Strona 1 z 2

GS430- dedykowany dolot

: 17 lis 2012, o 01:38
autor: legato97
http://www.suprastore.com/gsswifrachig.html Na ile ten dolot jest warty tej ceny?

Re: GS430- dedykowany dolot

: 17 lis 2012, o 03:12
autor: ledziu

Re: GS430- dedykowany dolot

: 17 lis 2012, o 03:52
autor: luxus

Odp: GS430- dedykowany dolot

: 17 lis 2012, o 08:21
autor: legato97
No widzialem injeny tez. Jest to w ogole warte zachodu, czy zostawic wkladke?

Re: GS430- dedykowany dolot

: 17 lis 2012, o 08:31
autor: dS
IMO jak nie masz zamiaru pakować turbo/kompresora to ja bym zostawił wkładkę, bo różnicy poza lekką zmianą dźwięku nie uświadczysz.

Re: GS430- dedykowany dolot

: 17 lis 2012, o 09:16
autor: klexus
tak jak dS pisze nic nie daje tylko bardziej sportowy ryk jak w środku tak i na zewnątrz, takie gadzety maja sens przy doładowanych motorach ( szkoda kasy)

Re: GS430- dedykowany dolot

: 17 lis 2012, o 11:04
autor: ledziu
Z tego co się orientuje to w przypadku dużych pojemności odczuwalne skutki zamontowania dolotu są o wiele lepsze niż w mikrusach. Oczywiście nie wierze w deklarowane przez producenta przyrosty ale wydech+dolot+pojemność V8 mogą coś poprawić. Tylko że znowu kłania się przelicznik kosztów w stosunku do efektów.
W swoim 3uz przerabiałem temat ale nie zdecydowałem się ponieważ w sam dolot średnio wierze a znowu kupowanie wydechu i dolotu to spore koszty. Więc jak kiedyś ponownie będę miał 3uza ;) to wymyślę inny patent.

Re: GS430- dedykowany dolot

: 17 lis 2012, o 11:10
autor: dygus
Calkowicie sie zgadzam. Jestem klasycznym przykladem zle wydanych pieniedzy. Kupilem dolot K&N i go zdjalem po 200 kilometrach. Po pierwsze zamulal auto bo ciagnal cieple powietrze z komory. Po drugie dolicz min 10% do zuzycia paliwa. Brzmienie strasznie kusi i styl jazdy sie zmienia:-) zostan przy wkladce i nie kombinuj:-) pzdr

Re: GS430- dedykowany dolot

: 17 lis 2012, o 11:36
autor: ledziu
legato97 ewentualnie jak chcesz pokombinować to po taniości kup rurkę z filtrem i sprawdź efekty.
Ważną sprawą jest też to że wiele osób ujednolica potrzeby motorowni czyli jak turbo to trzeba to czy tamto jak V8 to trzeba coś innego a prawda jest taka że każdy silnik rządzi się swoimi prawami. Więc w jednym V8 dolot może coś zmienić np: amerykańskie LSy a w innym V8 nic nie zmieni.
Sądzę że 3uz jest tak dopracowaną motorownią że proste zabiegi nie przyniosą wielkich zmian.

Odp: GS430- dedykowany dolot

: 17 lis 2012, o 12:32
autor: legato97
No tabelki przyrostow nie ma;), ciekawi mnie, ile by dal dolot z wydechem, i nie chodzi o kase tez. Kilka kucy wiecej chce po to, zeby lex nie byl taki sam jak reszta 430;)