box do IS220

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego

box do IS220

Postprzez Lex » 30 lip 2012, o 12:04

napiszcie co o tym myślicie i co najlepiej wybrać ?

ja znalazłem coś takiego w promo - http://www.ebay.de/itm/Chip-tuning-chip ... 1437wt_954
Lex
 

Re: chip do klekota IS220

Postprzez Travis » 30 lip 2012, o 12:23

pytanie czy seryjne graty wytrzymają takie podkręcenie. Z tego co czytałem to silniki diesla toyoty 2.2 nie są za wytrzymałe. Obecnie jestem świadkiem jak kolega w Passacie B5 polifcie 2,0 tdi od kilku miesięcy modzi ten silnik. Obecnie jest tam powyżej 200 km ale po drodze 3 turbiny padły. Najpierw seryjna nie wytrzymała podkręcenia z 130km do 160km. Później wymienił na mocniejszą. Chodziła ona 3 dni i dawała 180km. Obecnie jest z silnika Audi 3.0 i jest ponad 200 km ale już są jakieś problemy. Połowa seryjnych gratów przy silniku została wymieniona na mocniejsze. Po drodze mnóstwo komplikacji. Dużo straconych nerwów, pieniędzy i czasu. Efekt fajny bo auto w moment rozpędza się do 200km/h ale wytrzymałość silnika stoi pod wielkim znakiem zapytania. Podejrzewam że w przypadku silnika lexa też mogą być komplikacje.
Avatar użytkownika
Travis
Lex Master
 
Posty: 1456
Dołączył(a): 8 gru 2010, o 14:33
Lokalizacja: Nowy Targ
Model Lexusa: GS430 MK3
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Nowy Targ

Re: chip do klekota IS220

Postprzez tomekb » 30 lip 2012, o 12:50

takie podniesienie mocy moze spowodowac padek spalanie osobiscie bym poszukal kogos w Polsce kto to robil chocby nawet w avensisie wiem ze tylko box jest mozliwy w przypadku silnikow toyoty poszukaj na forum toyoty pelno 2,2 d catow tam jest

44 tuning, godula , v-tech, vtg itp.

Travis w przypadku tego modelu bardziej bym bal sie o skrzynie biegow niz o turbo
Avatar użytkownika
tomekb
Lex Master
 
Posty: 2695
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin

Re: chip do klekota IS220

Postprzez sandr » 30 lip 2012, o 15:15

Zrobiłem na Avensis Verso z BOXem (TTE) ponad 200.000 km i... zdjąłem. Nie powiem żeby to była wyłączna wina pudełka, ale w tym czasie: regenerowałem turbinę i trzykrotnie zmieniałem koła dwumasowe oraz zaworki SCV (również trzykrotnie). Owszem, większa moc to fajna rzecz ale przemyśl całą sprawę dokładnie - ja bym nie zakładał...
Ostatnio edytowano 30 lip 2012, o 20:55 przez sandr, łącznie edytowano 1 raz
sandr
Lex user
 
Posty: 236
Dołączył(a): 11 paź 2010, o 20:41
Model Lexusa: RX450h
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: DSW

Re: chip do klekota IS220

Postprzez ledziu » 30 lip 2012, o 16:16

Jeżeli bierzesz pod uwagę zakup BOXa to tylko ori TTE a w szczególności do motorowni D4. Jak chcesz mieć zrobione indywidualnie to pogadaj z Panami z Masters Tuning Piaseczno Nadarzyńska 51. Kupowanie wynalazków takich jak to co wkleiłeś może skończyć się źle dla Twojego auta. Unikaj firmy 44 t...
Po założeniu BOXa na plus będziesz miał lepsze osiągi i opcjonalnie niższe spalanie na minus szybciej zużyte sprzęgło z dwumasą z turbiną, szybsze pojawienie się wady z nadmiernym jedzeniem oleju, migające kontrolki silnika.
Niestety diesle z serii clean power toyty są kiepskie i mają problem żeby poradzić sobie z tym co fabryka im nakazała.
ledziu
Lex Master
 
Posty: 2396
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: chip do klekota IS220

Postprzez KRYSPIN » 30 lip 2012, o 18:13

Niestety silnik 2ADFTV lub 2ADFHV to silnik wymagający i upierdliwy jeśli chodzi o eksploatację. Wada konstrukcyjna, która jak dotąd nawet w Avensis T27 nie została usunięta skutecznie psuje opinie o tych silnikach i słusznie zresztą. Dlatego TOYOTA zmierzać będzie nową drogą od 2014 roku...

Do tego notorycznie zapychający się EGR, padający 5 wtryskiwacz, przewspaniałe bąki puszczane przy wypalaniu D-cata oraz spore spalanie powodują, że bazą do modów ten silnika za dobrą nie jest.

W Lexie dochodzi jeszcze wada sprzęgła, poszarpuje.

Osobiście bym odpuścił boxa no chyba, że z założenia lubisz eksperymentować na własnej skórze.

A jeśli już musisz (bo tak :dirol: ) to boxa V-techa montuj.

Polecałbym jednak auto na IT2 wstawić i sprawdzić conieco, wyczyścić EGR przed zabiegiem, w maxie 60 tys wytrzymuje bez czeck'a w tym motorze. Potem sadze rosną w siłę.

A może lepiej bezpieczniej podkręcić turbinkę trochę, nie wiem tam ile u ciebie teraz dmucha ale parę obrotów na gruszce odczujesz na pewno. Turbiny w tych autach akurat są bardzo wytrzymałe ale nie idiotoodporne. Właściwie eksploatowane spokojnie ogarniają 300 - 400 tys.
KRYSPIN
Lex user
 
Posty: 82
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 15:04

Re: chip do klekota IS220

Postprzez Lex » 15 lut 2013, o 10:15

ledziu napisał(a):Jeżeli bierzesz pod uwagę zakup BOXa to tylko ori TTE


ktoś podrzuci tu line z boxem TTE bo jakoś nie mogę nigdzie tego namierzyć ani ustalić ceny
Lex
 

Re: chip do klekota IS220

Postprzez klexus » 15 lut 2013, o 16:54

Lex napisał(a):
ledziu napisał(a):Jeżeli bierzesz pod uwagę zakup BOXa to tylko ori TTE


ktoś podrzuci tu line z boxem TTE bo jakoś nie mogę nigdzie tego namierzyć ani ustalić ceny


na allegro kiedyś był za 999zł do D4D 2.2, teraz jest ale do 3.0 D4D http://moto.allegro.pl/chip-tte-d4d-performance-kit-toyota-land-cruiser-i3005572820.html
Avatar użytkownika
klexus
Lex Master
 
Posty: 1738
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:01
Lokalizacja: Śląsk
Model Lexusa: GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Silesia

Re: box do IS220

Postprzez lexrwd » 16 lut 2013, o 12:30

Odpukać w niemalowane, ale mam 85 tys. km - i nie mam problemów z EGR, piątym wtryskiwaczem, turbo, kołem zamachowym, check engine, skrzynią, sprzęgłem. Za to pamiętam o tym, aby zawsze regularnie wymieniać olej na czas, wlewać zawsze dobre paliwo z ecomaxem, nie pałować auta na zimnym, jak jest mróz to używam power heat, jak wyłączam auto to ze sprzęgłem, żeby oszczędzić dwumasę, jak ruszam, to najpierw puszczam sprzęgło, a później przyspieszam, a po jeździe pozwalam turbinie się zatrzymać, i nie gaszę od razu auta. Wcześniej RAV4 2,2 d-cat - przebieg 215 tys km, chip V-Tech od 60 tys km, żadnych problemów z dwumasą, turbiną, wtryskami, EGR. Przy 200 tys. km zaczął puszczać bąki :) Zero zużycia oleju - ale wyłącznie millers, pełny syntetyk 5w30 C3, wymiana co 12 - 15 tys. km.
lexrwd
Lex user
 
Posty: 70
Dołączył(a): 3 maja 2011, o 19:27
Model Lexusa: is 220d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: DOLNY ŚLĄSK

Re: box do IS220

Postprzez klexus » 16 lut 2013, o 13:11

lexrwd napisał(a):Odpukać w niemalowane, ale mam 85 tys. km - i nie mam problemów z EGR, piątym wtryskiwaczem, turbo, kołem zamachowym, check engine, skrzynią, sprzęgłem. Za to pamiętam o tym, aby zawsze regularnie wymieniać olej na czas, wlewać zawsze dobre paliwo z ecomaxem, nie pałować auta na zimnym, jak jest mróz to używam power heat, jak wyłączam auto to ze sprzęgłem, żeby oszczędzić dwumasę, jak ruszam, to najpierw puszczam sprzęgło, a później przyspieszam, a po jeździe pozwalam turbinie się zatrzymać, i nie gaszę od razu auta. Wcześniej RAV4 2,2 d-cat - przebieg 215 tys km, chip V-Tech od 60 tys km, żadnych problemów z dwumasą, turbiną, wtryskami, EGR. Przy 200 tys. km zaczął puszczać bąki :) Zero zużycia oleju - ale wyłącznie millers, pełny syntetyk 5w30 C3, wymiana co 12 - 15 tys. km.


super wóz ułatwia użytkowanie jak żadne inne auto.
Szacun za dbanie o samochód ale mnie by nerwy juz dawno pusciły, to jak jazda z nitrogliceryną czego jeszcze nie wolno?? a dmuchawe kiedy mozna załączyć jak tem osiągnie 80st.
CO sie stanie jak nagle chomik zaczyna rodzić i szybko do weterynarza, a tu temp -17st i co wtedy ?? dylemat albo grzejemy motor i powoli ruszamy albo chomika poświecimy bo przed weterynarzem nie mozemy wyskoczyć z auta bo turrrbina jeszcze ciepła i sie kręci. Przez tego niedorobionego 2.2 chomik muisiał zdechnąć :bye: :hobby: :najper:
Avatar użytkownika
klexus
Lex Master
 
Posty: 1738
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:01
Lokalizacja: Śląsk
Model Lexusa: GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Silesia

Następna strona

Powrót do Tuning mechaniczny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość