Ja zmieniłem standardowe 18" na 19", przód 8.5" ET34,tył 9.5" ET35. Nic nie przyciera tylko mam spore negatywy z przodu i z tyłu z powodu obniżenia na gwincie.
Jak dobierałem felgi, to sprzedawca upierał się, że ET34 będzie przycierać przy 8.5" na przodzie i rekomendował ET40 do 45, więc felgi z Twojego linka powinny pasować na przednią oś (na tylnej osi jest zdecydowanie więcej miejsca).
Zakładając 8.5" na przednią oś szukałbym czegoś min. 9" na tył.
Co do opon to najlepiej tak dobrać szerokości/profil, aby obwód koła zbytnio się nie zmienił (przekłamanie licznika prędkości).
U siebie mam 255/30/19 tył i 225/35/19 przód, przy czym wulkanizator rekomendował 235/35/19 na przód aby indeks nośności był wyższy, ale miałem już kupione opony 225 i takie założyłem, da się jeździć normalnie (ale nie testowałem V-max na tym setupie felg/gwintu, bo auto jest już mocno nerwowe przy 210km/h, na fabrycznych 18" i zawieszeniu bez problemu 245km/h poszło).
Tutaj przykładowe foty jak to leży u mnie: