Re: 3S-GE+t czy 1UZ
: 18 gru 2016, o 16:55
Z tuningiem to tak trochę jak z kobitami czyli ta co ma kręcone włosy na siłę musi mieć proste i wyda na to 100tyś.zł a ta co ma proste na siłę musi mieć kręcone
Tak więc skoro is ma seryjnie 2jz-ta który jest darmowym strokerem, który ma zajebistą głowice, który pasuje p&p do is1. który posiada gotowce zestawy pod montaż skrzynki od bmw, który przez dobrego stroiciela był strojony 100razy i można sobie wybrać dowolny set-up w szczegółach zaczynając od rodzaju turbo idąc dalej do kolektorów, wałków srałków itp... no ale nie po co czerpać przyjemność z jazdy lepiej skupić się na filozofowaniu albo udowadnianiu że jednak 1g tu akurat beams jest fajny chociaż i tak nie dorasta do pięt 2jzetowi...
I tak jak jeszcze rozumiem rozkminki w stronę UZetów ze względu na pojemność i V8 ale reszta jest po prostu delikatnie mówiąc "dziwna".
I nie myśl sobie że "potrzebuje tylko 350km" a w usa na jutubie robili nawet 700km bo 350km na jz ecie to będą inne konie dające 10x większą przyjemność jazdy niż 350km w beamsie
Tak więc skoro is ma seryjnie 2jz-ta który jest darmowym strokerem, który ma zajebistą głowice, który pasuje p&p do is1. który posiada gotowce zestawy pod montaż skrzynki od bmw, który przez dobrego stroiciela był strojony 100razy i można sobie wybrać dowolny set-up w szczegółach zaczynając od rodzaju turbo idąc dalej do kolektorów, wałków srałków itp... no ale nie po co czerpać przyjemność z jazdy lepiej skupić się na filozofowaniu albo udowadnianiu że jednak 1g tu akurat beams jest fajny chociaż i tak nie dorasta do pięt 2jzetowi...
I tak jak jeszcze rozumiem rozkminki w stronę UZetów ze względu na pojemność i V8 ale reszta jest po prostu delikatnie mówiąc "dziwna".
I nie myśl sobie że "potrzebuje tylko 350km" a w usa na jutubie robili nawet 700km bo 350km na jz ecie to będą inne konie dające 10x większą przyjemność jazdy niż 350km w beamsie