Wątki gwintu i sprezyn...

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Post Reply
User avatar
edis200
Nowy lex user
Posts: 16
Joined: 20 Dec 2012, o 21:56
Model Lexusa: IS200
Skąd:: mazowsze
Contact:

Wątki gwintu i sprezyn...

Post by edis200 »

powitac

Tak patrze na zdj umieszczone na roznych watkach, pewnie nie wszystkie przeczytalem..., aczkolwiek sprawa polega na okresleniu jednoznacznym zawiasu lexusa is 200 sport. Jakiej sa marki te sprezyny ile maja obnizenia z tylu i z przodu auta to jest sedno sprawy ktore chyba wielu uzytkownikow chcialoby wiedziec. Dzwonie do firm ktore selaja sprezyny ale wg nich jest to obnizenie samochodu o dana wartosc od seryjnych sprezyn i tu jest chyba wersja "classic" brana pod uwage czyli klin w morde jeza ... Doradzie by nie zmieniac na gwint bo to koszt duzy nawet bardzo a ja chce efekt standard sport ... czyli zaden klin tylko ruwniutko ladnie i satysfakcjonujaco
User avatar
forest
Lex Master
Posts: 3583
Joined: 21 Sep 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Contact:

Re: Wątki gwintu i sprezyn...

Post by forest »

SC430 '2002
User avatar
Pepe_GD
Lex user
Posts: 244
Joined: 15 Oct 2014, o 21:37
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Gdańsk
Contact:

Re: Wątki gwintu i sprezyn...

Post by Pepe_GD »

edis200 wrote:powitac

Tak patrze na zdj umieszczone na roznych watkach, pewnie nie wszystkie przeczytalem..., aczkolwiek sprawa polega na okresleniu jednoznacznym zawiasu lexusa is 200 sport. Jakiej sa marki te sprezyny ile maja obnizenia z tylu i z przodu auta to jest sedno sprawy ktore chyba wielu uzytkownikow chcialoby wiedziec. Dzwonie do firm ktore selaja sprezyny ale wg nich jest to obnizenie samochodu o dana wartosc od seryjnych sprezyn i tu jest chyba wersja "classic" brana pod uwage czyli klin w morde jeza ... Doradzie by nie zmieniac na gwint bo to koszt duzy nawet bardzo a ja chce efekt standard sport ... czyli zaden klin tylko ruwniutko ladnie i satysfakcjonujaco
Mam wersje sport a i tak wysoko stoi jak koza, z tylu miedzy nadkole a oponę 4 palce wchodzą. Planuje założyć springi -35 mm. Inżynier konstruując ten zawias miał chyba spaczoną wizje wersji sport :biggrin2:
Joyrider
Lex user
Posts: 69
Joined: 4 Sep 2014, o 14:03
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Wasilków
Contact:

Re: Wątki gwintu i sprezyn...

Post by Joyrider »

Pepe_GD wrote:
edis200 wrote:powitac

Tak patrze na zdj umieszczone na roznych watkach, pewnie nie wszystkie przeczytalem..., aczkolwiek sprawa polega na okresleniu jednoznacznym zawiasu lexusa is 200 sport. Jakiej sa marki te sprezyny ile maja obnizenia z tylu i z przodu auta to jest sedno sprawy ktore chyba wielu uzytkownikow chcialoby wiedziec. Dzwonie do firm ktore selaja sprezyny ale wg nich jest to obnizenie samochodu o dana wartosc od seryjnych sprezyn i tu jest chyba wersja "classic" brana pod uwage czyli klin w morde jeza ... Doradzie by nie zmieniac na gwint bo to koszt duzy nawet bardzo a ja chce efekt standard sport ... czyli zaden klin tylko ruwniutko ladnie i satysfakcjonujaco
Mam wersje sport a i tak wysoko stoi jak koza, z tylu miedzy nadkole a oponę 4 palce wchodzą. Planuje założyć springi -35 mm. Inżynier konstruując ten zawias miał chyba spaczoną wizje wersji sport :biggrin2:
Sport stoi rzeczywiście wysoko. Obniżenie sprężyn aftermarketowych jest liczone na 99% od zwykłej wersji.
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests