Strona 1 z 2

IS200 A/T + doładowanie.

: 27 gru 2016, o 14:34
autor: pobsky8
Witam szanownych forumowiczów.

Tak sobie przeglądam forum i nigdzie nie widziałem IS200 z automatyczna skrzynią biegów oraz doładowaniem (turbina / kompresor).
Jak myślicie, jakie mocy wytrzyma stary 4 biegowy automat? Czy są problemy z wystrojeniem takiego zestawu?

Jakieś opinie lub wasze spostrzeżenia?
Czy ma to w ogóle sens?

Re: IS200 A/T + doładowanie.

: 27 gru 2016, o 21:53
autor: agatka
pobsky8 pisze:Witam szanownych forumowiczów.

Tak sobie przeglądam forum i nigdzie nie widziałem IS200 z automatyczna skrzynią biegów oraz doładowaniem (turbina / kompresor).
Jak myślicie, jakie mocy wytrzyma stary 4 biegowy automat? Czy są problemy z wystrojeniem takiego zestawu?

Jakieś opinie lub wasze spostrzeżenia?
Czy ma to w ogóle sens?
Pierwsza sugestia to uzyj opcji szukaj a napewno znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania!!!

Re: IS200 A/T + doładowanie.

: 28 gru 2016, o 14:37
autor: pobsky8
agatka pisze:
pobsky8 pisze:Witam szanownych forumowiczów.

Tak sobie przeglądam forum i nigdzie nie widziałem IS200 z automatyczna skrzynią biegów oraz doładowaniem (turbina / kompresor).
Pierwsza sugestia to uzyj opcji szukaj a napewno znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania!!!
ehhh, najlepiej sie przejechać na świeżaku :)

Re: IS200 A/T + doładowanie.

: 28 gru 2016, o 16:01
autor: michalllw
pobsky8 pisze:Witam szanownych forumowiczów.

Tak sobie przeglądam forum i nigdzie nie widziałem IS200 z automatyczna skrzynią biegów oraz doładowaniem (turbina / kompresor).
Jak myślicie, jakie mocy wytrzyma stary 4 biegowy automat? Czy są problemy z wystrojeniem takiego zestawu?

Jakieś opinie lub wasze spostrzeżenia?
Czy ma to w ogóle sens?
Ile wytrzyma IS200 TURBO AUTO to tego pewnie nikt nie wie, widziałem nie raz IS200 AUTO z kompresorem zrobionym na 205km ale jak to funkcjonuje w rzeczywistości, pewnie jakoś działa. Co do rzeźby w IS200 AUTO to przekalkuluj sobie wszystko ponieważ po zrobieniu tego wyjdzie Ci cena IS300 a w IS300 masz już 5-biegowy automat w którym bardzo prawdopodobne ciężej zagotować olej w przekładni a zagotowany olej = auto nie jedzie więc czy to ma sens? Nie ma przetartej ścieżki w tym temacie a płacić za czyjąś naukę jest kosztowne, coś o tym wiem...

Re: IS200 A/T + doładowanie.

: 2 sty 2017, o 16:23
autor: Ronald
Bylem w identycznym "miejscu" co Ty. Mialem IS200 w automacie i myslalem co dalej. Jak nietrudno sie domyslec, najslabszym punktem jest wlasnie skrzynia. Gdzies doczytalem sie na zagranicznych forach, ze max to okolo 250KM. Nie wiem ile wtedy jest Nm, ale te liczbe zapamietalem. Ja poszedlem w strone SWAP'a na 4.3 V8, ale to chyba najdrozsza opcja. Uturbienie is200 na dobrych podzespolach, naprawde dobrych, to wydatek nawet 18 000 zl. Duzo taniej wyjdzie Ci sprzedanie IS200, dorzucenie ww kwoty i zakup is300 w perfekcyjnym stanie...

Re: IS200 A/T + doładowanie.

: 2 sty 2017, o 18:30
autor: carinus
Nie piszcie o takich kwotach za uturbienie,bo tutaj nie ma górnej granicy.Jak znajdzie odpowiednich ludzi,którzy pomogą i z odrobiną szczęścia,to może i za 4tys. zrobi przyzwoite turbo które będzie bezproblemowo latać.Nie trzeba od razu walić wszystkiego z górnej półki.Jak dobrze wszystko wystroi to nawet na taniej turbince polata lepiej niż na serii.Policzcie tylko ile kosztuje sam szpej do zmontowania układu,okaże się ze nie są to kosmiczne kwoty.Druga strona medalu to robocizna a tutaj też jest pole do popisu.Popytać się carsika,kluczyka a oni powiedzą,co i za ile można zrobić.

Re: IS200 A/T + doładowanie.

: 2 sty 2017, o 21:10
autor: pobsky8
carinus pisze:Nie piszcie o takich kwotach za uturbienie,bo tutaj nie ma górnej granicy.Jak znajdzie odpowiednich ludzi,którzy pomogą i z odrobiną szczęścia,to może i za 4tys. zrobi przyzwoite turbo które będzie bezproblemowo latać.Nie trzeba od razu walić wszystkiego z górnej półki.Jak dobrze wszystko wystroi to nawet na taniej turbince polata lepiej niż na serii.Policzcie tylko ile kosztuje sam szpej do zmontowania układu,okaże się ze nie są to kosmiczne kwoty.Druga strona medalu to robocizna a tutaj też jest pole do popisu.Popytać się carsika,kluczyka a oni powiedzą,co i za ile można zrobić.
Carinus, co masz na myśli ze "szpej" -em? Chodzi Ci o stelaż?

Wydaje mi się że wszystko zależy od tego za jaką kwotę dostaniemy poszczególne graty. Raz można trafić na tańsze turbo, raz na tańszy układ chłodzenia itp. Jesli połowę roboty zrobi się samemu a strojenie zostawi komuś innemu to koszty zapewne się zmniejszą ;)

Re: IS200 A/T + doładowanie.

: 2 sty 2017, o 22:06
autor: carinus
pobsky8 pisze:
Carinus, co masz na myśli ze "szpej" -em? Chodzi Ci o stelaż?

Wydaje mi się że wszystko zależy od tego za jaką kwotę dostaniemy poszczególne graty. Raz można trafić na tańsze turbo, raz na tańszy układ chłodzenia itp. Jesli połowę roboty zrobi się samemu a strojenie zostawi komuś innemu to koszty zapewne się zmniejszą ;)

Chodzi mi ogólnie o wszystkie potrzebne graty do zmontowania doładowania.Zadzwoń do naszych mechaników i popytaj za ile dostaniesz zmontowany układ turbo.Miałem juz kupiony zestaw z kompresorem,jednak zdecydowałem się na turbinę z wielu innych względów.Kompresor nie był dla mnie tak "rozwojowy" jak turbo i wprowadzał dodatkowy hałas,nie wspomnę o stratach mocy do napędu samego kompresora.

Re: IS200 A/T + doładowanie.

: 2 sty 2017, o 22:31
autor: ledziu
Carinus proszę Cię z tymi 4eroma kołami za turbo do r6... :doh:

Ja wiem że masz odczucia takie a nie inne zestawiając to z serią is200 :hobby: ale nie przesadzajmy w druga stronę ... :biggrin2:
Więc jeżeli chcesz to zrobić dobrze czyli skutecznie to musisz wydać $$$ no i przydałoby się odrobinę trwałości... co za 4k jest awykonalne.

Re: IS200 A/T + doładowanie.

: 2 sty 2017, o 23:28
autor: pobsky8
carinus pisze: Chodzi mi ogólnie o wszystkie potrzebne graty do zmontowania doładowania.Zadzwoń do naszych mechaników i popytaj za ile dostaniesz zmontowany układ turbo.Miałem juz kupiony zestaw z kompresorem,jednak zdecydowałem się na turbinę z wielu innych względów.Kompresor nie był dla mnie tak "rozwojowy" jak turbo i wprowadzał dodatkowy hałas,nie wspomnę o stratach mocy do napędu samego kompresora.
Jakiś typek na facebookowej grupie uznał że lepiej zamontować kompresor przy automacie. Niestety nie podał powodu dlaczego tak by zrobić. Wydaje mi się że chodzi mu tutaj o sterowanie doładowaniem na biegach i tym że automat is200 ma swoje dziwne zachowania i że jest tylko 4 biegowy. Kompresor daje w sumie doładowanie na całym zakresie obrotów tyle że mi właśnie kompletnie nie pasuje hałas kompresora. Jak posłuchałem na YT jak wyje ludziom to myślałem że się coś tam strasznie męczy :)