Czy ktoś może przetarł już szlak i zaimplantował na przód do SC400 91 coś większego? Tak aby nie było jakiejś wielkiej ingerencji i zmian. Może coś z któregoś modelu LSa podchodzi? Chodzi o poprawę tego co jest a auto nie służy do żadnych wyścigów tylko przy dość dużych i szerokich kołach czuć ewidentne ograniczenie możliwości układu hamulcowego jego gumiastość.
Ja brałbym od LSa 98-99, cztery tłoki, rozmiar tarczy przyzwoity, do tego dołożyć oplot i powinno starczyć Trzeba by spróbować czy adaptery od gs2 nie będą pasować do sc1.
też o tym myślałem tylko nie próbowałem takiej opcji i chcę się dowiedzieć na ile jest to kombinacja i co potrzebuję aby to zamontować. Może ktoś szlak przecierał? Właśnie sprawdziłem w EPC to identyczna zwrotnica występowała w Suprach MkIV.
rsz_20170208_112810.jpg (73.99 KiB) Przeglądane 3342 razy
No i wszystko ładnie spasowało. Niestety trzeba dołożyć dystans ponieważ felga nie mieści się na zacisku. Ale 3cm średnicy tarczy więcej i cztero tłoczkowy zacisk po renowacji powinny zrobić robotę.