Strona 1 z 1

[IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia

: 12 cze 2016, o 17:38
autor: WoznY
Ktoś kiedyś prosił o zdjęcia na sprężynach -35mm.
Przedstawiam u siebie auto po 1 dniu na nich.
Przed

Obrazek

Po

Obrazek

+ zlikwidowały klin(stercząca dupa)
+++++++++ prowadzenie!! Jestem bardzo zaskoczony pozytywem prowadzenia, auto nie straciło na komforcie, a jedynie zyskało stabilności i nie buja się na zakrętach
+poprawa wyglądu
- brak

Re: [IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia

: 13 cze 2016, o 09:01
autor: kupiec1985
fajnie wygląda , i skoro piszesz że prowadzenie jest na dużo plusów to też muszę pomyśleć nad takim upgrade

Re: [IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia

: 13 cze 2016, o 14:38
autor: baniaq
WoznY pisze: +++++++++ prowadzenie!! Jestem bardzo zaskoczony pozytywem prowadzenia, auto nie straciło na komforcie, a jedynie zyskało stabilności i nie buja się na zakrętach
Zgadzam się z tym połowicznie. Prowadzenie jest lepsze pod warunkiem dobrej nawierzchni.
Dzień po dniu jechałem tą samą drogą - najpierw na OEM zawiasie, następnego dnia na Vogtlandach. Na fragmencie drogi są straszne koleiny i łaty (wypukłe nierówności). Samochód na takiej drodze zachowuje się dużo gorzej niż na OEM zawiasie. Bardzo skacze i ma tendencję do utraty przyczepności przy wysokich prędkościach, czego na OEM zawiasie nie było.
Wrażenie jest bardzo nieprzyjemnie, auto wydawało się nieprzewidywalne.

Zakręty na plus.
Stabilność na plus.
Prowadzenie w koleinach i na wypukłych nierównościach (tam gdzie liczy się nie tylko twardość sprężyny, ale też siła tłumienia amortyzatora) - na duży minus.
Wg mnie, żeby to siadło, potrzebny jest twardszy amor, np. Bilstein b6.

Niemniej jednak przejechałem na tym zawiasie ca. 15kkm i przyzwyczaiłem się do zachowania auta. Po przesiadce na gwint... wszystkie niedogodności zostały wyleczone :zryw:

Re: [IS200] Vogtland -35mm zdjęcia obniżenia

: 14 cze 2016, o 19:22
autor: WoznY
Ja przyzwyczajony byłem do większej gleby, mialem wcześniej meganke na sportowym zawiasie z -60mm i to dopiero latało po koleinach (tona wagi +16" 205 kapcie). Póki co jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, wczoraj robiłem trase poza miasto i na łukach, szykanach czy nawet nierównych prostych było O NIEBO lepiej, wkoncu przestałem się obawiać tych przechyłów nadwozia. (a i bokiem łatwiej się stawia :P )

a co do łat, nierówności, to również jestem zaskoczony na plus bo twardo się nie zrobiło, nazwał bym to przyjemnym precyzyjnym prowadzeniem. Czuje, że zawias lepiej wybiera dziury i nierówności :hobby: