W ostatnich dniach 2012 tylne zaciski doczekały się regeneracji jaką zafundowałem przednim miesiąc wcześniej.
Fotorelacja tutaj:
https://picasaweb.google.com/mmilobedzki/LS430RegeneracjaZaciskowHamulcowychTy?authuser=0&feat=directlink
Przy okazji wymieniłem płyn hamulcowy na Ferodo DOT 5.1.
Zostało mi dobre odpowietrzenie całości - chyba zapowietrzyłem pompę hamulcową albo rozdzielacz, bo hebelki są nie do końca perfekcyjne.
Znacie sposób na pełne odpowietrzenie układu (oczywiście spędziłem z pomocnikiem godzinę na pompowaniu i wypuszczaniu powietrza z każdego z 4 zacisków w kolejności PT, LT, PP. LP), ale nadal bez włączonego silnika hamulce łapią wysoko i są bardzo twarde a po starcie wspomagania mogę docisnąć pedał prawie do samej podłogi i hamulce biorą "gumowato" a nie ostro jak brzytwa.
W Repair Manual jest instrukcja odpowietrzania samej pompy - postaram się jutro ją przećwiczyć, ale do tego czasu chętnie dowiem się od Was - jak odpowietrzyć układ, który był opróżniony z płynu (zlałem go przez tylne przewody hamulcowe - grawitacyjnie - bez wypompowywania).