Lexus-Forum • Zobacz wątek - is300+mody

is300+mody

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego

is300+mody

Postprzez Maniekkk » 24 wrz 2016, o 13:33

Witam serdecznie wszystkich na forum :)

Panowie a więc do rzeczy, chciałbym kupić isa 300 i wymodzić go tak do 500km i jakiś ciekawych nm

czytam o tych silnikach (2jz-ge) i dalej mam pare dylematów jak to jest z tymi silnikami z VVTi czy wytrzymają te moce ? oczywiście silnik chce uturbić , zakuć, odprężyć, manual (r154) tak z grubsza. projekt chciałbym rozpocząć po zimie teraz mam 30 koła na isa + to co uzbieram przez zime na jakieś początkowe mody. (chce żeby to jeździło auto na weekendowe wypadziki wiecie o co chodzi)

Pytanko do was czy to jest mądry pomysł jak z żywotnością ? chodzi mi ogólnie czy zabawa warta świeczki w szczególności z tym silnikiem VVTi
nie widzi mi się zabawa w 2jz-gte bo to już gruba liga no i gruby pieniądz :)

Z góry dzięki za odpowiedzi :D
Maniekkk
Nowy lex user
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24 wrz 2016, o 13:00
Model Lexusa: IS300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śląsk

Re: is300+mody

Postprzez ledziu » 24 wrz 2016, o 14:08

Temat rzeka ale... obawiasz się grubego "piniondza" :biggrin2: więc odpuść temat bo i tak będzie grubo... pewnie usłyszysz jak super i tanio ale zapytaj się kto partycypuje w fuckapach albo odkupi od Ciebie badziewnie stuningowane auto... :ok:

Ogólnie temat zaczynasz od tyłka strony czyli 500km jeżdżące tanie i po drobnych modach więc ... podanie 500 jest tak samo miarodajne jak podanie ile ma na liczniku... :doh:
Zrobienie jadących pincet to co innego niż masturbowanie się na forum do wykresu :beka:

Co do trwałości vvti to następny temat rzeka bo dowiedz się kto to sprawdził na 100% i kto Ci da gwarancję że bedzie git... ogólnie wiadomo że przyjmują około 350-400km ale trzeba sprawdzić z jakim Nm i jego przebiegiem bo to powinno być dla Ciebie ważniejsze niż kunie... :ok:
Oczywiście po zakuciu czyli +20k walisz na otro tylko pojawiają się następne tematy takie chociażby jak skrzynia gdzie r154 jest już starym knotem który nie powinien z montażem kosztować więcej niż 1,5k ...

Ogólnie temat mocno sprzeczny bo nie chcesz iść z finansem na ostro a wymieniłeś modów za 30-40k,
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: is300+mody

Postprzez Maniekkk » 24 wrz 2016, o 14:46

kolego już prostuje źle mnie chyba zrozumiałeś.

o grubą kase chodził mi w przypadku 2jz-gte. swap silnika już spory wydatek a gdzie reszta.nie zrozum mnie źle nie jestem z tych co obejrzeli szybkich i wściekłych zobaczyli auto gdzieś na parkingu i stwierdzili że chcą to mieć.. zdaje sobie świadomość ile co kosztuje dlatego wybieram isa a nie supre

to co uzbieram przez zime na jakieś początkowe mody- gwint przelot nie wliczam do tego zakucia silnika czy dmuchawy.
chciałem sie dowiedzieć czy jest sens a tu od razu jeb trach pizdu i na glebe :)
Auto ma być na weekendy, bądźmy szczerzy na supre mnie nie stać (inaczej kupić by się kupiło a utrzymał by mi ją chyba wikary..)
Maniekkk
Nowy lex user
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24 wrz 2016, o 13:00
Model Lexusa: IS300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śląsk

Re: is300+mody

Postprzez ledziu » 24 wrz 2016, o 15:26

Moja rada jest tak przygotuj autko do pałera, zrób manuala na BMW diesel, zapodaj zawias i hebel...czyli około 10-12k etap1.
Etap2 kup sobie jak najwięcej gratów pod turbo tylko kupując je musisz wiedzieć od czego startujesz i gdzie chcesz skończyć. Np: zestaw do kucia i po kuciu.
Jak będziesz to wiedział to pewne zakupy sprawdzą się przy sofcie jak i hardc0rze :biggrin2: ...

I tyle z grubsza... oczywiście myśl już o warsztacie i moja rada jest taka że znajdź kogoś od techniki kto będzie pod ręka i od strojenia kto miał doświadczenie w upalaniu JZ, zna się na mechanice i strojeniu... tylko nie słuchaj głupot i mitów :biggrin2:

No to tak z grubsza... :piwko:
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: is300+mody

Postprzez Maniekkk » 24 wrz 2016, o 15:46

i na taką odpowiedź liczyłem :)!
dałbyś mi jeszcze znać jaką mądrą skrzynie od bmw ?

a o warsztacie myślałem KluczykGarage może przy okazji ktoś o nim słyszał lub jakiś ze ślaska

Wielkie dzięki za przybliżenie co jak i gdzie
Maniekkk
Nowy lex user
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24 wrz 2016, o 13:00
Model Lexusa: IS300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śląsk

Re: is300+mody

Postprzez ledziu » 24 wrz 2016, o 16:04

Kupujesz gotowca z dobrym sprzęgłem i zamachem za około 6k.
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: is300+mody

Postprzez michalllw » 25 wrz 2016, o 19:59

Jeśli chcesz ,,tanią'' bazę pod pincet to najlepiej kup is200 w zdrowej budzie, do tego 1jz, manual z BMW, to że ma ,,tylko,, 280 seryjnie to na to nie patrz bo jeździło mi to lepiej w automacie niż uturbione 2jz w manualu i to nie chodzi o pałowanie się liczbami na papierze tylko o charakterystykę silnika. Na śląsku masz kilka firm które zajmują się JZ-tami więc lepiej rób na miejscu. Przerabiałem swapa na 1jz, uturbianie is300 i do tego swap skrzyni i tanio nie było więc posłuchaj kogoś ,,głupszego,, kto to przerabiał i zrób tak jak napisałem a najlepszą opcją to nie robić nic, dozbierać i kupić is350 :biggrin2:
Kiedyś jeden ze stroicieli mi powiedział że zarabia na idiotach i to jest chyba prawda bo po co rzeźbić w gównie jak są już auta seryjnie z dużą mocą.
Internetu za dużo nie czytaj bo wszystko wszędzie fajnie działa bez problemów, tanio itd a o kosztownych pomyłkach nikt nic nie pisze
Obrazek
https://web.facebook.com/MMniceCARS/
Avatar użytkownika
michalllw
Lex Master
 
Posty: 1444
Dołączył(a): 2 sty 2011, o 11:43
Model Lexusa: IS300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bielawa

Re: is300+mody

Postprzez Cajek » 25 wrz 2016, o 21:01

Tylko gdzie kupić tego IS350 ? :)
Avatar użytkownika
Cajek
Lex user
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24 gru 2011, o 21:46
Lokalizacja: Rowy
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rowy

Re: is300+mody

Postprzez ledziu » 25 wrz 2016, o 21:14

Cajek napisał(a):Tylko gdzie kupić tego IS350 ? :)

Objechanie całej europy i tak będzie szybsze, tańsze i pewniejsze niż zabawa tuny dla osoby mało doświadczonej...
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: is300+mody

Postprzez Maniekkk » 1 paź 2016, o 15:06

majstry do kogo się odezwać tutaj w sprawie swapu (ogólnie jakie graty zebrać z jakich firmy)
Maniekkk
Nowy lex user
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24 wrz 2016, o 13:00
Model Lexusa: IS300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śląsk

Następna strona

Powrót do Tuning mechaniczny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości