Turbo 2JZ-GE IS300

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego

Turbo 2JZ-GE IS300

Postprzez lukaszb24 » 13 maja 2013, o 08:09

Minelo troche czasu od SWAPA z 1GFE NA 2JZ-GE i jednak braklo mocy. Czyli dokladamy turbo do 2JZ. A wiec
Skrzynia zostaje i wtryski podobno wytrzyMaja do okolo 350-400km
I teraz nie wypowiedza sie bardziej doswiadczeni co dokladnie bedzie potrzebne, tylko prosze o nie pisanie zbednych komentarzy ze sie nie oplaca itd.
Wieksza moc silnika wiaze sie z odprezeniem glowicy a ja nie chce tego robic bo prawdopodobnie taka moc wystarczy do samochodu na co dzien
lukaszb24
Lex user
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:25
Lokalizacja: świętokrzyskie
Model Lexusa: IS200

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Postprzez ledziu » 13 maja 2013, o 09:11

Będziesz potrzebował kolektor wydechowy, turbo, wydech, coś do sterowania np: DET3, dolot, IC np: z supry TT/aristo/ trochę orurowania, może jakiś zaworek blow off.
Silinik w seryjnej konfigurancji powinien wytrzymać 400-450KM ale zawsze zostawiaj sobie margines bezpieczeństawa ponieważ dane z różnych for mogą być nad to optymistyczne. Samo odprężenie jest proste i nie ma się czego obawiać stosujesz zwykłą uszczelkę od GTE tylko do stage 1 jest to niepotrzebne (podobno)
Może o czymś zapomniałem ale wyjdzie w praniu :biggrin2:
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1579
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Postprzez carsik » 13 maja 2013, o 09:23

podsumowując jakieś 10-11kzł
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
carsik
Lex Master
 
Posty: 1001
Dołączył(a): 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GT4 Warszawa

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Postprzez lukaszb24 » 13 maja 2013, o 17:12

A jak najlepiej doprowadzic smarowanie olejem do turbiny ??
lukaszb24
Lex user
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:25
Lokalizacja: świętokrzyskie
Model Lexusa: IS200

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Postprzez klexus » 13 maja 2013, o 23:20

lukaszb24 napisał(a):A jak najlepiej doprowadzic smarowanie olejem do turbiny ??


Z podstawy filtra oleju
Avatar użytkownika
klexus
Lex Master
 
Posty: 1752
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:01
Lokalizacja: Śląsk
Model Lexusa: GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Silesia

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Postprzez lukaszb24 » 13 maja 2013, o 23:52

Jak by ktos mial jakies zbedne graty potrzebne do uturbienie 2JZ to chetnie odkupie
lukaszb24
Lex user
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:25
Lokalizacja: świętokrzyskie
Model Lexusa: IS200

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Postprzez BeeMiX » 14 maja 2013, o 03:31

Zależy na jakich gratach chcesz to składać. Mnie 10 tyś to kosztowało odświeżenie motoru po awarii :biggrin2:

Masz VVTi czy bez ? Jaka skrzynia ?
Avatar użytkownika
BeeMiX
Lex Driver
 
Posty: 658
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:16
Lokalizacja: NYC / Choszczno
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: NYC / Choszczno

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Postprzez lukaszb24 » 14 maja 2013, o 08:07

Jest VVTi skrzynia automat pieciobiegowy
lukaszb24
Lex user
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:25
Lokalizacja: świętokrzyskie
Model Lexusa: IS200

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Postprzez ledziu » 14 maja 2013, o 08:47

lukaszb24 napisał(a):Jest VVTi skrzynia automat pieciobiegowy


Łoj :biggrin2: to masz kiepskie zestawienie. Generalnie z motorownią nie ma wielkiego bólu tylko skrzynka jest troszku mniej trwała niż jej poprzedniczka 4biegowa.

Co do części używanych to musisz raczej dużo szukać w necie. Jeżeli będziesz zainteresowany to poszukam coolera od aristo albo od supry TT spokojnie któryś z nich starczy do planowanych mocy.
Co do turbinek to raczej preferuje nowe chyba że kupisz jakiegoś populusa firmowego który jak sie zepsuje to tanio będzie można go naprawić/dokupić.

Reszta kwestia szczęścia.
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1579
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Postprzez lukaszb24 » 14 maja 2013, o 09:09

Z tego co mi wiadomo to skrzynia do 350km wystracza spokojnie a ja nie chce wyzej ciagnac. Turbo bedzie nowe za dobre pieniadze od Volvo s80 3.0 Turbo ktore wystarcza do 380 km.
Cooler to chyba najmniejszy problem ale jak bys mial w dobrych pieniadzach to oczywiscie sie dogadamy.
Teraz co z ukladem paliwowym ?? podobno trzeba zalozyc pompke walbro 255 ale czy nie bedzie problemu z jej montazem w zbiorniku ??? i czy na pewno seryjne wtryski wytrzymaja do 350 km ???
lukaszb24
Lex user
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:25
Lokalizacja: świętokrzyskie
Model Lexusa: IS200

Następna strona

Powrót do Tuning mechaniczny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości