Ktoś kiedyś prosił o zdjęcia na sprężynach -35mm.
Przedstawiam u siebie auto po 1 dniu na nich.
Przed
Po
+ zlikwidowały klin(stercząca dupa)
+++++++++ prowadzenie!! Jestem bardzo zaskoczony pozytywem prowadzenia, auto nie straciło na komforcie, a jedynie zyskało stabilności i nie buja się na zakrętach
+poprawa wyglądu
- brak
[IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia
- WoznY
- Lex user
- Posty: 215
- Rejestracja: 30 wrz 2013, o 00:39
- Model Lexusa: IS200 sc
- Skąd:: Centrum
- Kontakt:
- kupiec1985
- Lex Driver
- Posty: 533
- Rejestracja: 22 lip 2013, o 12:11
- Model Lexusa: IS200 SC
- Skąd:: Karlino
- Lokalizacja: Karlino
- Kontakt:
Re: [IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia
fajnie wygląda , i skoro piszesz że prowadzenie jest na dużo plusów to też muszę pomyśleć nad takim upgrade
- baniaq
- Lex Maniak
- Posty: 813
- Rejestracja: 4 cze 2013, o 01:11
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Re: [IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia
Zgadzam się z tym połowicznie. Prowadzenie jest lepsze pod warunkiem dobrej nawierzchni.WoznY pisze: +++++++++ prowadzenie!! Jestem bardzo zaskoczony pozytywem prowadzenia, auto nie straciło na komforcie, a jedynie zyskało stabilności i nie buja się na zakrętach
Dzień po dniu jechałem tą samą drogą - najpierw na OEM zawiasie, następnego dnia na Vogtlandach. Na fragmencie drogi są straszne koleiny i łaty (wypukłe nierówności). Samochód na takiej drodze zachowuje się dużo gorzej niż na OEM zawiasie. Bardzo skacze i ma tendencję do utraty przyczepności przy wysokich prędkościach, czego na OEM zawiasie nie było.
Wrażenie jest bardzo nieprzyjemnie, auto wydawało się nieprzewidywalne.
Zakręty na plus.
Stabilność na plus.
Prowadzenie w koleinach i na wypukłych nierównościach (tam gdzie liczy się nie tylko twardość sprężyny, ale też siła tłumienia amortyzatora) - na duży minus.
Wg mnie, żeby to siadło, potrzebny jest twardszy amor, np. Bilstein b6.
Niemniej jednak przejechałem na tym zawiasie ca. 15kkm i przyzwyczaiłem się do zachowania auta. Po przesiadce na gwint... wszystkie niedogodności zostały wyleczone
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
- WoznY
- Lex user
- Posty: 215
- Rejestracja: 30 wrz 2013, o 00:39
- Model Lexusa: IS200 sc
- Skąd:: Centrum
- Kontakt:
Re: [IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia
Ja przyzwyczajony byłem do większej gleby, mialem wcześniej meganke na sportowym zawiasie z -60mm i to dopiero latało po koleinach (tona wagi +16" 205 kapcie). Póki co jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, wczoraj robiłem trase poza miasto i na łukach, szykanach czy nawet nierównych prostych było O NIEBO lepiej, wkoncu przestałem się obawiać tych przechyłów nadwozia. (a i bokiem łatwiej się stawia )
a co do łat, nierówności, to również jestem zaskoczony na plus bo twardo się nie zrobiło, nazwał bym to przyjemnym precyzyjnym prowadzeniem. Czuje, że zawias lepiej wybiera dziury i nierówności
a co do łat, nierówności, to również jestem zaskoczony na plus bo twardo się nie zrobiło, nazwał bym to przyjemnym precyzyjnym prowadzeniem. Czuje, że zawias lepiej wybiera dziury i nierówności
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości