3S-GE+t czy 1UZ

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego

Re: 3S-GE+t czy 1UZ

Postprzez ledziu » 18 gru 2016, o 16:55

Z tuningiem to tak trochę jak z kobitami czyli ta co ma kręcone włosy na siłę musi mieć proste i wyda na to 100tyś.zł a ta co ma proste na siłę musi mieć kręcone :biggrin2:

Tak więc skoro is ma seryjnie 2jz-ta który jest darmowym strokerem, który ma zajebistą głowice, który pasuje p&p do is1. który posiada gotowce zestawy pod montaż skrzynki od bmw, który przez dobrego stroiciela był strojony 100razy i można sobie wybrać dowolny set-up w szczegółach zaczynając od rodzaju turbo idąc dalej do kolektorów, wałków srałków itp... no ale nie po co czerpać przyjemność z jazdy lepiej skupić się na filozofowaniu albo udowadnianiu że jednak 1g tu akurat beams jest fajny chociaż i tak nie dorasta do pięt 2jzetowi...
I tak jak jeszcze rozumiem rozkminki w stronę UZetów ze względu na pojemność i V8 ale reszta jest po prostu delikatnie mówiąc "dziwna".

I nie myśl sobie że "potrzebuje tylko 350km" a w usa na jutubie robili nawet 700km bo 350km na jz ecie to będą inne konie dające 10x większą przyjemność jazdy niż 350km w beamsie :hobby:
Ostatnio edytowano 18 gru 2016, o 17:34 przez ledziu, łącznie edytowano 1 raz
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1578
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: 3S-GE+t czy 1UZ

Postprzez DanLexus » 18 gru 2016, o 17:06

A ledziu jak zwykle kontrowersyjne i bez owijania przedstawia jak się sprawa ma :biggrin2:
Nie ufam samochodom z silnikiem o pojemności mniejszej niż mój czajnik
Avatar użytkownika
DanLexus
Lex Driver
 
Posty: 480
Dołączył(a): 15 sie 2014, o 21:16
Model Lexusa: SC300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnów


Powrót do Tuning mechaniczny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość