia regulacji układu ABS.
W google wiele porad - jedne - WŁĄCZ - drugie - WYŁĄCZ - CHODZI O ZNIESIENIE CIŚNIENIA POMPY ABS - jak to w końcu jest?
Chodzi mi o odpowietrzenie po wymianie zacisków - w nowych - tłoczki maks wciśniete - więc niewiele powietrza jest w nich.
Przewody gumowe zaciśnięte tuż przy zaciskach i po przykreceniu do nowych - odblokowane.
Czy to w ogóle gra rolę?? - w moim wypadku??