I trochę oleju przekładniowego też nie wydaje mi się żeby swap na manuala był czymś trudnym. Takie swapy sa powszechne i nie powinno być z nimi problemów jeśli manual byl w ogóle w danym modelu montowany. Warto by mieć manuala jak ktoś już chce się w turba bawić, można wtedy lepiej wykorzystywać potencjał mocy Gorzej robi się jeśli ktoś chce wsadzić manual do auta gdzie nigdy go nie było. Do zrobienia jest wszystko. Ja widziałem getraga z Supry w MercedesieBeeMiX pisze: Zmiana skrzyni na manual to parę godzin roboty w garażu dla kogoś kto ma chociaż podstawowe doświadczenie z mechaniką i trochę oleju w głowie.
[IS 200] Dokladnie turbo
- Ralfx
- Lex Master
- Posty: 1547
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 03:56
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
- BeeMiX
- Lex Driver
- Posty: 687
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
- Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
- Skąd:: NYC / Choszczno
- Lokalizacja: NYC / Choszczno
- Kontakt:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
Wszystko kwestia znalezienia części. Skrzynia za ~1000zł, do tego pedały i ten wał co jest skrócić, sprzęgło, koło zamachowe. Dwa kable od ECU podłączyć na krótko i tyle.
- janasek
- Lex Master
- Posty: 1516
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 15:21
- Model Lexusa: SC 400
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
Czyli jeżeli sam nie robisz to koszt wyjdzie pewnie: części + robota z jakieś 3 tyś zł. Pewnie uturbenie spokojnie drugie tyle.
Niech się lepiej wypowie p0lish na temat problemów ze swapem skrzyni. Ale może w nowym temacie?
Pozdro
Niech się lepiej wypowie p0lish na temat problemów ze swapem skrzyni. Ale może w nowym temacie?
Pozdro
Luxusem jadę...
- carinus
- Lex Master
- Posty: 1843
- Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Kontakt:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
Zauważyłem w oznaczeniach silników R6 te same zależności jak w R4.Oznaczenia ..FE to faktycznie produkcja budżetowa z której nie da sie nic zrobić,lub zrobi sie niewiele.Dopiero silniki..GE z głowicami o innej geometrii kanałów i rozstawie zaworów pozwalają wykrzesać dodatkowe koniki.
- janasek
- Lex Master
- Posty: 1516
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 15:21
- Model Lexusa: SC 400
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
Raczej się z z tym nie zgodzę bo czterolitrowy 1UZ-FE ma spory potencjał nawet do 400 KM. To samo z A/T.
Pozdro
Pozdro
Luxusem jadę...
- carinus
- Lex Master
- Posty: 1843
- Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Kontakt:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
Niby tak,tyle ze mój 2,0 3SGE potrafi wykszesac trochę więcej niż 400KM,więc coś w tym jest.janasek pisze:Raczej się z z tym nie zgodzę bo czterolitrowy 1UZ-FE ma spory potencjał nawet do 400 KM. To samo z A/T.
Pozdro
- janasek
- Lex Master
- Posty: 1516
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 15:21
- Model Lexusa: SC 400
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
Ja nie mówię że 3SGE nie da rady. Tutaj się tylko nie sprawdza ten schemat o którym piszesz.
Pozdro
Pozdro
Luxusem jadę...
- carinus
- Lex Master
- Posty: 1843
- Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Kontakt:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
Czy ktos może to jeszcze zweryfikować?janasek pisze:Ja nie mówię że 3SGE nie da rady. Tutaj się tylko nie sprawdza ten schemat o którym piszesz.
Pozdro
- BeeMiX
- Lex Driver
- Posty: 687
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
- Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
- Skąd:: NYC / Choszczno
- Lokalizacja: NYC / Choszczno
- Kontakt:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
Bzdurzysz. Te głowice akurat nie mają wpływu na całą budowę silnika. 1G-FE to faktycznie tani silnik obliczony tylko na seryjną moc i nic sie z nim nie da zrobić. Nic. Za to 1UZ-FE to konstrukcja w którą Toyota zainwestowała mnóstwo pieniędzy i nie żałowała przy budowie. Jest pancerny i po odprężeniu można w niego dmuchać chore moce, na seryjnych gratach.carinus pisze:Zauważyłem w oznaczeniach silników R6 te same zależności jak w R4.Oznaczenia ..FE to faktycznie produkcja budżetowa z której nie da sie nic zrobić,lub zrobi sie niewiele.Dopiero silniki..GE z głowicami o innej geometrii kanałów i rozstawie zaworów pozwalają wykrzesać dodatkowe koniki.
Nie wiem za duzo o 3SGE, to ten silnik z MR2 ? Ma chyba analogiczna sytuacje jak 2JZGE i GTE, wiec musi mieć pancerny dół bo załóże się że jest taki sam jak w 3SGTE. Ale o czy my mówimy, dmuchnięcie w 1UZ na 400KM to ledwo pierdnięcie przy tym co trzeba zrobić w 2 litrowym motorze by osiagnac taka moc. I i tak nie bedzie jezdzil podobnie.
- carinus
- Lex Master
- Posty: 1843
- Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Kontakt:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
No to jest jednak wyjątek od powielanej reguły.Muszę się jeszcze sporo poczytać o nowych dla mnie modelach silników.Wiedzy nigdy za dużo.Kusi mnie ten starszy model silnika z supry bez wynalazków typu VVTi-prosty i skuteczny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości