









tomekb wrote:na początek proponuje wyżucic zbedne rzeczy czyli katalizatory i wtedy zobaczyc czy mól zniknie oczywiscie trzeba oszukac ostatnia niepotrzebna sade lamda
jakieś wykresy z hamowni przed i po?lexus155 wrote:Kolego można poprawić moment obrotowy poprzez nowy układ wydechowy kompletny z tłumikami i katami włacznie z kolektorem plus układ dolotowy z dobrym filtrem np Apexi. Nie mówię tu o samodzielnych przeróbkach tylko o dedykowanych zestawach, a one niestety sporo kosztuja. Zobacz sobie np. ebaya Uk tam wszystko jest.
Mam na ten temat inne zdanie bo sam montuje taki zestaw na dniach i planuje właśnie zhamowac dlatego to tak trwa bo musze sobie ustalic z hamownia cene bo bede go hamował 4 razy i szukam hamowni co mnie nie skroi bo wyjdzie na to ze hamownia bedzie drozsza od wydechu. Pozatym paru kolegów ma powyciny katalizator i charakterystyka dołu sie poprawiła.carsik wrote:tomekb wrote:na początek proponuje wyżucic zbedne rzeczy czyli katalizatory i wtedy zobaczyc czy mól zniknie oczywiscie trzeba oszukac ostatnia niepotrzebna sade lamda
to raczej prosta droga do spaprania charakterystyki silnika
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests