GS430- dedykowany dolot

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego

GS430- dedykowany dolot

Postprzez legato97 » 17 lis 2012, o 01:38

http://www.suprastore.com/gsswifrachig.html Na ile ten dolot jest warty tej ceny?
Avatar użytkownika
legato97
Administrator
 
Posty: 3222
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: OLSZTYN, LONDYN

Re: GS430- dedykowany dolot

Postprzez ledziu » 17 lis 2012, o 03:12

ledziu
Lex Master
 
Posty: 1575
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: GS430- dedykowany dolot

Postprzez luxus » 17 lis 2012, o 03:52

GDYBY BÓG PREFEROWAŁ PRZEDNI NAPĘD TO WSZYSCY CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH...
Avatar użytkownika
luxus
Lex Maniak
 
Posty: 713
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:03
Lokalizacja: JAWORZNO-ŚLĄSK
Model Lexusa: IS200 2GS300 2GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: JAWORZNO-ŚLĄSK

Odp: GS430- dedykowany dolot

Postprzez legato97 » 17 lis 2012, o 08:21

No widzialem injeny tez. Jest to w ogole warte zachodu, czy zostawic wkladke?
Avatar użytkownika
legato97
Administrator
 
Posty: 3222
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: OLSZTYN, LONDYN

Re: GS430- dedykowany dolot

Postprzez dS » 17 lis 2012, o 08:31

IMO jak nie masz zamiaru pakować turbo/kompresora to ja bym zostawił wkładkę, bo różnicy poza lekką zmianą dźwięku nie uświadczysz.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
Avatar użytkownika
dS
Moderator
 
Posty: 2954
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wołomin

Re: GS430- dedykowany dolot

Postprzez klexus » 17 lis 2012, o 09:16

tak jak dS pisze nic nie daje tylko bardziej sportowy ryk jak w środku tak i na zewnątrz, takie gadzety maja sens przy doładowanych motorach ( szkoda kasy)
Avatar użytkownika
klexus
Lex Master
 
Posty: 1752
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:01
Lokalizacja: Śląsk
Model Lexusa: GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Silesia

Re: GS430- dedykowany dolot

Postprzez ledziu » 17 lis 2012, o 11:04

Z tego co się orientuje to w przypadku dużych pojemności odczuwalne skutki zamontowania dolotu są o wiele lepsze niż w mikrusach. Oczywiście nie wierze w deklarowane przez producenta przyrosty ale wydech+dolot+pojemność V8 mogą coś poprawić. Tylko że znowu kłania się przelicznik kosztów w stosunku do efektów.
W swoim 3uz przerabiałem temat ale nie zdecydowałem się ponieważ w sam dolot średnio wierze a znowu kupowanie wydechu i dolotu to spore koszty. Więc jak kiedyś ponownie będę miał 3uza ;) to wymyślę inny patent.
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1575
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: GS430- dedykowany dolot

Postprzez dygus » 17 lis 2012, o 11:10

Calkowicie sie zgadzam. Jestem klasycznym przykladem zle wydanych pieniedzy. Kupilem dolot K&N i go zdjalem po 200 kilometrach. Po pierwsze zamulal auto bo ciagnal cieple powietrze z komory. Po drugie dolicz min 10% do zuzycia paliwa. Brzmienie strasznie kusi i styl jazdy sie zmienia:-) zostan przy wkladce i nie kombinuj:-) pzdr
dygus
Lex user
 
Posty: 104
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 20:22
Model Lexusa: is250
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: grodzisk mazowiecki

Re: GS430- dedykowany dolot

Postprzez ledziu » 17 lis 2012, o 11:36

legato97 ewentualnie jak chcesz pokombinować to po taniości kup rurkę z filtrem i sprawdź efekty.
Ważną sprawą jest też to że wiele osób ujednolica potrzeby motorowni czyli jak turbo to trzeba to czy tamto jak V8 to trzeba coś innego a prawda jest taka że każdy silnik rządzi się swoimi prawami. Więc w jednym V8 dolot może coś zmienić np: amerykańskie LSy a w innym V8 nic nie zmieni.
Sądzę że 3uz jest tak dopracowaną motorownią że proste zabiegi nie przyniosą wielkich zmian.
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1575
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Odp: GS430- dedykowany dolot

Postprzez legato97 » 17 lis 2012, o 12:32

No tabelki przyrostow nie ma;), ciekawi mnie, ile by dal dolot z wydechem, i nie chodzi o kase tez. Kilka kucy wiecej chce po to, zeby lex nie byl taki sam jak reszta 430;)
Avatar użytkownika
legato97
Administrator
 
Posty: 3222
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: OLSZTYN, LONDYN

Następna strona

Powrót do Tuning mechaniczny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości