Wątki gwintu i sprezyn...

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego

Wątki gwintu i sprezyn...

Postprzez edis200 » 18 mar 2015, o 09:25

powitac

Tak patrze na zdj umieszczone na roznych watkach, pewnie nie wszystkie przeczytalem..., aczkolwiek sprawa polega na okresleniu jednoznacznym zawiasu lexusa is 200 sport. Jakiej sa marki te sprezyny ile maja obnizenia z tylu i z przodu auta to jest sedno sprawy ktore chyba wielu uzytkownikow chcialoby wiedziec. Dzwonie do firm ktore selaja sprezyny ale wg nich jest to obnizenie samochodu o dana wartosc od seryjnych sprezyn i tu jest chyba wersja "classic" brana pod uwage czyli klin w morde jeza ... Doradzie by nie zmieniac na gwint bo to koszt duzy nawet bardzo a ja chce efekt standard sport ... czyli zaden klin tylko ruwniutko ladnie i satysfakcjonujaco
Avatar użytkownika
edis200
Nowy lex user
 
Posty: 16
Dołączył(a): 20 gru 2012, o 21:56
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: mazowsze

Re: Wątki gwintu i sprezyn...

Postprzez forest » 18 mar 2015, o 11:45

Avatar użytkownika
forest
Lex Master
 
Posty: 3744
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WeST

Re: Wątki gwintu i sprezyn...

Postprzez Pepe_GD » 18 mar 2015, o 13:47

edis200 napisał(a):powitac

Tak patrze na zdj umieszczone na roznych watkach, pewnie nie wszystkie przeczytalem..., aczkolwiek sprawa polega na okresleniu jednoznacznym zawiasu lexusa is 200 sport. Jakiej sa marki te sprezyny ile maja obnizenia z tylu i z przodu auta to jest sedno sprawy ktore chyba wielu uzytkownikow chcialoby wiedziec. Dzwonie do firm ktore selaja sprezyny ale wg nich jest to obnizenie samochodu o dana wartosc od seryjnych sprezyn i tu jest chyba wersja "classic" brana pod uwage czyli klin w morde jeza ... Doradzie by nie zmieniac na gwint bo to koszt duzy nawet bardzo a ja chce efekt standard sport ... czyli zaden klin tylko ruwniutko ladnie i satysfakcjonujaco


Mam wersje sport a i tak wysoko stoi jak koza, z tylu miedzy nadkole a oponę 4 palce wchodzą. Planuje założyć springi -35 mm. Inżynier konstruując ten zawias miał chyba spaczoną wizje wersji sport :biggrin2:
Avatar użytkownika
Pepe_GD
Lex user
 
Posty: 249
Dołączył(a): 15 paź 2014, o 21:37
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Wątki gwintu i sprezyn...

Postprzez Joyrider » 18 mar 2015, o 15:24

Pepe_GD napisał(a):
edis200 napisał(a):powitac

Tak patrze na zdj umieszczone na roznych watkach, pewnie nie wszystkie przeczytalem..., aczkolwiek sprawa polega na okresleniu jednoznacznym zawiasu lexusa is 200 sport. Jakiej sa marki te sprezyny ile maja obnizenia z tylu i z przodu auta to jest sedno sprawy ktore chyba wielu uzytkownikow chcialoby wiedziec. Dzwonie do firm ktore selaja sprezyny ale wg nich jest to obnizenie samochodu o dana wartosc od seryjnych sprezyn i tu jest chyba wersja "classic" brana pod uwage czyli klin w morde jeza ... Doradzie by nie zmieniac na gwint bo to koszt duzy nawet bardzo a ja chce efekt standard sport ... czyli zaden klin tylko ruwniutko ladnie i satysfakcjonujaco


Mam wersje sport a i tak wysoko stoi jak koza, z tylu miedzy nadkole a oponę 4 palce wchodzą. Planuje założyć springi -35 mm. Inżynier konstruując ten zawias miał chyba spaczoną wizje wersji sport :biggrin2:


Sport stoi rzeczywiście wysoko. Obniżenie sprężyn aftermarketowych jest liczone na 99% od zwykłej wersji.
Joyrider
Lex user
 
Posty: 75
Dołączył(a): 4 wrz 2014, o 14:03
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wasilków


Powrót do Tuning mechaniczny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość