[is200] kompresor by tomekb
Re: [is200] kompresor by tomekb
BeeMiX napisał:
2JZGE VVTi plus turbo pod moce ponad 400KM to naprawdę igranie z tymi słabymi korbami. Chyba że zmieni się je na korby sprzed VVTi. W każdym razie według tego co wnioskuje po doświadczeniach innych, między innymi przytoczonego tutaj tematowi na racingforum.pl z autem Riskiego, mocniejsze dmuchanie w 2.0l albo 2JZ VVTi nie ma sensu. Swap na 2JZGE (bez VVTi), ewentualne uturbienie albo 1JZGTE, owszem, fajna sprawa. Dla mnie to podstawa żeby zbudować auto z rezerwą wytrzymałości i móc cieszyć się nim codziennie niż mieć w głowie że może niedługo pogną się korby
Muszę przyznać że trochę się zmartwiłem tymi korbami w 2JZGE VVTi jestem właśnie na etapie szukania w USA jakiegoś turbo kits http://www.lexus.pun.pl/viewtopic.php?id=316 kupiłem ten engine właśnie z tą myślą bo słyszałem że ma niezły potencjał , to może inaczej czy korby z przed VVTi będę mógł załadować bezproblemowo do tego z VVTi ?
lex
2JZGE VVTi plus turbo pod moce ponad 400KM to naprawdę igranie z tymi słabymi korbami. Chyba że zmieni się je na korby sprzed VVTi. W każdym razie według tego co wnioskuje po doświadczeniach innych, między innymi przytoczonego tutaj tematowi na racingforum.pl z autem Riskiego, mocniejsze dmuchanie w 2.0l albo 2JZ VVTi nie ma sensu. Swap na 2JZGE (bez VVTi), ewentualne uturbienie albo 1JZGTE, owszem, fajna sprawa. Dla mnie to podstawa żeby zbudować auto z rezerwą wytrzymałości i móc cieszyć się nim codziennie niż mieć w głowie że może niedługo pogną się korby
Muszę przyznać że trochę się zmartwiłem tymi korbami w 2JZGE VVTi jestem właśnie na etapie szukania w USA jakiegoś turbo kits http://www.lexus.pun.pl/viewtopic.php?id=316 kupiłem ten engine właśnie z tą myślą bo słyszałem że ma niezły potencjał , to może inaczej czy korby z przed VVTi będę mógł załadować bezproblemowo do tego z VVTi ?
lex
- legato97
- Administrator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
- Skąd:: OLSZTYN
- Kontakt:
Re: [is200] kompresor by tomekb
Ktos moze wie do ilu mozna bezpiecznie podciagnac 2jzge?
Co do 2jzge VVTi lexa to chcialem sie zapytac, ile ty bys chcial w swoim miec, bo ja mysle ze jak bede mial lekko ponad 300 to bedzie wystarczajaco duzo.
legato97
Co do 2jzge VVTi lexa to chcialem sie zapytac, ile ty bys chcial w swoim miec, bo ja mysle ze jak bede mial lekko ponad 300 to bedzie wystarczajaco duzo.
legato97
-
- Lex Maniak
- Posty: 928
- Rejestracja: 20 wrz 2010, o 00:00
- Model Lexusa: is200
- Kontakt:
Re: [is200] kompresor by tomekb
legato97 napisał:
Ktos moze wie do ilu mozna bezpiecznie podciagnac 2jzge?
Co do 2jzge VVTi lexa to chcialem sie zapytac, ile ty bys chcial w swoim miec, bo ja mysle ze jak bede mial lekko ponad 300 to bedzie wystarczajaco duzo.
Legato moze na poczatku 300KM wystarczy z czasem ciagle bedzie brakowac i za jakis czas stwierdzisz ze juz nie jedzie
Ktos moze wie do ilu mozna bezpiecznie podciagnac 2jzge?
Co do 2jzge VVTi lexa to chcialem sie zapytac, ile ty bys chcial w swoim miec, bo ja mysle ze jak bede mial lekko ponad 300 to bedzie wystarczajaco duzo.
Legato moze na poczatku 300KM wystarczy z czasem ciagle bedzie brakowac i za jakis czas stwierdzisz ze juz nie jedzie
To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie 2012 klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
- BeeMiX
- Lex Driver
- Posty: 687
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
- Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
- Skąd:: NYC / Choszczno
- Lokalizacja: NYC / Choszczno
- Kontakt:
Re: [is200] kompresor by tomekb
lex napisał:
Muszę przyznać że trochę się zmartwiłem tymi korbami w 2JZGE VVTi jestem właśnie na etapie szukania w USA jakiegoś turbo kits http://www.lexus.pun.pl/viewtopic.php?id=316 kupiłem ten engine właśnie z tą myślą bo słyszałem że ma niezły potencjał , to może inaczej czy korby z przed VVTi będę mógł załadować bezproblemowo do tego z VVTi ?
Daruj turbo kity, w wiekszosci to jest zbiór chińszczyzny Chyba ze kupisz coś takiego http://www.boostlogic.com/xcart/product … amp;page=1 Według mnie najrozsądniej ściągnąć oddzielnie markowe części ktore potrzebujesz, kolektor ewentualnie dobry chinczyk + wzmocnienie. Wybrał bym się do Tomaracing, mają doświadczenie z tym silnikiem, wiedzą jak coś takiego zbudować. Ale jak ktoś ma trochę zacięcia można wszystko zlożyć w garażu i tylko wystroić u kogoś
No i na seryjnych korbach poszedł bym w 300KM, jeśli będzie za mało można przełożyć korby z nonVVTi, przy okazji grubsza uszczelka i dmuchać Ale wtedy skrzynia jest problemem bo automat jest ok do 400/450KM (z chłodnicą oleju oczywiscie i w dobrym stanie)
Tak już jest w tuningu że żeby zrobić coś dobrze trzeba trochę wydać. Możliwe że taniej jest kupić mocniejsze, ale chyba zabawa polega na tym żeby mieć fajne szybkie oryginalne auto Bo kupić moze każdy kto ma kase...
Ale wiem o czym mówisz, też miałem marzenie uturbić swoje, mieć pod 400KM. Dalej to mnie bardzo kręci ale wiem że racjonalniej jest kupić coś co ma pod 400KM i dopiero zaczynać zabawe w mody
beemix
Muszę przyznać że trochę się zmartwiłem tymi korbami w 2JZGE VVTi jestem właśnie na etapie szukania w USA jakiegoś turbo kits http://www.lexus.pun.pl/viewtopic.php?id=316 kupiłem ten engine właśnie z tą myślą bo słyszałem że ma niezły potencjał , to może inaczej czy korby z przed VVTi będę mógł załadować bezproblemowo do tego z VVTi ?
Daruj turbo kity, w wiekszosci to jest zbiór chińszczyzny Chyba ze kupisz coś takiego http://www.boostlogic.com/xcart/product … amp;page=1 Według mnie najrozsądniej ściągnąć oddzielnie markowe części ktore potrzebujesz, kolektor ewentualnie dobry chinczyk + wzmocnienie. Wybrał bym się do Tomaracing, mają doświadczenie z tym silnikiem, wiedzą jak coś takiego zbudować. Ale jak ktoś ma trochę zacięcia można wszystko zlożyć w garażu i tylko wystroić u kogoś
No i na seryjnych korbach poszedł bym w 300KM, jeśli będzie za mało można przełożyć korby z nonVVTi, przy okazji grubsza uszczelka i dmuchać Ale wtedy skrzynia jest problemem bo automat jest ok do 400/450KM (z chłodnicą oleju oczywiscie i w dobrym stanie)
Tak już jest w tuningu że żeby zrobić coś dobrze trzeba trochę wydać. Możliwe że taniej jest kupić mocniejsze, ale chyba zabawa polega na tym żeby mieć fajne szybkie oryginalne auto Bo kupić moze każdy kto ma kase...
Ale wiem o czym mówisz, też miałem marzenie uturbić swoje, mieć pod 400KM. Dalej to mnie bardzo kręci ale wiem że racjonalniej jest kupić coś co ma pod 400KM i dopiero zaczynać zabawe w mody
beemix
-
- Lex Maniak
- Posty: 928
- Rejestracja: 20 wrz 2010, o 00:00
- Model Lexusa: is200
- Kontakt:
Re: [is200] kompresor by tomekb
Ostanio meczy mnie dodanie jeszcze paru kucykow do Is , idzie jesien wiec troche trzeba zaczac grzebac przy aucie. Jednym z prostrzych sposobow jest zmniejszenie kołka na kompresorze , ale mysle ze jak kołko na kompresorze bedzie zbyt małe to bedzie pasek sie sliskał , tak wiec stwierdziłem ze lepiej bedzie przerobic koło odbiorcze i trzeba bedzie te koło powiekszyc obecnie ma ok 150mm i tu rodzi sie pytanie o ile ?? Po wstepnych wyliczeniach stwierdziłem ze nie wejdzie wieksze jak 170mm , ale rodzi sie pytanie czy przyrost mocy nie bedzie zbyt duzy i silnik to wytrzyma.
Czy ktos wie jak to mozna wyliczyc jakie duze kolko mozna zalozyc ?? lub moze gdzies sa takie informacje?? Nie ukrywam ze najchetniej bym kupił takie kółko gotowe , ale chyba ciezko bedzie i trzeba bedzie dorabiac zupelnie nowe kolo .
Czy ktos wie jak to mozna wyliczyc jakie duze kolko mozna zalozyc ?? lub moze gdzies sa takie informacje?? Nie ukrywam ze najchetniej bym kupił takie kółko gotowe , ale chyba ciezko bedzie i trzeba bedzie dorabiac zupelnie nowe kolo .
To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie 2012 klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
-
- Lex Master
- Posty: 2643
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
- Skąd:: Sosnowiec, Będzin
- Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
- Kontakt:
Re: [is200] kompresor by tomekb
max fajny ten komprsorek tez bym sobie zalozyl ale nie ma skad
tomekb
tomekb
- retap8
- Lex user
- Posty: 45
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:23
- Model Lexusa: Is200
- Lokalizacja: Szkocja-Kolobrzeg
- Kontakt:
Re: [is200] kompresor by tomekb
a ja znalazlem cos fajnego ;p http://cgi.ebay.co.uk/lexus-200-is200-t … 20b374519d gdyby nie to ze mam automat to bym sie nad nim zastanowil
Ostatnio edytowany przez retap8 (2010-09-09 21:01:46)
Ostatnio edytowany przez retap8 (2010-09-09 21:01:46)
- forest
- Lex Master
- Posty: 3692
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:09
- Model Lexusa: stanced VIP
- Skąd:: WeST
- Kontakt:
-
- Lex Master
- Posty: 2643
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
- Skąd:: Sosnowiec, Będzin
- Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
- Kontakt:
Re: [is200] kompresor by tomekb
ciekawe jaka bedzie cena ostateczna pomysle o nim do mojego automatu
tomekb
tomekb
- dommell
- Lex Driver
- Posty: 601
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:21
- Model Lexusa: IS 200
- Skąd:: Kielce, Warszawa
- Lokalizacja: Kielce, Warszawa
- Kontakt:
Re: [is200] kompresor by tomekb
Podoba mi się to Szkoda, że nie w Polsce sprzedawane.
dommell
dommell
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości