[IS 350] Vip Style w PL
: 5 gru 2010, o 12:51
CZARNA PERŁA - Tuning Lexus IS 350 27-10-2010
VIP style, podobnie jak DUB szybko znalazł swoich zwolenników. DUB króluje w Ameryce, wylansowany został przez gwiazdy muzyki i sportu. Natomiast VIP ma wschodnie korzenie i ulegają mu głównie japońskie samochody...
Opisywany Lexus IS 350 promuje w Polsce, jako jeden z niewielu styl VIP. Jakub, właściciel auta postawił na minimalizm połączony z luksusem. Jak nakazuje ten trend nie wprowadzono tutaj zbyt wiele zmian. Skupiono się na dodatkach, które nadają wyrafinowanego smaku i kolorytu. Efekt jest taki, że zasiadając za kierownicą lub na tylnej kanapie tej limuzyny rzeczywiście można poczuć się jak VIP. Co się stało, że Lexus przejeżdżając strąca czapki z głów?
WYKWINTNE SMACZKI
Lexusa IS 350 Kuby wyprodukowano w 2007 roku jest to najbogatsza wersja pod względem wyposażenia seryjnego. Posiada między innymi kamerę cofania, rozbudowany system audio, wentylowane fotele. Wyjściowa moc 3,5-litrowego silnika wynosi 308 KM, a po modyfikacjach i zamontowaniu stożkowego filtra powietrza firmy HPS wzrosła do 320 KM.
Tacy królowie szos nie mogą występować w innych barwach, jak tylko w głębokiej czerni. Nad dodatkowymi efektami specjalnymi popracowała firma Diamentowa Ochrona Lakieru, która dokonała delikatnych poprawek lakierniczych i zabezpieczyła lakier diamondbrite. Cały zabieg nadał, żywego, niepowtarzalnego koloru i głębi. Dzięki tej powłoce auto odróżnia się w ulicznym tłumie.
Wśród zmian zewnętrznych warto zanotować zmodyfikowany grill pomalowany na czarny kolor, w tym kolorze są też środki lamp przednich, podobnie jak halogeny. Czarne są również plastiki od komory silnika i jego pokryw. Szczególne zasługi w realizacji projektu należą się Grzegorzowi z firmy Auto Gradecki z Goliny. To właśnie jemu właściciel powierzył tuning samochodu i wszystkie modyfikacje. Projekt wymagał wiele pracy ale efekt jest niepowtarzalny.
Jak przystało na prawdziwego VIP-a, auto ma zamontowane ogromne, chromowane felgi MRR z limitowanej serii w rozmiarze 8,5x20 cali z przodu i 9,5x20 cali z tyłu. Obręcze te wyglądają jak drogocenna biżuteria i są ukoronowaniem stylu. Skompletowano je z oponami Nankang 225/30/20.
ROZKOŁYSANY KOLOS
Auto wygląda w swej postaci elegancko i tajemniczo. Można więc śmiało stwierdzić, że zamierzenie właściciela zostało w 100% uzyskane. Tym bardziej, że Lexus kryje w sobie niemałą niespodziankę. A jest nią bardzo rozbudowany system air ride firmy Universal. Praca montażystów zawierzenia pneumatycznego kosztowała wiele zaangażowania, by osiągnąć tak powalający efekt show car. Systemem można zawiadywać zarówno siedząc za kierownicą jak i stojąc na zewnątrz auta przy pomocy pilota. Zastosowano tu regulację na każde koło z osobna. Wysokość auta można regulować na trzech poziomach: nisko, średnio i wysoko. System różni się tym od innych, że samochód nie opada powoli, lecz gwałtownie jak przystało na show car. Ilość powietrza w poduszkach jest sterowany elektrycznie (tzw: autoleaveling), polega to na stałym kontrolowaniu ilości powietrza w poduszkach i dostosowywaniu go do warunków i położenie auta w danym momencie. Dodatkowo funkcja start up powoduje, że podczas odpalania samochód sam automatycznie się unosi do ustalonej wysokości.
CO MU W DUSZY GRA
Niesamowite wrażenie potęguje wizyta w kabinie kierowcy. Znajdziemy tam rozbudowany system audio-wizualny w pięknej, eleganckiej oprawie. Tam króluje połączenie białej skóry i drewna. System oparty na komponentach klasy premium. Auto zostało najpierw wytłumione. Na pokładzie Lexusa znajdziemy odtwarzacz DVD oraz nawigację. Odtwarzane firmy i muzykę obsługuje aż 15 głośników. Wrażenia dźwiękowe nasuwają skojarzenia z kinem domowym. A to wszystko z komponentów z
najwyższej półki - marki Levinson. W samochodzie zamontowano też 30 cm subwoofer markowany przez JL Audio - model 12W6v2-D4 o mocy 600 Watt oraz wzmacniacz 500/1v2 - potężny jednokanałowy monoblock. Całe okablowanie też pochodzi od JL Audio. Skrzynię wykonano na zamówienie w firmie Budsound z Poznania.
Podrasowany wygląd Lexusa, czerń lakieru, ogromne felgi i zawieszenie air ride o zaskakujących możliwościach, sprawiają, że nasze zmysły zostają maksymalnie pobudzone. Jedyne wyjście, to chłodne spojrzenie i opanowanie, by w pełnej mierze delektować się emanującą elegancją tuningu.
Źródło: Auto Tuning Świat
VIP style, podobnie jak DUB szybko znalazł swoich zwolenników. DUB króluje w Ameryce, wylansowany został przez gwiazdy muzyki i sportu. Natomiast VIP ma wschodnie korzenie i ulegają mu głównie japońskie samochody...
Opisywany Lexus IS 350 promuje w Polsce, jako jeden z niewielu styl VIP. Jakub, właściciel auta postawił na minimalizm połączony z luksusem. Jak nakazuje ten trend nie wprowadzono tutaj zbyt wiele zmian. Skupiono się na dodatkach, które nadają wyrafinowanego smaku i kolorytu. Efekt jest taki, że zasiadając za kierownicą lub na tylnej kanapie tej limuzyny rzeczywiście można poczuć się jak VIP. Co się stało, że Lexus przejeżdżając strąca czapki z głów?
WYKWINTNE SMACZKI
Lexusa IS 350 Kuby wyprodukowano w 2007 roku jest to najbogatsza wersja pod względem wyposażenia seryjnego. Posiada między innymi kamerę cofania, rozbudowany system audio, wentylowane fotele. Wyjściowa moc 3,5-litrowego silnika wynosi 308 KM, a po modyfikacjach i zamontowaniu stożkowego filtra powietrza firmy HPS wzrosła do 320 KM.
Tacy królowie szos nie mogą występować w innych barwach, jak tylko w głębokiej czerni. Nad dodatkowymi efektami specjalnymi popracowała firma Diamentowa Ochrona Lakieru, która dokonała delikatnych poprawek lakierniczych i zabezpieczyła lakier diamondbrite. Cały zabieg nadał, żywego, niepowtarzalnego koloru i głębi. Dzięki tej powłoce auto odróżnia się w ulicznym tłumie.
Wśród zmian zewnętrznych warto zanotować zmodyfikowany grill pomalowany na czarny kolor, w tym kolorze są też środki lamp przednich, podobnie jak halogeny. Czarne są również plastiki od komory silnika i jego pokryw. Szczególne zasługi w realizacji projektu należą się Grzegorzowi z firmy Auto Gradecki z Goliny. To właśnie jemu właściciel powierzył tuning samochodu i wszystkie modyfikacje. Projekt wymagał wiele pracy ale efekt jest niepowtarzalny.
Jak przystało na prawdziwego VIP-a, auto ma zamontowane ogromne, chromowane felgi MRR z limitowanej serii w rozmiarze 8,5x20 cali z przodu i 9,5x20 cali z tyłu. Obręcze te wyglądają jak drogocenna biżuteria i są ukoronowaniem stylu. Skompletowano je z oponami Nankang 225/30/20.
ROZKOŁYSANY KOLOS
Auto wygląda w swej postaci elegancko i tajemniczo. Można więc śmiało stwierdzić, że zamierzenie właściciela zostało w 100% uzyskane. Tym bardziej, że Lexus kryje w sobie niemałą niespodziankę. A jest nią bardzo rozbudowany system air ride firmy Universal. Praca montażystów zawierzenia pneumatycznego kosztowała wiele zaangażowania, by osiągnąć tak powalający efekt show car. Systemem można zawiadywać zarówno siedząc za kierownicą jak i stojąc na zewnątrz auta przy pomocy pilota. Zastosowano tu regulację na każde koło z osobna. Wysokość auta można regulować na trzech poziomach: nisko, średnio i wysoko. System różni się tym od innych, że samochód nie opada powoli, lecz gwałtownie jak przystało na show car. Ilość powietrza w poduszkach jest sterowany elektrycznie (tzw: autoleaveling), polega to na stałym kontrolowaniu ilości powietrza w poduszkach i dostosowywaniu go do warunków i położenie auta w danym momencie. Dodatkowo funkcja start up powoduje, że podczas odpalania samochód sam automatycznie się unosi do ustalonej wysokości.
CO MU W DUSZY GRA
Niesamowite wrażenie potęguje wizyta w kabinie kierowcy. Znajdziemy tam rozbudowany system audio-wizualny w pięknej, eleganckiej oprawie. Tam króluje połączenie białej skóry i drewna. System oparty na komponentach klasy premium. Auto zostało najpierw wytłumione. Na pokładzie Lexusa znajdziemy odtwarzacz DVD oraz nawigację. Odtwarzane firmy i muzykę obsługuje aż 15 głośników. Wrażenia dźwiękowe nasuwają skojarzenia z kinem domowym. A to wszystko z komponentów z
najwyższej półki - marki Levinson. W samochodzie zamontowano też 30 cm subwoofer markowany przez JL Audio - model 12W6v2-D4 o mocy 600 Watt oraz wzmacniacz 500/1v2 - potężny jednokanałowy monoblock. Całe okablowanie też pochodzi od JL Audio. Skrzynię wykonano na zamówienie w firmie Budsound z Poznania.
Podrasowany wygląd Lexusa, czerń lakieru, ogromne felgi i zawieszenie air ride o zaskakujących możliwościach, sprawiają, że nasze zmysły zostają maksymalnie pobudzone. Jedyne wyjście, to chłodne spojrzenie i opanowanie, by w pełnej mierze delektować się emanującą elegancją tuningu.
Źródło: Auto Tuning Świat