Strona 1 z 23

[ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 27 kwie 2018, o 15:06
autor: niven
CHIPTUNING IS 200T NX 200T RC 200t itd - 8ARFTS

Jest już opcja Chiptuningu 8ARFTS w formie ACTUAL READ (czyli nie wirtualy odczyt a faktyczny). Odbywa się to urządzeniem MagPro X17 przez złącze OBD.

Wynegocjowałem u kolegi w firmie UNITRONIC CHIPTUNING promocję dla pierwszych 5 użytkowników forum. Cena zamiast 2000 wynosi 1600 PLN.

Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt na priv, podam numer telefonu do właściciela.

Pozdrawiam wszystkich

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 17 lip 2018, o 13:50
autor: niven
SERIA: 235KM i 345 Nm
MOD: 269KM i 390 Nm


http://i67.tinypic.com/28w1cg1.jpg

Ciekawostka IS300 z 2018 roku wypluło 220KM i 318Nm

Zapraszam do kolegi polecam dzwońcie

o gwarancję można być spokojnym - da się wgrać serię

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 17 lip 2018, o 22:28
autor: Miłosz
Coś jest nie tak w kwestiach mocy w tych ładach. Dla przykładu
IS mk2 220d - średnio 160/370 , nie dziwią wyniki 130/320
Is mk2 250 ostatnio ktoś hamował całe 170 koni niutów nie pamietam ile
ISF chyba kogoś z forum nawet 337/450

W 20 letnim bmw hamownia często pokazuje nawet bonusy o średniowiecznych tdi od vw nie wspominam, bo tam to jest normalne.

PS skrzynie dłubnąć i myślę jeszcze ciekawiej by się tym jeździło.

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 18 lip 2018, o 10:09
autor: grucha2666
a bierzecie pod uwagę że często hamownia podaje moc na kołach a nie na silniku, a lexusy mają podane moce na silniku.

is 300 na hamowni jak wypluje 175 km - to jest seria!!! bo to jest moc na silniku jak dodasz do tego 25% jako strata na koła (tak średnio się wylicza) to wszystko się zgadza.

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 18 lip 2018, o 10:35
autor: niven
nieeeee - IS300 to ma 175 whp

hamownia maha na której robione były oba auta podaje moc na silniku czyli BHP / HP i tamto auto miało 225KM na silniku, mój miał 235KM na silniku

w sumie 10 za mało do przełknięcia, 20 już boli tym bardziej że tam moment 35Nm za mały. Wyprzedzając uwagi co do hamowni - hamownia jest świeżo po kalibracji z najnowszym softem więc podaje dokładne dane

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 18 lip 2018, o 10:40
autor: ledziu
niven pisze:nieeeee - IS300 to ma 175 whp

hamownia maha na której robione były oba auta podaje moc na silniku czyli BHP / HP i tamto auto miało 225KM na silniku, mój miał 235KM na silniku

w sumie 10 za mało do przełknięcia, 20 już boli tym bardziej że tam moment 35Nm za mały. Wyprzedzając uwagi co do hamowni - hamownia jest świeżo po kalibracji z najnowszym softem więc podaje dokładne dane
A temperaturę uwzględniłeś?

Panowie wszystkie marki w tej kwestii ściemniają ... czy to będzie BMW lex czy MB.

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 18 lip 2018, o 11:02
autor: niven
tak uwzględniłem bo zarówno IS300 Daymona jak i mój IS200t mierzone były w odstępie jednej godziny na tej samej hamowni przy tej samej temperaturze i wiglotności - jedyna roznica ze mój ma wyeminiony dolot na CAI ze stożkiem

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 18 lip 2018, o 14:25
autor: grucha2666
hmm jeżeli hamownia podaje whp/bhp i dalej są odchyłki to ja bym szukał przyczyny w paliwie lub właśnie dolocie (może filtr powietrza domaga się wymiany)... wsadzcie sobie filtr K&N i powinno 5-10 km wrócić :)

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 18 lip 2018, o 14:39
autor: 4lolo4
I jak wrażenia z jazdy po modzie? Odpowiedź na gaz coś lepsza? Mnie najbardziej w tym aucie boli nie sam brak mocy, a ospałość po dodaniu gazu właśnie.

Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T

: 18 lip 2018, o 14:48
autor: niven
wiesz żeby odpowiedź na gaz była taka jak wszyscy oczekujemy czyli jak w skrzyni ZF lub DSG to trzebabyłoby modzić w TCU (transmission control unit).

Natomiast tak jest lepsza reakcja, czuć jakby auto było lżejsze. Być może ustawię się z jednym człowiekiem na porównanie z rolki seria vs mod.

Ale wracając do modyfikacji TCU - jak wiadomo IS200T ma skrzynię tę samą co jest w IS350 - dlatego też wynik jaki osiągnęliśmy czyli ok 270 KONI i 390Nm nie wpłynie na żywotność skrzynii - dla skrzyni najgorszy jest moment obrotowy a ten jest identyczny PO MODZIE jak w seryjnym IS350

Po modyfikacji TCU jak wiem z informacji ot TTI Tony z TTI Motorsport z Tajwanu - osiągnęlibyśmy ok 300-310 koni i ok 450Nm - nie wydaje mi się że byliby tacy fanatycy którzy chcieliby ryzykować uszkodzeniem skrzyni.

Tutaj za cenę 4 baków paliwa dostajesz dobry zastrzyk mocy i momentu bez jakiegokolwiek ryzyka