Turbo 2JZ-GE IS300

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Awatar użytkownika
Travis
Lex Master
Posty: 1441
Rejestracja: 8 gru 2010, o 14:33
Model Lexusa: GS430 MK3
Skąd:: Nowy Targ
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: Travis »

Jak coś to mam na sprzedaż 4 biegowy automat z 1jz gte ;)
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: ledziu »

lukaszb24 pisze: Turbo bedzie nowe za dobre pieniadze od Volvo s80 3.0 Turbo ktore wystarcza do 380 km.
A masz jakiś wykres z hamki z połączenia tego turbo z JZem przy Twoim setup-ie?
lukaszb24
Lex user
Posty: 114
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:25
Model Lexusa: IS200
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: lukaszb24 »

Nie. A moze inaczej co bys zaproponowal w miare rozsadnej cenie.
Awatar użytkownika
BeeMiX
Lex Driver
Posty: 687
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Lokalizacja: NYC / Choszczno
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: BeeMiX »

Walbro wejdzie bez problemu. Regulator cisnienia paliwa by sie przydal zeby troche podniesc cisnienie na listwie. Skrzynie wspomóż dużą chłodnicą oleju. Cooler najfajniej było by znaleźć np. z EVO X, są wydajne i dobre jakościowo. Ecumaster DET III z 3 barowym map sensorem. Teraz bym wrzucił tylko regulator i walbro, jak braknie paliwa to się będziesz martwił wtryskami, ale na te 350KM powinny ogarnąć. Zresztą wyjdzie przy strojeniu. Skrzynia od 1JZ nie będzie działać z tym, nie na seryjnym kompie.
lukaszb24
Lex user
Posty: 114
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:25
Model Lexusa: IS200
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: lukaszb24 »

BeeMiX pisze:Walbro wejdzie bez problemu. Regulator cisnienia paliwa by sie przydal zeby troche podniesc cisnienie na listwie. Skrzynie wspomóż dużą chłodnicą oleju. Cooler najfajniej było by znaleźć np. z EVO X, są wydajne i dobre jakościowo. Ecumaster DET III z 3 barowym map sensorem. Teraz bym wrzucił tylko regulator i walbro, jak braknie paliwa to się będziesz martwił wtryskami, ale na te 350KM powinny ogarnąć. Zresztą wyjdzie przy strojeniu. Skrzynia od 1JZ nie będzie działać z tym, nie na seryjnym kompie.
Ale skrzynie chcialbym zostawic seryjna czy ona do max 350 powinna wytrzymac ??
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: ledziu »

lukaszb24 pisze:
Ale skrzynie chcialbym zostawic seryjna czy ona do max 350 powinna wytrzymac ??
NajgroXniejszy dla skrzynki bedzie Nm jeżeli nie poszalejesz to będzie gitara.
lukaszb24
Lex user
Posty: 114
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:25
Model Lexusa: IS200
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: lukaszb24 »

Jezeli ktos gdzies znalazl w necie info na podobny projekt to niech wrzuci linka bo ciagle zbieram info na ten temat
Awatar użytkownika
BeeMiX
Lex Driver
Posty: 687
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Lokalizacja: NYC / Choszczno
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: BeeMiX »

Skrzynia powinna wytrzymać jak jej zapodasz dodatkowa chlodnice. Ta od 1JZ tak po prostu nie podejdzie chyba ze chcesz zalozyc Suprastick'a...
Awatar użytkownika
Roz
Lex user
Posty: 77
Rejestracja: 27 gru 2011, o 23:14
Model Lexusa: IS300T
Skąd:: Rzeszów
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: Roz »

Hmmm, walbro 255 wytrzyma do 400KM max, wtrysk raczej nie da rady ugryzc 350KM bo jego pojemnosc to ~265 w oryginale z vvti, korba to najslabszy element ale obrobi do takiego setupu i tłok ktory splonie z braku paliwa, takie moje zdanie ale kazdy temat jest inny i inaczej trzeba dzialac.
RozLEX
zgooras
Nowy lex user
Posty: 14
Rejestracja: 17 paź 2013, o 00:47
Model Lexusa: is200
Skąd:: krakoff
Kontakt:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Post autor: zgooras »

jak postepy? udalo sie uturbic? Pisz jakie rezultaty, szczegolnie interesuje mnie jak przeszedlez przez vvti i na czym wystrojone. Ktory rok silnika?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości