Strona 1 z 1

Wątki gwintu i sprezyn...

: 18 mar 2015, o 09:25
autor: edis200
powitac

Tak patrze na zdj umieszczone na roznych watkach, pewnie nie wszystkie przeczytalem..., aczkolwiek sprawa polega na okresleniu jednoznacznym zawiasu lexusa is 200 sport. Jakiej sa marki te sprezyny ile maja obnizenia z tylu i z przodu auta to jest sedno sprawy ktore chyba wielu uzytkownikow chcialoby wiedziec. Dzwonie do firm ktore selaja sprezyny ale wg nich jest to obnizenie samochodu o dana wartosc od seryjnych sprezyn i tu jest chyba wersja "classic" brana pod uwage czyli klin w morde jeza ... Doradzie by nie zmieniac na gwint bo to koszt duzy nawet bardzo a ja chce efekt standard sport ... czyli zaden klin tylko ruwniutko ladnie i satysfakcjonujaco

Re: Wątki gwintu i sprezyn...

: 18 mar 2015, o 11:45
autor: forest

Re: Wątki gwintu i sprezyn...

: 18 mar 2015, o 13:47
autor: Pepe_GD
edis200 pisze:powitac

Tak patrze na zdj umieszczone na roznych watkach, pewnie nie wszystkie przeczytalem..., aczkolwiek sprawa polega na okresleniu jednoznacznym zawiasu lexusa is 200 sport. Jakiej sa marki te sprezyny ile maja obnizenia z tylu i z przodu auta to jest sedno sprawy ktore chyba wielu uzytkownikow chcialoby wiedziec. Dzwonie do firm ktore selaja sprezyny ale wg nich jest to obnizenie samochodu o dana wartosc od seryjnych sprezyn i tu jest chyba wersja "classic" brana pod uwage czyli klin w morde jeza ... Doradzie by nie zmieniac na gwint bo to koszt duzy nawet bardzo a ja chce efekt standard sport ... czyli zaden klin tylko ruwniutko ladnie i satysfakcjonujaco
Mam wersje sport a i tak wysoko stoi jak koza, z tylu miedzy nadkole a oponę 4 palce wchodzą. Planuje założyć springi -35 mm. Inżynier konstruując ten zawias miał chyba spaczoną wizje wersji sport :biggrin2:

Re: Wątki gwintu i sprezyn...

: 18 mar 2015, o 15:24
autor: Joyrider
Pepe_GD pisze:
edis200 pisze:powitac

Tak patrze na zdj umieszczone na roznych watkach, pewnie nie wszystkie przeczytalem..., aczkolwiek sprawa polega na okresleniu jednoznacznym zawiasu lexusa is 200 sport. Jakiej sa marki te sprezyny ile maja obnizenia z tylu i z przodu auta to jest sedno sprawy ktore chyba wielu uzytkownikow chcialoby wiedziec. Dzwonie do firm ktore selaja sprezyny ale wg nich jest to obnizenie samochodu o dana wartosc od seryjnych sprezyn i tu jest chyba wersja "classic" brana pod uwage czyli klin w morde jeza ... Doradzie by nie zmieniac na gwint bo to koszt duzy nawet bardzo a ja chce efekt standard sport ... czyli zaden klin tylko ruwniutko ladnie i satysfakcjonujaco
Mam wersje sport a i tak wysoko stoi jak koza, z tylu miedzy nadkole a oponę 4 palce wchodzą. Planuje założyć springi -35 mm. Inżynier konstruując ten zawias miał chyba spaczoną wizje wersji sport :biggrin2:
Sport stoi rzeczywiście wysoko. Obniżenie sprężyn aftermarketowych jest liczone na 99% od zwykłej wersji.