[IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Post Reply
User avatar
WoznY
Lex user
Posts: 215
Joined: 30 Sep 2013, o 00:39
Model Lexusa: IS200 sc
Skąd:: Centrum
Contact:

[IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia

Post by WoznY »

Ktoś kiedyś prosił o zdjęcia na sprężynach -35mm.
Przedstawiam u siebie auto po 1 dniu na nich.
Przed

Image

Po

Image

+ zlikwidowały klin(stercząca dupa)
+++++++++ prowadzenie!! Jestem bardzo zaskoczony pozytywem prowadzenia, auto nie straciło na komforcie, a jedynie zyskało stabilności i nie buja się na zakrętach
+poprawa wyglądu
- brak
User avatar
kupiec1985
Lex Driver
Posts: 523
Joined: 22 Jul 2013, o 12:11
Model Lexusa: IS200 SC
Skąd:: Karlino
Location: Karlino
Contact:

Re: [IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia

Post by kupiec1985 »

fajnie wygląda , i skoro piszesz że prowadzenie jest na dużo plusów to też muszę pomyśleć nad takim upgrade
User avatar
baniaq
Lex Maniak
Posts: 789
Joined: 4 Jun 2013, o 01:11
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Poznań
Contact:

Re: [IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia

Post by baniaq »

WoznY wrote: +++++++++ prowadzenie!! Jestem bardzo zaskoczony pozytywem prowadzenia, auto nie straciło na komforcie, a jedynie zyskało stabilności i nie buja się na zakrętach
Zgadzam się z tym połowicznie. Prowadzenie jest lepsze pod warunkiem dobrej nawierzchni.
Dzień po dniu jechałem tą samą drogą - najpierw na OEM zawiasie, następnego dnia na Vogtlandach. Na fragmencie drogi są straszne koleiny i łaty (wypukłe nierówności). Samochód na takiej drodze zachowuje się dużo gorzej niż na OEM zawiasie. Bardzo skacze i ma tendencję do utraty przyczepności przy wysokich prędkościach, czego na OEM zawiasie nie było.
Wrażenie jest bardzo nieprzyjemnie, auto wydawało się nieprzewidywalne.

Zakręty na plus.
Stabilność na plus.
Prowadzenie w koleinach i na wypukłych nierównościach (tam gdzie liczy się nie tylko twardość sprężyny, ale też siła tłumienia amortyzatora) - na duży minus.
Wg mnie, żeby to siadło, potrzebny jest twardszy amor, np. Bilstein b6.

Niemniej jednak przejechałem na tym zawiasie ca. 15kkm i przyzwyczaiłem się do zachowania auta. Po przesiadce na gwint... wszystkie niedogodności zostały wyleczone :zryw:
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
User avatar
WoznY
Lex user
Posts: 215
Joined: 30 Sep 2013, o 00:39
Model Lexusa: IS200 sc
Skąd:: Centrum
Contact:

Re: [IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia

Post by WoznY »

Ja przyzwyczajony byłem do większej gleby, mialem wcześniej meganke na sportowym zawiasie z -60mm i to dopiero latało po koleinach (tona wagi +16" 205 kapcie). Póki co jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, wczoraj robiłem trase poza miasto i na łukach, szykanach czy nawet nierównych prostych było O NIEBO lepiej, wkoncu przestałem się obawiać tych przechyłów nadwozia. (a i bokiem łatwiej się stawia :P )

a co do łat, nierówności, to również jestem zaskoczony na plus bo twardo się nie zrobiło, nazwał bym to przyjemnym precyzyjnym prowadzeniem. Czuje, że zawias lepiej wybiera dziury i nierówności :hobby:
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest