Strona 1 z 2

[SC 400] Gwint z Supry

: 16 maja 2012, o 18:18
autor: janasek
Czy gwint z Supry mk4 bez problemu pasuje do SC400/SC300/Soarer? Płyta podłogowa z mocowaniami amorów chyba są takie same w Suprze i SC...

Re: [SC 400] Gwint z Supry

: 16 maja 2012, o 18:28
autor: Ralfx
Chyba niekoniecznie bo ja kupiłem wahacz od SC400 (rzekomo) i mocowanie amortyzatora jest inne jak w SC300, potem kupiłem od supry mk4 i ten już pasował, radzę Ci jeszcze poszperać troche w tym temacie.

Re: [SC 400] Gwint z Supry

: 16 maja 2012, o 18:39
autor: BeeMiX
Tak, pasuje na 100%. Ktoś Ralfowi musiał sprzedać jakiś zły wachacz.

Re: [SC 400] Gwint z Supry

: 16 maja 2012, o 19:31
autor: janasek
A czy seryjny amor w mk4 jest taki sam jak w SC400? Może można porównac po numerze części...

Ralf a nie jest przypadkiem tak że były wporwadzane jakieś zmiany w wersjach poliftowych zawieszenia również? Może na Japsy w Soarerach zawiecha była troche inna...

Re: [SC 400] Gwint z Supry

: 17 maja 2012, o 01:31
autor: Ralfx
Właśnie nie wiem gdzie ale dzieś ta różnica była, może kiedyś uda mi sie dojśc. Wahacz jest identyk. Dosłownie te same rozmiary tylko inne mocowanie amortyzatora więc coś jest na rzeczy. Tylko nie wiem gdzie tą różnice szukać.

Re: [SC 400] Gwint z Supry

: 17 maja 2012, o 03:19
autor: BeeMiX
Seryjne amortyzatory tez pasują ale przez jakieś drobne różnice tył w SC stoi na nich trochę wyżej. W gwincie nie ma tego problemu bo go po prostu ustawiasz niżej. Po lifcie były trochę inne wachacze, bo gumy są inne, ale klumny są takie same. Także gwint pasuje na 100%, powiem wiecej, okazuje się że gwint od GSa Mk.I też pasuje, sprawdzone przez znajomego. Po numerze czesci wachacza nic nie dojdziesz bo Supra miała bodajże inne gumy czy coś w tym stylu.

Re: [SC 400] Gwint z Supry

: 17 maja 2012, o 10:14
autor: Aleksander
Akurat niedawno miałem ten sam problem:
Orginaly amorek KYB z SC400 1999 ma numer 48510-24250, nie udało mi sie znalesc tego w katalogach i z decydowałem sie bilsteiny z supry
o numerze F4-B46-1792-H1
Amortyzatory z przodu pasuja bez problemu , spręzyna jest identyczna.
Natomiast z tyłu nalezy kupić spręzyne od supry i prawdopopodobnie odbojnik ( jescze nie wymieniałem :)
Wachacze dolne z supry z 1994do 1996 (48068‑14080/48069‑14080) też pasują jedyna róznica to troszke inne gumy (w suprze sa twardzsze),po 96r supra miała wachacze z kutego aluminium (dużo droższe!) Wachacze do dostania w ASO, Wachacze górne są identyczne ale one raczej sie nie zużywaja, Cały ciężar spoczywa na dolnych.
Po wymianie wachaczy i amortyzatorów samochód prowadzi sie o niebo lepiej szczególnie w zakrętach. Zastanawiałem sie nad gwintem ale to jest chyba lepsze rozwiaznie na polskie dziurawe drogi, gwint raczej wymaga równego asfaltu, i trzeba konserwowac na zime. Bilsteiny mają jeszcze jedną zaletę mozna zregenerować w Zerkpolu

Re: [SC 400] Gwint z Supry

: 11 cze 2012, o 22:35
autor: janasek
BeeMiX a czy gwint od GS mk1 to jest to samo co w Suprze i SC300/400? Czy będzie pasował?

Re: [SC 400] Gwint z Supry

: 12 cze 2012, o 01:37
autor: BeeMiX
Tak też będzie pasował. GS mk.I ma te samo zawieszenie co Supra i SC. Sam nie wierzyłem ale mój znajomy z Poznania wrzucił gwint z Mk.I i pasuje bez problemów.

Re: [SC 400] Gwint z Supry

: 12 cze 2012, o 13:43
autor: janasek
DO SC wrzucił? A mocowania przednich amorów będą pasowały? Możesz mi może jakiś kontakt do niego zapodać, bym chętnie go podpytał co i jak bo mam możliwośc kupienia prawie nowego gwintu do GS mk1 za 400 funa i się zastanawiam. :)