przez Dawid0ss » 13 wrz 2019, o 10:24
1. Domyślam się, że radzi sobie z problemem mulastości niskich obrotów, na które cierpi ten model Lexusa, ale co poza tym? Jednomas nic nie zmienia, nie słuchaj ludzi, którzy oceniają to subiektywnie, przyśpieszenie do "setki" zmieni się tak, że nawet tego nie poczujesz, na dolnych nie zmienia się NIC, auto ma max Nm od 4,6k rpm i pomoże tutaj tylko sprężarka
2. Czy szkodzi, czy pomaga silnikowi? Nie szkodzi, nie pomaga, to się się przekłada na układ napędowy
3. Czy wibracje są znośne, czy nie do zniesienia? Różnica jest naprawdę niewielka, ale warunek, to tip top stan tłumika skrętnych na sprzęgle, przy starym sprzęgle może się okazać, że do wywalenia
4. Czy wymiana całego sprzęgła jest musem? Jak wyżej
5. Jak to wpływa na żywotność? Na pewno wpływa negatywnie na żywotność układu napędowego, ale przy stock ustawieniach i 190Nm w ogóle bym się tym nie przejmował
6. NAJWAŻNIEJSZE: jak to w realny sposób wpływa na zachowanie auta? Na zachowanie auta ? Masz wpływ na komfort i masz trochę taniej, jak Cię stać, bierz dwumasę