przez magus147 » 15 lip 2012, o 18:34
śruby (a raczej jedna śruba z przodu i dwie nakładki od tyłu ) do każdej lampy są trzy:
jedna z przodu pod klapą i dwie nakrętki z tyłu (na brzegu lampy dalszym od osi samochodu) do których dostęp jest jak słusznie zauważył lukas78 od strony nadkola i tak najlepiej jest się do nich dostać.
dodatkowo lampę trzyma zatrzask z przodu - po odkręceniu śrub należy chwycić bliższy osi samochodu róg lampy i lekko ciągnąć do siebie jednocześnie w tył lampy dość energicznie uderzać drugą ręką to bez większych problemów powinien zeskoczyć - tylko z wyczuciem i uważać na zderzak by przypadkiem nie połamać go ręką lub lampą.
generalnie lampy bez problemu schodzą bez ściągania nadkoli i zderzaka tylko trzeba mieć klucz z elastyczną przedłużką bo inaczej odkręcanie nakrętek przez odgięte nadkole jest dość karkołomne acz nie niemożliwe;), a przykręcania lamp z powrotem to już bez tej przedłużki bym się wogóle nie podejmował.
polecam też zacząć od prawej lampy bo jest z tyłu więcej miejsca i łatwiej się zorientować co trzeba odkręcić, przy lewej jest zbiornik na płyn do spryskiwaczy i ten znacznie utrudnia tę orientację.