Co wymienić/usunąć/zmodyfikować by uzyskać przyjemny bulgot?
: 27 wrz 2020, o 22:38
Przyszedł ten czas ze mam trochę gotówki i czasu i chce zająć się powoli rdzewiejącymi tlumikami ale chce pokombinować tez coś z wydechem zeby było słychać w końcu te "fałosiem" w gs 430 mk2 z 2004 roku.
Przeszukalem wszystkie tematy i im więcej czytam tym zaczynam już sam nie wiedzieć co do czego...
Chce by w zakresie wolnych obrotów słychać było charakterystyczny dla V8 bulgot...
Po doradztwie zdecydowałem się na zakup dwóch tlumikow przelotowych z kwasowki Ultera.
Ponoć ma to coś Dać, ale czytałem że są osoby które wymieniały koncowe na przeloty i twierdzą że w ogóle one nie podgłaśniają.
Mechanik który będzie mi spawal powiedział że jeśli będzie za cicho to usunie środkowe tłumiki, ale na ten temat również słyszałem opinie że to nic nie da.
Czytałem jeszcze o wycięciu kata ale z drugiej strony dużo pisze że moze wiazac się to z utratą momentu i mocy A tego bym nie chciał. No i w świetle prawa przy 4500obr z odległości 0.5m ma on nie przekraczać chyba 94dB bo nie chce zabrania dowodu...
Wiec jak to w końcu jest?
Czy wymiana samych końcowych tłumików pozwoli cieszyć się dźwiękiem nie tylko zestawem audio Marca Levinsona, Ale i V8 ? Lub co można jeszcze "bezpiecznie" wymienić/zmodyfikować?
Dodam że nie zależy mi żeby pół osiedla mnie słyszało ani straszyć ludzi na światłach. Zależy mi żeby zwracał dźwiękiem swoją uwagę no i przede wszystkim dla osobistych wrażeń słuchowych.
Przeszukalem wszystkie tematy i im więcej czytam tym zaczynam już sam nie wiedzieć co do czego...
Chce by w zakresie wolnych obrotów słychać było charakterystyczny dla V8 bulgot...
Po doradztwie zdecydowałem się na zakup dwóch tlumikow przelotowych z kwasowki Ultera.
Ponoć ma to coś Dać, ale czytałem że są osoby które wymieniały koncowe na przeloty i twierdzą że w ogóle one nie podgłaśniają.
Mechanik który będzie mi spawal powiedział że jeśli będzie za cicho to usunie środkowe tłumiki, ale na ten temat również słyszałem opinie że to nic nie da.
Czytałem jeszcze o wycięciu kata ale z drugiej strony dużo pisze że moze wiazac się to z utratą momentu i mocy A tego bym nie chciał. No i w świetle prawa przy 4500obr z odległości 0.5m ma on nie przekraczać chyba 94dB bo nie chce zabrania dowodu...
Wiec jak to w końcu jest?
Czy wymiana samych końcowych tłumików pozwoli cieszyć się dźwiękiem nie tylko zestawem audio Marca Levinsona, Ale i V8 ? Lub co można jeszcze "bezpiecznie" wymienić/zmodyfikować?
Dodam że nie zależy mi żeby pół osiedla mnie słyszało ani straszyć ludzi na światłach. Zależy mi żeby zwracał dźwiękiem swoją uwagę no i przede wszystkim dla osobistych wrażeń słuchowych.