Strona 1 z 2

IS-F zawieszenie i wydech...

: 12 sty 2015, o 20:46
autor: dzymek27
Witam!! Mam zamiar w swoim lexie zalozyc jakis kit amortyzatory+sprezyny zeby autko troche uglebic. Myslalem nad zestawem TEIN STREE, nie wiem czy to dobry zestwa... Droga zmiana ma byc wymiana ukladu wydechowego na cos ladniejszego, troche glosniejszego ale nie uciazliwego w normalnym użytkowaniu. Prosze o jakies sugestie porady itp :beach:

: 12 sty 2015, o 20:56
autor: micrus
A nie lepiej pójść w pełenj gwint? Przynajmniej sobie wyregulujesz wysokość i siłę tłumienia według potrzeb.

Re: IS-F zawieszenie i wydech...

: 12 sty 2015, o 21:38
autor: Dymis
Micrus ,Tein street to chyba jest gwint
Co do wydechu to albo z USA gdzie wyjdzie drogo albo w PL można zrobić np. MGmotosport za mniejsze pieniądze i też będzie pożądnie

Re: IS-F zawieszenie i wydech...

: 14 sty 2015, o 10:17
autor: rpmotorsport
Ja jak myślę o wydechu do IS-F to raczej Borla, ale ona najtańsza nie jest, za to jakoś fenomenalna
http://rpmotorsport.pl/uklad-wydechowy- ... 48615.html
http://rpmotorsport.pl/wydech-koncowy-b ... 48554.html

filmik
https://www.youtube.com/watch?v=HvkcRdju680

jeżeli chodzi o zawieszenie to w grę raczej wchodzą same sprężyny np Tein, lun gwint, ale wtedy opcja raczej jedna KW Variant 3
http://www.carid.com/2011-lexus-is-susp ... 88058.html
cena w Polsce około 9tys brutto

Re: IS-F zawieszenie i wydech...

: 14 sty 2015, o 10:23
autor: bamss
powiem tak tein spoko ale jesli nie jezdzisz po torze albo w drifcie kup sobie isc albo bc racing i bedziesz zadowolony a nie przekroczysz 4tys w pl co do wydechu ja za kompletny firmy m2 axe placilem z usa 1200zl wiec mozna poszukac czegos tanszego do ciebie

Re: IS-F zawieszenie i wydech...

: 14 sty 2015, o 10:40
autor: dS
Jak chcesz coś robić z zawiasem to tylko gwint. Same sprężyny w 400+KM aucie to będzie porażka. Jeździłem i na krótszych sprężynach i na gwincie Tein'a i powiem Ci że jazda na gwincie to zupełnie inna bajka.

Re: IS-F zawieszenie i wydech...

: 14 sty 2015, o 10:51
autor: rpmotorsport
dS pisze:Jak chcesz coś robić z zawiasem to tylko gwint. Same sprężyny w 400+KM aucie to będzie porażka. Jeździłem i na krótszych sprężynach i na gwincie Tein'a i powiem Ci że jazda na gwincie to zupełnie inna bajka.
no wiadomo, że gwint lepszy ale jak ktoś nie ma kasy to trzeba kombinować

co do BC Racing, ja nie widzę aplikacji do IS-F
http://www.bc-racing.co.uk/applications ... overs.html

Re: IS-F zawieszenie i wydech...

: 14 sty 2015, o 10:55
autor: dS
Nie wierze że ktoś kto wozi się ISFem i jeszcze chce go modzić nie wysupła ok 5000zł na zawieszenie ( Tein Street Advance - 940$+VAT i wysyłka). Nie mogę się tylko doszukać jaki zakres regulacji wysokości ma ta wersja.

Re: IS-F zawieszenie i wydech...

: 14 sty 2015, o 12:33
autor: dzymek27
Co do wydechu to Boral niestety nie ma koncowek a ja chce wyeliminować te alla koncowki ze zderzaka :secretyb:

Re: IS-F zawieszenie i wydech...

: 14 sty 2015, o 12:51
autor: rpmotorsport
dzymek27 pisze:Co do wydechu to Boral niestety nie ma koncowek a ja chce wyeliminować te alla koncowki ze zderzaka :secretyb:
to prawda końcówki zostają seryjne :down: