WoznY wrote:
+++++++++ prowadzenie!! Jestem bardzo zaskoczony pozytywem prowadzenia, auto nie straciło na komforcie, a jedynie zyskało stabilności i nie buja się na zakrętach
Zgadzam się z tym połowicznie. Prowadzenie jest lepsze pod warunkiem dobrej nawierzchni.
Dzień po dniu jechałem tą samą drogą - najpierw na OEM zawiasie, następnego dnia na Vogtlandach. Na fragmencie drogi są straszne koleiny i łaty (wypukłe nierówności). Samochód na takiej drodze zachowuje się dużo gorzej niż na OEM zawiasie. Bardzo skacze i ma tendencję do utraty przyczepności przy wysokich prędkościach, czego na OEM zawiasie nie było.
Wrażenie jest bardzo nieprzyjemnie, auto wydawało się nieprzewidywalne.
Zakręty na plus.
Stabilność na plus.
Prowadzenie w koleinach i na wypukłych nierównościach (tam gdzie liczy się nie tylko twardość sprężyny, ale też siła tłumienia amortyzatora) - na duży minus.
Wg mnie, żeby to siadło, potrzebny jest twardszy amor, np. Bilstein b6.
Niemniej jednak przejechałem na tym zawiasie ca. 15kkm i przyzwyczaiłem się do zachowania auta. Po przesiadce na gwint... wszystkie niedogodności zostały wyleczone
