GS430- dedykowany dolot

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

GS430- dedykowany dolot

Post by legato97 »

http://www.suprastore.com/gsswifrachig.html Na ile ten dolot jest warty tej ceny?
ledziu
Lex Master
Posts: 2583
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: GS430- dedykowany dolot

Post by ledziu »

User avatar
luxus
Lex Driver
Posts: 687
Joined: 21 Sep 2010, o 17:03
Model Lexusa: IS200 2GS300 2GS430
Skąd:: JAWORZNO-ŚLĄSK
Location: JAWORZNO-ŚLĄSK
Contact:

Re: GS430- dedykowany dolot

Post by luxus »

GDYBY BÓG PREFEROWAŁ PRZEDNI NAPĘD TO WSZYSCY CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH...
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Odp: GS430- dedykowany dolot

Post by legato97 »

No widzialem injeny tez. Jest to w ogole warte zachodu, czy zostawic wkladke?
User avatar
dS
Lex Master
Posts: 2800
Joined: 21 Sep 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Wołomin
Contact:

Re: GS430- dedykowany dolot

Post by dS »

IMO jak nie masz zamiaru pakować turbo/kompresora to ja bym zostawił wkładkę, bo różnicy poza lekką zmianą dźwięku nie uświadczysz.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
User avatar
klexus
Lex Master
Posts: 1713
Joined: 21 Sep 2010, o 17:01
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Silesia
Location: Śląsk
Contact:

Re: GS430- dedykowany dolot

Post by klexus »

tak jak dS pisze nic nie daje tylko bardziej sportowy ryk jak w środku tak i na zewnątrz, takie gadzety maja sens przy doładowanych motorach ( szkoda kasy)
ledziu
Lex Master
Posts: 2583
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: GS430- dedykowany dolot

Post by ledziu »

Z tego co się orientuje to w przypadku dużych pojemności odczuwalne skutki zamontowania dolotu są o wiele lepsze niż w mikrusach. Oczywiście nie wierze w deklarowane przez producenta przyrosty ale wydech+dolot+pojemność V8 mogą coś poprawić. Tylko że znowu kłania się przelicznik kosztów w stosunku do efektów.
W swoim 3uz przerabiałem temat ale nie zdecydowałem się ponieważ w sam dolot średnio wierze a znowu kupowanie wydechu i dolotu to spore koszty. Więc jak kiedyś ponownie będę miał 3uza ;) to wymyślę inny patent.
dygus
Lex user
Posts: 97
Joined: 2 Sep 2012, o 20:22
Model Lexusa: is250
Skąd:: grodzisk mazowiecki
Contact:

Re: GS430- dedykowany dolot

Post by dygus »

Calkowicie sie zgadzam. Jestem klasycznym przykladem zle wydanych pieniedzy. Kupilem dolot K&N i go zdjalem po 200 kilometrach. Po pierwsze zamulal auto bo ciagnal cieple powietrze z komory. Po drugie dolicz min 10% do zuzycia paliwa. Brzmienie strasznie kusi i styl jazdy sie zmienia:-) zostan przy wkladce i nie kombinuj:-) pzdr
ledziu
Lex Master
Posts: 2583
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: GS430- dedykowany dolot

Post by ledziu »

legato97 ewentualnie jak chcesz pokombinować to po taniości kup rurkę z filtrem i sprawdź efekty.
Ważną sprawą jest też to że wiele osób ujednolica potrzeby motorowni czyli jak turbo to trzeba to czy tamto jak V8 to trzeba coś innego a prawda jest taka że każdy silnik rządzi się swoimi prawami. Więc w jednym V8 dolot może coś zmienić np: amerykańskie LSy a w innym V8 nic nie zmieni.
Sądzę że 3uz jest tak dopracowaną motorownią że proste zabiegi nie przyniosą wielkich zmian.
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Odp: GS430- dedykowany dolot

Post by legato97 »

No tabelki przyrostow nie ma;), ciekawi mnie, ile by dal dolot z wydechem, i nie chodzi o kase tez. Kilka kucy wiecej chce po to, zeby lex nie byl taki sam jak reszta 430;)
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest